zonder condoom neuken bij de eerste keer

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Vinden jullie het ook een redflag als bij een date als het zo ver komt en de dame in kwestie wilt neuken zonder condoom. Je dan een ick krijgt?

Ik heb het een keer gedaan met een jonge, sportief uitziende, slimme dame, maar bij met alle respect minder goed uitziende dames sla ik echt over. Over het algemeen denk ik dat ik ze altijd ga overslaan. Geen condoom is redflag voor mij voor de eerste keer. Wilt ze een kind? doet ze dit vaker? Dit soort vragen komen dan bij mij op.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Hoi,
Je zit wel op een forum waar het gros juist zonder is.

Dat is de voorkeur.
En het hangt heel erg van de dame in kwestie af.

Zijn er genoeg die heel hygiënisch werken en zich wekelijks laten testen.
Maar als jij je er niet veilig bij voelt gewoon niet doen.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik denk dat je vraagt naar de bekende weg hier op t forum. De naam van dit forum geeft voor mij in ieder geval al aan dat 95% van de leden hier het liefst geen Michelin, Dunlop of Pirelli gebruikt.
Voor mij is de eerste date zonder net zo wenselijk als de daar op volgende dates… no problem wie volgt?

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Sommige doen eigenlijk altijd zonder, k7n je hier ook wel lezen. Leuker is dat dame er niet om bekend staat en het wel doet. Maakt niet uit 1e keer of later

Laatst bewerkt door een moderator:

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Niet bij nadenken. Gewoon doen… of niet. En voor bepaalde risico's maakt het niet uit of je het de eerste keer al zonder doet, of de twintigste keer.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar deze vraag vandaan komt. Dat je die afweging maakt bij een vriendinnetje waar je mogelijk een relatie mee wilt snap ik. Maar bij een dvp? Dan maakt het niet uit of het de eerste of de 50e keer is.

Mart3011

Toogplakker
30 dec 2023
26
24
Ik schat in dat het een psychologisch effect is dat als ze de 1e keer al zonder doet, het met iedereen zonder doet. Eén illusie armer de dames doen het echt niet alleen met jouw zonder condoom ook al zeggen ze ssst en niet vertellen hè is alleen met jouw. Doe het wanneer je jezelf er goed bij voelt en anders niet. Er is genoeg te beleven.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb al heel wat leuk uitziende dates mijn bed uitgeschopt als ze willen dat ik een condoom aandoe.
Nee ik heb dit thuis niet liggen en nee met alle respect, als ik ene omdoe dan is de pret er voor mij af.
Hij is al niet groot, met een condoom erbij kruipt die gelijk helemaal in zijn schulp.

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
regelmatig bij "suikernichtjes". Op voorhand zeggen dat ze het nooit zonder doen, maar tijdens een lekkere massage schuift hij er zo in, en lekker dat ze het dan vinden :)
meteen de eerste keer, geen enkel probleem.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
In heel mn leven geen 20 consoomd om gehad. En de meeste zijn dan nog uit het swingerswereldje. Heel veel one night stands, 3 langdurige relaties en nu een huwelijk later allemaal dames vanaf de 1ste keer bare erin.

Als ik moet denken aan de risico's wel of niet kan je evengoed s'morgens niet uit je bed komen en een kogel door je hoofd jagen

Terug
Naar boven