YingYang - Lingen

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Vanuit het noorden is het ruhrgebied een pokke eind rijden. Als liefhebber van ondeugende massages voor 1 tot 2 uren plezier gewoon te ver.
Tot voor kort was er rond 050 weinig te klagen, begripvolle Thaise dames wilden met een toeristenvisum op zak best wat bijsnabbelen. Helaas, dat lijkt voorbij.

Tijd om een stukkie te rijden, zou er in het emsgebied wat te beleven zijn. Ik kwam uit bij deze salon aan de Bremerstrasse 6 te Lingen. Website hebben ze niet (meer). De Bremerstrasse ligt buiten het centrum en is prima te bereiken vanaf de hoofdweg. Salon is gevestigd achter een (gesloten) chinees restaurant. De boel ziet er aan de buitenkant wat vervallen uit, directe buren is zo te zien een opvang voor assielzoekers. Dat helpt ook al niet mee.

Soit. Aanbellen en geopend werd door een 35-40 jarige slanke Chinese in schoolpakje. Duidelijk dus, hier hoef je niet heen voor een vastzittende rug.
De entree is nog wel netjes, boven is het een slecht onderhouden en vervallen bedoening. Geen decoratie, geen muziek, douche kan je niet regelen en geen idee waar ze de handdoeken kopen.

Handige verkooptechniek: dame gaat voor je aan de trap op. Haar slip zit nog in de was, uitzicht op een heerlijk kontje. Dat is nodig, want als de prijzen komen.... 1 uur b2b is 100, + pzc = 120, 150 mag je haar aanduwen en voor 200 blijft ook bij het neuken het condoom achterweg.

Dat gaan we dus gewoon niet doen. Maar ik stond op knappen, had 1.5 uur gereden dus geboekt voor 120 bij Lisa. .
Massage (zij nog gekleed) viel me niet tegen. B2B was naakt op je gaan liggen en niet bewegen. Zelf maar op onderzoek uit dan. Beffen, ja graag. Zoenen niet en vingeren uit den boze. Pijpen was middelmatig. Hoogtepunt was haar slanke lijf, c-cub borsten die moeite hebben de zwaartekracht te weerstaan en een redelijk toef haar rond de doos.

Ruim voor tijd was ik er wel letterlijk klaar mee en de douche weer opgezocht. Bij terugkeer... welke kamer had ik ook al weer? Ach de geopende deur natuurlijk, de gesloten deur is haar collega met een klant die na mij kwam. Niet dus. Kennis gemaakt met haar college waarvan de klant het hoofd nog in het massagegat had liggen.

Het gaat er dus knullig aan toe. Service staat in geen verhouding tot de gevraagde prijzen. Als troost voor mij dat deze dame fraai is in vergelijking met het personeel van de chinese salons in 050.
Dit was dus niks. Geen alternatief.

050

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
29
21
Misschien had de dame een off day? Zag de andere dame die je per ongeluk zag er wel leuk uit?

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Het staat je vrij zelf op onderzoek uit te gaan hoor Wollie :)
Mocht je haar beter kennen en weten dat ze een off-day had dan lees ik dat graag. Goed om in een forum meerdere meningen te hebben.

De andere dame moest nog in de verf. Bij het douchen zag ik haar zitten en kon haar oberveren. In vergelijking met mijn keuze een duidelijk minder mooie dame en ook 0 interesse in wat er om haar heen gebeurt.

Ik bezoek eerdaags wel een andere toko. Dit was voor mij niks en geeft geen vertrouwen voor de toekomst zegt mijn wandelervaring.

050

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
29
21
Ik ben er over ongeveer 2 a 3 weken in de buurt, dus maybe eens kijken ja.
Als ik geweest ben zal ik wat laten horen.
Thanks voor je bericht.

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
29
21
Niet geweest. Mijn andere afspraak in die buurt ging niet door. Wist niet dat ik mij moest afmelden hier.

Sjachel

Snuffelaar
16 sep 2024
2
5
Ik ben hier een maand geleden nog geweest. Heb seks gehad met Lulu. Ze is wat mollig en niet heel knap, maar laat zich wel goed doorneuken. Wel wat duurder dan andere salons in Duitsland die ik gewend ben. Ze wilde aanvankelijk ook nog 20 euro extra hebben voor pzc. Toen ik dat weigerde, nam ze 'm gelukkig gewoon zo in de mond. Twee keer in een uur m'n zaad in haar kut gespoten.

De plek is erg aftands: achter een vervallen chinees restaurant. Maar goed, ik vind dat soort shabby plekken juist wel geil dus voor mij geen belemmering.

Terug
Naar boven