Yasmin - Vught (vh Amsterdam, Breda)

A

Anonymous

Guest
Hahaha geweldig dit oh oh oh

Daar hebben we brentje ook weer. Luister inteelt nageboorte. Ik koop wel eens een nieuwe auto oh oh oh oh geweldig dit.

Ik Heb je toch mijn adres gegeven waar nu die A 7 voor de deur staat heel hard te glimmen daar moet je zijn.

En even voor de duidelijkheid, ik had je een andere locatie gegeven ook s avonds laat maar het moest in jouw stad en weet ik veel allemaal wat.

Neutraal terrein ook al een keer voorgesteld, Breda wilde je ook niet.

Anders geef jouw adres maar want ik kom er niet achter in welk afbraakpand jij zit.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
A6 of A7 what the f*ck

Al draagt een aap een gouden ring.......
En deze heeft er 5 in het logo :D :D :D :D :lol:

A

Anonymous

Guest
Kijk weet je wat het is,

Als iemand mij wil zien op een strandje s avonds in een parkje in Rijswijk waar ik totaal de situatie niet ken ja ik ben geen achterlijke natuurlijk.

Ik heb brentje voor die dag 2 of 3 locaties gestuurd waar ik zou zijn waarvan eentje vlakbij zijn huis in Rijswijk.

Althans hij zegt dat hij daar woont, toen heb ik gezegd kom vanavond maar naar Waalre het zandpad van de hut van mie pils. Google de locatie maar voor hem net zo onbekend als het strandje in Rijswijk voor mij.

Maar dat hoefde ook niet. Toen heb ik hem mijn adres gegeven zonder huisnummer. Hij moest aanbellen waar die auto voor de deur stond. Hij moet nog komen. Helaas kan ik niet achter komen waar hij woont en hij wil zelf zijn adres niet geven.

Glijmiddel

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Heren, ik wil me er niet mee bemoeien maarrrrr ik doe het toch.
Deze discussie is al ver voorbij het kinderachtige.

Dit topic gaat over Yasmin en niet over een of ander persoonlike vendetta.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Is inderdaad over the top!

Doe gewoon mannen! Om een prostituee deze ruzies maken??? Werkelijk??

Is out of this world.

Denk aan de zaken die werkelijk belangrijk zijn. Dit is een forum om elkaar te helpen en niet elkaars leven zuur te maken.

Met alle respect voor wat gebeurt is voor Yasmina en dat het heel erg is voor haar maar het is dit gedrag niet waard. Is ze je vriendin???

Je/wij kunnen haar de helpende hand geven maar ruzies maken om haar is belachelijk. Daarnaast is hetgeen ze gedaan heeft niet goed te praten.

Weten jullie hoeveel kinderen in Derde Wereld landen op deze manier geboren worden en wat voor onrecht daar hen aangedaan wordt? Ik ben in Soweto, Johannesburg, Zuid-Afrika geweest en het is mensonterend. Dit geval is NOTHING op landelijke en internationale schaal. Erg voor haar maar ook het risico van het vak.

Om maar niet te spreken van de medische fouten die gemaakt worden in Nederland (UMC) met terminale afloop.

Just my words...

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
Kijk weet je wat het is,

Als iemand mij wil zien op een strandje s avonds in een parkje in Rijswijk waar ik totaal de situatie niet ken ja ik ben geen achterlijke natuurlijk.

Ik heb brentje voor die dag 2 of 3 locaties gestuurd waar ik zou zijn waarvan eentje vlakbij zijn huis in Rijswijk.

Althans hij zegt dat hij daar woont, toen heb ik gezegd kom vanavond maar naar Waalre het zandpad van de hut van mie pils. Google de locatie maar voor hem net zo onbekend als het strandje in Rijswijk voor mij.

Maar dat hoefde ook niet. Toen heb ik hem mijn adres gegeven zonder huisnummer. Hij moest aanbellen waar die auto voor de deur stond. Hij moet nog komen. Helaas kan ik niet achter komen waar hij woont en hij wil zelf zijn adres niet geven.

Glijmiddel

Nog geen maandje terug had je nog een a6, nu een a7 yeah right. Paar maanden terug had je geen audi meer maar een passat. Elke week een andere auto zeker met je loserleugentjes.

