Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:
jammer genoeg uit ervaringCWP zei:U spreekt uit ervaring of is dit een suggestie ?
knzs zei:Pas op! Dat is daar een beperkt kransje van vaste acteurs, die je niet gemakkelijk in hun kransje toegang verlenen. Ze laten je wel gemakkelijk tot daar komen maar al even vlug wordt je uitgelaten. Je wordt hoogstens, met wat geluk, tot een sessie toegelaten en dan is het over. Tussen die oude, vaste, rakkers valt er als eentje vlug, tijdelijk, tussenuit wegens ouderdomskwaaltjes en dan mag jij als opvullertje effe meedoen. Maar goed, leuk kan het misschien wel zijn. Je moet 's morgens vroeg al aanwezig zijn, maar al vlug komen ze met een smoesjes dat, door welke omstandigheden dan ook, de opnames maar laat in de avond zullen kunnen plaatsvinden of zelfs op een andere dag........dat is dus al een 1e selectie die ze doorvoeren..... :roll:
Classmedia zei:knzs zei:Pas op! Dat is daar een beperkt kransje van vaste acteurs, die je niet gemakkelijk in hun kransje toegang verlenen. Ze laten je wel gemakkelijk tot daar komen maar al even vlug wordt je uitgelaten. Je wordt hoogstens, met wat geluk, tot een sessie toegelaten en dan is het over. Tussen die oude, vaste, rakkers valt er als eentje vlug, tijdelijk, tussenuit wegens ouderdomskwaaltjes en dan mag jij als opvullertje effe meedoen. Maar goed, leuk kan het misschien wel zijn. Je moet 's morgens vroeg al aanwezig zijn, maar al vlug komen ze met een smoesjes dat, door welke omstandigheden dan ook, de opnames maar laat in de avond zullen kunnen plaatsvinden of zelfs op een andere dag........dat is dus al een 1e selectie die ze doorvoeren..... :roll:
Beste,
Wat een onzin.
Ik zie u nog voor mij staan een paar maanden geleden.
Ik mij rood aangelopen van schaamte, verontschuldigend dat dat het eigenlijke model niet is komen opdagen en het vervangende model smorgens haar vlucht had gemist.
We hebben daar op het laatste moment nog een nieuwe vlucht voor geboekt.
Nu ja onze excuses dat de vliegtuigen niet elke 10 minuten vliegen maar maar 2 keer perdag.
We hebben die dag een mooie film gedraaid maar inderdaad pas savonds ipv smorgens.
Maar als u wilt bent u steeds 29 of 30 nov velkom op 1 van onze volgende gangbangs.
Mvg
Classmedia
samurai zei:@knzs
Beetje zielig verhaal zeg!
In plaats van alles op een rij te zetten in een prive gesprek met de werkgever, zit je hier op een forum Classmedia zwart te maken.
Echter niet netjes.
Zo zo, mijn commentaar kwam hard aan.knzs zei:@samurai
Je hoeft mij de les niet te spellen. Zeker niet als je er zelf niet bij was. Ik heb het recht hier te schrijven wat ik ondervonden heb en wat mijn gevoel erbij was.
samurai zei:@knzs
Beetje zielig verhaal zeg!
In plaats van alles op een rij te zetten in een prive gesprek met de werkgever, zit je hier op een forum Classmedia zwart te maken.
Echter niet netjes.
En dat vond je zelf een relevante vraag!? De lat liggen zeer laag merk ik.geilehenkie070 zei:Jij bespreekt ook altijd eerst je ervaring met een dvp voordat je hier een recensie neer zet?
samurai zei:En dat vond je zelf een relevante vraag!? De lat liggen zeer laag merk ik.geilehenkie070 zei:Jij bespreekt ook altijd eerst je ervaring met een dvp voordat je hier een recensie neer zet?
Zo Classmedia is te vergelijken met een DVP? Classmedia is een werkgever.
Classmedia zei:Beste Lezers,
Wij zijn erg blij met alle aandacht dat we hier trekken en dat door 1 persoon die zich onheus behandeld voelt.
Nou ik kan u allen zeggen dat hij opnieuw uitgenodigd was op de gangbang van gisteren maar we hebben hem niet gezien.
Daar in tegen waren er wel andere forum leden aanwezig op de gangbang.
Voor de rest vinden we het niet erg hier besproken te worden, graag zelfs maar aub hou het wel bij waarheid en niet bij verzinsels en aannames die gemaakt worden gefrustreerde mensen!
Mvg
David
Classmedia
Wel netjes.En misschien had ik, inderdaad, beter geen reactie geplaatst. Je hebt daar op gereageerd en ik aanvaarde die uitleg