Yindee - Amsterdam zuid-Oost

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Misschien is Yindee te verlegen om te reageren... even iets anders half of topic.. Een jaar of 7-10 geleden was er iemand uit Leeuwarden die gangbangs organiseerde met Aziatische dames. Deze man deed dat in clubs.. dit was niet NZC maar wel erg leuk. Yindee haar fantasie is leuk. Misschien zijn er meer Aziatische dames in t NZC netwerk die wel echt zijn en dit een leuk idee vinden om mee te doen? Een organisator was er ook al voor Yindee.. een Telegram account is er ook al.. ik meld me bij deze graag vast aan. Hey Yindee kom op reageer eens en neem 1-2 vriendinnen mee want het gaat echt een mega geile party voor je worden!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Zonder moeite ik denk en weet dat oproepen alleen werken in groepen op kik, whatsapp of Telegram van mensen die elkaar kennen en weten wat ze aan elkaar hebben. Er zijn enorm veel groepen die vaak toch van alles organiseren wat allemaal achter de colisen / gordijnen van dit mooie NZC forum geregeld wordt. Dit zijn vaak de leukste, geilste en gezelligste feestjes., ook matchen de heren en dames vaak goed bij elkaar. Over het algemeen is de communicatie altijd vriendelijk naar elkaar toe en met respect. Hier is dat soms anders.
Yindee is nu weer gewoon Jan de Vries die vanavond op 3 hoog in zijn studio zit en vandaag weer een ander forum of chat aan t vervuilen is met flauwekul.
Hij geniet met een zak paprika chips in zijn ene hand..

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
iedereen heeft adresjes, pm's, etc etc maar het gaat hier om het forum en die oproepen hier zijn kut iedere keer.

Het zijn ook niet de seniors die hier oproepen doen het zijn de weinig posters die zoiets plaatsen. Gewoon niet doen het werkt niet

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Zo als ene jefdekok misschien?
Die post ook overal dat hij een besloten groepje heeft waar hij iedereen kan binnen lootse

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Zonder moeite Dat is wat ik ook ongeveer schrijf. Dank voor je bevestiging. 👍

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste allemaal en vooral @Yindee je vroeg mij te connecten op teams, dat heb ik gedaan en je stuurde mij een berichtje daarna een aantal plaatjes van een mooie Aziatische dame… Ik vroeg je stuur eens een foto van je met de datum van vandaag er op als bewijs… dan laat ik dat zien aan mijn collega's/ lotgenoten op dit mooie forum… helaas wat wij en anderen hier dachten blijkt mss toch waar te zijn..

Ik had nog een sprankeltje hoop en zag een geweldige party voor mij met heel veel leden die je allemaal gingen voorzien van hun witte goud, een rivier van mannenpap uit je doosje… een gezellig samenzijn.. helaas sprookjes bestaan toch niet…

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Ben allang klaar met haar. Iedere keer hetzelfde liedje. Wil ze afspreken en als je dan zelf concreet wordt geeft ze geen antwoord meer.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het is gewoon Arie, Piet of Achmed, type ouwe rukker/ vieze man, drie hoog, geen werk, gefrustreerd, die zich verveelt en hier zijn voldoening uit haalt.

Terug
Naar boven