Jongen jij was zo stoer en alles, maar je durft niks. Het enige wat je wilt is op drukke plekken afspreken om me af te maken. Pleintjes, kroegjes, coffeeshops etc je bent zo ongeloofwaardig als wat, niemand maakt iemand af op klaarlichte dag op een plein, in een coffeeshop etc. Zelfs voor beroepscriminelen gaat dat heel ver, maar voor jou niet.. Je wilde me toch afmaken dan zou je wel komen naar een afgelegen plek.

Op het vorige forum zou hij wel even naar rdam komen enzo. Hij zou me volpompen met lood etc. Plek gegeven nee meneer wilde weer een pleintje midden in de stad. Uiteindelijk toch dat plekje.. Puntje bij paaltje hij kon niet hij moest naar de voetbal en ik moest maar naar hem komen en hij zou een simkaartje halen speciaal voor mij blabla nooit meer wat gehoord.. Waarom zou ik daarheen komen als jij mij wilt afmaken? Waarom zou ik dan moeite doen?
Op dit forum ook, hij komt met onzin gedoe dat ik pwh zou zijn ik zeg pleur eens op met je gezeik en oh hij wilt me weer afmaken. Maar komen ho maar, nee alleen een druk pleintje en anders moet ik naar hem komen. Nogmaals waarom zou ik de moeite nemen? Jij bent toch die harde jongen met mannetjes en marokkanen? Dan kom je toch gezellig met hun naar de plek die ik aangaf? Als je zo'n geharde crimineel bent die iemand durft om te leggen op een druk plein midden op de dag moet een afgelegen plekje met je vriendjes al helemaal geen probleem zijn.. Zeker niet met jouw wapenarsenaal, mannetjes, marokkaantjes, onderwereldleven etc.

Maar goed jouw fantasiewereld gaat ver heel ver en iedereen blijft er maar op reageren en zo kom je aan je trekken. Hij zei zelfs: jij doet niks weet je waarom? Omdat je weet dat ik een gek ben die helemaal los gaat.. Haha komop als je dat al over jezelf gaat zeggen dan weet ik al dat je een mietje bent.

Je kan me niet vinden? Dat ging je toch wel even doen? Je was toch zo'n geharde crimineel met vriendjes overal en mij vinden was toch geen probleem?!

Haha ventje als je echt zo'n keiharde jongen en diep in de onderwereld zit had je me binnen notime gevonden. Maar goed die fantasien he, ga maar weer lekker trekken! Je hebt weer een reactie uitgelokt!

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
En zelfverklaarde zakenman, maar z'n auto moet hij voor z'n huisje parkeren op straat, wegens geen garage?? Denkbeeldige auto duurder dan z'n huurhuisje?

Haha.

Eerder een fantast, tal van fake recensies, wonende in een heel klein huurhuisje en het is niet z'n auto die voor z'n deur staat, maar z'n fiets.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
In de psychiatrie :mrgreen: noemen wij dit 'geldings-drang' ......

Altijd maar weer aankomen met de z.g. 'hogere bedragen dan een ander kunnen betalen voor dezelfde diensten', meerdere keren per jaar een andere premium auto kopen, zo vaak zelfs dat GLijmiddel sneller van premium auto lijkt te wisselen dan sommigen hier van onderbroek, 'Sammeke' haar forum wel even van de ondergang helpen financieel, goh .... Sammeke is nog ziek van hem ......

Een beetje geldingsdrang, pathologisch liegen en zo nog wel wat meer .......

Als hij nou een lekkere dame was geweest :shock: , wat minder onder-kin had gehad, dan had ik best eens willen afspreken :mrgreen: . Niet om hem om te leggen ergens achteraf, maar gewoon om eens te kijken waar het nou allemaal mis is gegaan met dit zieltje :roll: .

Back to business: Yasmin blijkt niet in staat haar voortplanting te regelen, jaagt klanten de stuipen op het lijf met iets anders dan 'iemand maakt een foutje' , en zou dus best prima naar de beerput verplaatst kunnen worden.

Want zoals al eerder door andere gesuggereerd: 'Wie wil er zo'n maf wijf nog neuken?'

A

Anonymous

Guest
Slotje er op zou niet misstaan.... van deze dame hoeven wij ook geen recensies meer te hebben op dit forum.

En dit gezeik ook niet........ :evil:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Glijmiddel zei:
Maar dat hoefde ook niet. Toen heb ik hem mijn adres gegeven zonder huisnummer. Hij moest aanbellen waar die auto voor de deur stond. Hij moet nog komen.

Glijmiddel

Held, en dan lachen vanachter de luxaflex als ze bij je overbuurman aan staan te bellen zeker!

