Wuppertal wat te doen?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste mensen,

Deze week ben ik in Wuppertal en ben benieuwd als er iets te beleven is. Massage, laufhaus, RTC alle tips zijn welkom:)

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dankjewel Jan, ken jij die saunaclub? Hoe is het daar en is daar veel keuze en NZC? Weet je ook iets van de prijzen daar?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Bij drie plekken zijn we geweest. Saunaclb Sky, tot de kassa gekomen. Er waren geen klanten en de dames die we zagen was niet onze smaak. Bij Club 120,waren drie dames en was ook niets voor ons. Bij Aue 94 belde ik aan we hoorden wel gerommel bij de deur maar er werd niet open gedaan. Mss omdat ik niet alleen was maar met meer heren. Het raam is helemaal afgeplakt en naar binnen kijken is niet mogelijk.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Bij de meeste aziatische massagesalons zijn de ramen afgeplakt . En denk ook de deur wel voor je opengedaan was als je alleen voor de deur zou staan . Bedenk dat de meeste salons niet over een volledige "sex" vergunning beschikken en dat zodra er meer mensen voor de deur staan dit ook als een controle gezien kan worden door de overheid . Denk dat het slimmer is om dan van te voren een afspraak te maken als je met meerdere mannen tegelijk op bezoek wil gaan

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dankjewel ik realiseerde mij dat inderdaad toen ik daar weg liep.
De volgende keer alleen naar binnen :)

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Als je van zuid Amerikaanse dames (wisselend aanbod) houdt is Sky een leuke adresje. Hapje, drankje en sex. Echter geen NZC!!!

Terug
Naar boven