Zonder condoom neuken bij privé huizen ?

Nathan41

Toogplakker
14 jul 2020
52
28
mitchelvd1990 zei:
Huizen in Rotterdam waar ik weleens bare heb gedaan:
Royal Rooms (bestaat niet meer)
Unlimited Prive (bestaat niet meer)
Nakhon
Golden Sun
Karin's Home

Welke dams heb jij dan wel eens bare gedaan bij Karen's home?
Sammy lijkt me echt lekker om te doen vooral als ze toevallig nzc doet

hardy

Toogplakker
29 feb 2016
50
41
Voor de corona, paar dames in privé huizen bare geneukt, twee dames nog steeds, maar niet bij eerste bezoek. na een paar keer, het ging gewoon spontaan en was het heerlijk. Heb geen recensie geplaats, dat zijn wensen van de dames.
Dus ik respecteer hun wens.

Voormalig lid 20078

Toogplakker
12 feb 2021
31
2
Nog niet tegen gekomen hier de buurt van Hasselt dat dames neuken zonder condoom. Al diverse keren naar gevraagd maar steeds een neen. Eentje die het wel deed maar werkt niet meer in betreffend huis.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Mevar Haarlem is nu gesloten. Met diverse dames in het verleden bare geweest.
Het ging altijd vanzelf als we in bad zaten. Nooit vooraf om gevraagd of extra voor betaald.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Edo56 zei:
Bij Casa Cherda. Afgelopen week nog een keer met een bekende dame. Gewoon de afspraak gemaakt en gezegd ik wil extra. NZC. De ervaring was fantastisch.

Gewoon gevraagd toen je belde voor de afspraak?

Mvg Remco

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Edo56 zei:
Bij Casa Cherda. Afgelopen week nog een keer met een bekende dame. Gewoon de afspraak gemaakt en gezegd ik wil extra. NZC. De ervaring was fantastisch.
Ik kan het me amper voorstellen dat dat echt zo gegaan is

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
warmerdankoud zei:
Ik vraag me dan ook af hoe jij dat aanpakt. Geef je gewoon een briefje van 50 en zeg je dat je wat 'extras' wil? Of op een andere manier..?

Niet OP maar als pzc mogelijk is dan vraag ik of ze ook aan pussygliding doet, als ze super voorzichtig is, heeft het haast geen zin om te hinten/vragen, doet ze gewoon lekker ongeremd dan kun je altijd een gokje wagen, helpt ook als je laat zien dat je nog een paar flappen over hebt in je portemonnee, zo heb ik soms geluk.

Kijk, dat klinkt tenminste geloofwaardig, stap voor stap. Zeker meer dan 'direct bellen met de zaak en vragen om nzc'. Ik heb wel ervaring met een prive dame die nzc deed die er nooit mee adverteerde. Eerst paar keer met gedaan, gegeven moment gevraagd of nzc mogelijk was. Slaat eigenlijk nergens op dat je een bekend gezicht moet zijn, maar het is blijkbaar een kwestie van vertrouwen of misschien een soort 'loyaliteit'.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
In het inmiddels gesloten Huize Amersfoort zat een dame die naderhand verhuisd is naar House of Dreams en nu in Almere zit.
Daarvan was algemeen bekend dat ze tegen een forse meersprijs spontaan een condoom vergat. En zo zijn er wel meer dames in clubs die dat doen.
Ze lopen er alleen niet mee te koop omdat in een privé huis condoomgebruik verplicht is en deel uitmaakt van de exploitatievergunning ofzo.
Dat de dames op de kamer pzc aanbieden weten de meeste uitbaters ook wel. Die lezen per slot van rekening mee op dit forum.

Ook in de meeste (paren-) clubs hebben ze liever niet dat een dame bare neukt. Bij Monique in Wieringerwerf zegt men dat ze dat liever niet willen omdat de heren anders denken dat als het bij dame A mag, dat het dan bij dame B ook wel zal mogen.
Mijn ex heeft zich daar tijdens de maandelijkse dutchgangbang avonden (zoals dat toen nog heette) meerdere keren zonder condoom vol laten blaffen. En dat deed ze in Mystique in Rucphen ook wel eens.