A

Anonymous

Guest
4fun zei:
katholiek zei:
Wat is de status op dit moment, ontvangt ze nu wel nog of toch niet meer?
Op het nummer uit haar advertentie wordt in ieder geval niet opgenomen:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/544438-Yasmin-wilde-Marokkaans-sexy-vrouw/default.aspx

Je gaat toch niet serieus menen dat je met zo'n k### wijf nog wilt afspreken??

4fun

Ik hoor het verhaal ook graag eens van haar zelf..
En waarschijnlijk De katholiek ook..

Er is niemand die de info verifieert !!!

Daarbij we zijn allemaal weleens onbezonnen geweest . Fouten maken is menselijk

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
sorry mensen ik ben dood op moe dus ik heb een kort lontje. dus ook een permanente ban voor glijmiddel.
Ik ben het gewoon beu dat hij steeds enkel maar rel komt schoppen en voor de rest niets bij brengt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Yasmin een whatsapp gestuurd, kreeg vandaag reactie terug.
Nee, ze heeft geen aids (wisten we eigenlijk al) niet hiv+ ook.
Waarom dat dan neergezet? Ach, ik wilde van gezeur af zijn. Tsja, ook een manier! pffff
En zwanger? nou, als ze dat al zou zijn zou ik de baby toch nooit mogen zien.
Daar had ik ook helemaal niet om gevraagd en ik kan ook nooit de vader zijn:
heb nog nooit met haar afgesproken, 250 is mij iets teveel van het goede en ik ben ook
nog eens gesteriliseerd dus sowieso geen baby`s uit mijn zaad.
Het is dus zeer de vraag of ze dus inderdaad zwanger is, geloof er niets meer van en iemand die
doodleuk spot met aids via whatssap zou je ook nooit meer serieus mogen nemen m.i.
Ze lijkt wel doorgedraaid, beetje als Faya uit Rotterdam.
Allebei bloedmooie meiden maar helaas door drank en ander gebruik vaak onpeilbaar in gedrag en
wat afspraken betreft ook niet de betrouwbaarsten.
Dacht eerst nog eens ooit met Yasmin af te spreken maar dat laat ik nu zeker achterwege.

A

Anonymous

Guest
rubberloos zei:
Ik geloof er helemaal niets van. Al meer gehad dat marokkaanse dvp's van alles roepen....tot zelfs dreigingen toe.

Toekomst zal t leren .....en heeft niets met bagatElliseren te maken

Had t toen al geroepen.............

Weet niet wat t is met die marokkaanse DVP's . Allemaal heel appart. Te hoog in de bol.

Denk nu eerder dat Glijmiddel meer een "pooier" is van sommige dames. Zo iets als " als ik korting krijg maak ik voor jullie veel reclame zodat jullie veel klanten krijgen "

Hij zal nu wel meelezen onder een andere naam :D

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Mijn eerste tekstbericht aan haar, alweer zo`n drie maanden geleden leek veel belovend: nette berichtjes terug en ook zeer duidelijk dat ze voor 50 extra nzc deed, ofwel al met al voor 250 euro alles inclusief.
Ze ontving toen ook soms in buurt van Den Haag en dat kwam me goed uit.
Helaas kwam het niet tot een afspraak omdat haar beschikbare tijden niet overeenkwamen met die van mij.
Daarna nooit meer geprobeerd, toch wel veel 250 euro.
En nu ik dit allemaal lees en haar reactie op mijn nieuwe berichtje las hoeft het ook beslist niet meer.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
sorry mensen ik ben dood op moe dus ik heb een kort lontje. dus ook een permanente ban voor glijmiddel.
Ik ben het gewoon beu dat hij steeds enkel maar rel komt schoppen en voor de rest niets bij brengt.

Hulde!!

Alleen je zal zien hij is als ongedierte en is waarschijnlijk al terug onder een andere naam met een simpele ip omvormer. Hij houd zich een tijdje stil maar de drang naar aandacht en zijn fantasien neepennen komt vanzelf weer uit. Dan is die normaal en beleefd, dan valt die weer door de mand en gaat die weer dreigen etc. Zo ging het in ieder geval op de vorige forums ook. Al hoop ik dat die voor eens en altijd weg blijft.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als barefan voet bij stuk houd dan vissen wij hem er wel tussen uit zo af en toe.
Topic is rijp voor de beerput m.i.

Terug
Naar boven