Zonder condoom neuken bij privé huizen ?

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Wat me al een tijdje opvalt is dat er hier nauwelijks recensies zijn op het forum over nzc in privé huizen. De laatste tijd ga ik regelmatig naar privé huizen en merk dat ik 9 van de 10 keer zc kan neuken. Ik had het namelijk wel een beetje gehad met privé ontvangst. Het gaf ook geen kick meer, omdat privé ontvangst het in mijn optiek te easy was om zc te neuken. Gaf me ook een 'onveilig' gevoel, ondanks dat er van vrijwel alle dames die ik zonder doe er geen tot nauwelijks recensies hier of elders staan. Het ging gewoon te makkelijk, terwijl bij privé huizen het niet gangbaar leek.

Nu ga is dus wel regelmatig naar privé huizen en ook daar is nu vrijwel altijd raak. En dat is bij dames die eigenlijk nergens vermeld hier staan, terwijl het soms druk bezochte dames zijn. Het is in de leeftijd van 20 tot 40 jaar in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en Utrecht. En betaal ene keer niks bij en de andere keren max. € 50 op tijd variërend van half uur tot een uur.

Ben ik 1 van de weinigen met die ervaringen of houd men het geheim hier? Ik ben zeker bereid ervaringen uit te wisselen met de betrouwbare en discrete leden onder ons. Maar zal dat dus alleen via pm doen. We weten namelijk inmiddels hoe dat gaat als je hier openlijk namen neerzet. Zonde dat het forum zo 'vervuilt is geraakt.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik denk dat jij heel veel mazzel hebt.
Ik moet in privé huizen (in Amsterdam) altijd bij betalen voor pzc en tongzoenen en nzc is absoluut taboe.
Ik heb het dan over Park118, privé42 en Salon Privé.
Ik ga daarom zelden naar een privé huis alleen bij hoge nood en steeds naar een nieuwe dame met veel extra geld en de hoop op nzc.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Eigenlijk nooit echt aan gedacht om nzc bij prive huizen te vragen. Maar als ik het me zo bedenk, weet je natuurlijk niet van te voren of het mogelijk is.

Ik vraag me dan ook af hoe jij dat aanpakt. Geef je gewoon een briefje van 50 en zeg je dat je wat 'extras' wil? Of op een andere manier..?

A

Anonymous

Guest
Ze zullen er nooit openlijk mee adverteren. Een legaal privé huis dat dames zonder condoom laat neuken overtreedt de Arbo wetgeving en kan zijn vergunning kwijt raken.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dat is me bekend.
Nee ik vraag op de kamer naar de diensten en kosten.
Als pijpen altijd met condoom is ga ik natuurlijk niet vragen naar neuken zonder maar als de dame lekker veel wil doen dan vraag ik er wel naar of ik doe dat niet meteen maar wel als we lekker bezig zijn.
Het is mij nog nooit toegestaan bij die 3 privé huizen

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
In privé huizen durf ik het niet echt zelf te vragen aan dames of ze NZC omdat ik bang ben dat als dit verkeerd valt bij deze dame ze dit gaat doorvertellen aan de andere dames. Mijn NZC ervaringen waren dan omdat de dame er zelf mee kwam.

In sommige privé huizen vragen dames standaard € 50 extra voor PZC wat ik veel te veel vind. Hierdoor doe ik sowieso bijna geen extra's in deze huizen.

Ik heb een vaste dame gehad waarmee ik vele tientallen keren bare heb gedaan. En dat voor maar € 20 extra (alleen de eerste keer was het meer) en vanaf een gegeven moment zelfs geen extra kosten meer. Verder nog met vijf andere dames NZC gedaan, waarvan drie wel besproken zijn op dit forum. Extra kosten variëren van € 30 tot € 50.

Bij eentje heb ik niets hoeven te betalen, dit is al jaren geleden. Ik was eerder die date al met condoom klaargekomen. Tijdens de tweede ronde liet ze uit het niets bare toe. Helaas niet kunnen spuiten omdat ik in een uur niet een tweede keer kan klaarkomen met neuken. Geen vervolgbezoek kunnen doen omdat het privé huis sloot en de dame naar het buitenland was verhuisd.

Het waren allemaal in Rotterdam en omdat mijn vaste dame paar keer was verhuisd ook paar andere steden.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
9 op de 10 keer vind ik veel. Persoonlijk heb ik ook wel eens een bare succesje in een privé huis maar ik ga die huizen en dames niet hier melden, want daar zijn de privé huizen niet blij mee.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dit is je kans om het forum te verrijken Diamond! Wordt tijd dat je wat van je kennis gaat delen dan :!: :D

Voormalig lid 20650

Toogplakker
6 apr 2021
142
82
Ik ben nu een hele leuke dame tegengekomen die met mij neukt zonder condoom voor € 50 extra ongeacht de tijd die je boekt. Het is gewoon een kwestie van vragen.

Mag ik je wat vragen?
Doe jij ook wel eens wat extra's?
Doe je dan ook neuken zonder condoom?
Wat kost dat?

En dan kun je je deal maken.

Een andere leuke dame heb ik dat ook gevraagd en die zei ook ja. Voor € 50.
Die komt een volgende keer aan de beurt.

Het gebeurt dus vaker :)

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Weer typisch, een hoop tekst maar ik lees nergens een concrete aanbeveling waar anderen ook wat aan hebben. Het blijft uiteraard weer zeer mysterieus en daarmee ook grotendeels nietszeggend voor mij.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Omdat ik mijn vorige post niet meer kan bewerken: @Diamond: ik zie in je 35 posts ook nog geen enkele recensie van een dame die jij in een privehuis hebt bezocht en bare hebt genomen. Misschien om de dame te 'beschermen', maar zoals gezegd voegt het dan ook niet zoveel toe (voor mij).

warmerdankoud

Toogplakker
24 mei 2019
25
5
Ik vraag me dan ook af hoe jij dat aanpakt. Geef je gewoon een briefje van 50 en zeg je dat je wat 'extras' wil? Of op een andere manier..?

Niet OP maar als pzc mogelijk is dan vraag ik of ze ook aan pussygliding doet, als ze super voorzichtig is, heeft het haast geen zin om te hinten/vragen, doet ze gewoon lekker ongeremd dan kun je altijd een gokje wagen, helpt ook als je laat zien dat je nog een paar flappen over hebt in je portemonnee, zo heb ik soms geluk.

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
Huizen in Rotterdam waar ik weleens bare heb gedaan:
Royal Rooms (bestaat niet meer)
Unlimited Prive (bestaat niet meer)
Nakhon
Golden Sun
Karin's Home

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Mijn ervaring is dat het de eerste keer zo wie zo niet lukt, maar na een paar keer met dezelfde dame kan het wel eens gebeuren.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Jaren geleden mee gemaakt in een nu nog steeds bestand privé huis. Afspraak voor een uurtje met dame gemaakt na recensies hier op internet. Samen naar kamer en voorzichtig begonnen met zoenen, strelen, pijpen, beffen en dat poosje gedaan en al glijdend kwam ze over mij heen al pussygliding en daar verdween hij in het geile zeer natte kutje. En daar poosje zo neukend door mee gegaan en diverse standjes geweldig in haar klaar gekomen, wat was dat lekker.

Na nog even na knuffelen verontschuldigde zij zich voor het neuken zonder condoom, daarna nog zeer regelmatig op de zelfde voet zo zonder doorgegaan. En ook nu bij haar thuis in Den Haag waar ook het privé huis is en zij daar nog regelmatig werkt.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ook in BE komt het sporadisch voor als er een klik is. Wat er op de kamer gebeurt is privé.

Namen noemen heeft idd geen zin

Voormalig lid 20650

Toogplakker
6 apr 2021
142
82
Bij Casa Cherda. Afgelopen week nog een keer met een bekende dame. Gewoon de afspraak gemaakt en gezegd ik wil extra. NZC. De ervaring was fantastisch.

Voormalig lid 20650

Toogplakker
6 apr 2021
142
82
Nog een nabrander. Ik heb een aantal ervaringen met DVP's die voor zichzelf werken. Per saldo vind ik dat echt minder. Vaak ben ik terecht gekomen in een klein goor kamertje. Dan is een bezoek aan een privéhuis een stuk beter. Je moet wel de weg weten en dat heeft even geduurd.

Terug
Naar boven