BD

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Ondertussen een tijdje geleden dat ik de dames in een privé huis heb bezocht...
Zo'n 5 à 10 jaar geleden ging ik wel elke week ergens in verschillende huizen van Antwerpen of Gent. Laatste jaren zijn er jammer genoeg veel verdwenen. :(

Over die verschillende jaren ben ik maar 3 meiden tegengekomen waar ik zonder condoom heb van kunnen genieten in privé huizen.

De eerste waar het bij voorkwam was met een dame die ik toen al een tiental keer had bezocht. Zij was op een keer mij aan het teasen met mijn eikel tegen haar clit te wrijven & ze begon hem er traag telkens dieper in te steken. We stonden beide zo geil, dat voor we het wisten, hij er volledig inzat.
Nadien was het altijd lekker bare; tot zij wat te veel interesse voor een echte relatie in mij begon te tonen.
De bare seks was super maar daarvan moest ik wegstappen.

Tweede dame was in ander privé huis; was een nieuwe dame op het menu daar dus wou ik er eens van proeven. Dit was een meid die duidelijk geld nodig had want ze stelde tijdens het wassen, voor we begonnen, zelf zonder condoom voor mits bijbetaling.
Zoiets moeten ze me natuurlijk niet twee keer vragen ;)
Een week later was ze al uit het huis weg dus is het bij die ene keer gebleven.

Nr. 3 is in hetzelfde huis als de vorige. Nu moet ik zeggen we hebben steeds condoom gebruikt voor het neuken.
Echter deze dame hield van wat wildere activiteiten & de condooms waren goed dun. Met gevolg dat elke keer ik met deze dame een ritje maakte, ik met een kapot condoom zat. :D
Eerste keer dat dat gebeurde was het goed schrikken voor haar. De keren nadien werd het meer een uitdaging om te zien of we het incident konden herhalen. Leuk spel!

Alle andere dames waar ik ooit in een privé huis samen mee was, was het direct duidelijk dat die daar niet te vinden voor waren.

Conclusie: verwacht het niet in een privé huis maar als het gebeurt zijn het er echt om van te genieten.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
khmer35 zei:
Weer typisch, een hoop tekst maar ik lees nergens een concrete aanbeveling waar anderen ook wat aan hebben. Het blijft uiteraard weer zeer mysterieus en daarmee ook grotendeels nietszeggend voor mij.

Heb al duidelijk gezegd dat je kan pm'n als je met nuttige info komt. Denk je werkelijk dat ik dit soort 'pareltjes' hier openlijk ga ik exposen. No way, dus dan kan je lang wachten.

fumiko05

Toogplakker
26 aug 2015
29
26
Ik heb het in mijn carrière wel eens mee gemaakt.
In den Bosch had je een tijd geleden Muntelbolwerk, daar een blonde dame uit gezocht, naam weet ik niet meer. Die ging er gewoon lekker blank op zitten. Verder in Eindhoven bij Tiffany's. Een meid van een jaar of 23. Ondanks dat ik een 1e keer bij haar was voor 2 uur gekamerd. Elkaar zo knettergeil gemaakt dat ze me, na het boffen er gewoon bovenop trok en haar babykamer gewillig liet volspuiten.
De laatste jaren kom ik niet meer bij privehuizen dus hoe het nu zit, geen idee.

Voormalig lid 16628

Snuffelaar
5 jul 2020
8
3
Het is mijn ervaring dat het soms lukt als er een klik is. Voorwaarde natuurlijk dat je er fris en hygiënisch uit ziet. Ik ben vrij groot geschapen en na het orale gedeelte probeer ik wat te pussysliden. Soms mag ik dan al direct door. Ook is het voortgekomen dat mijn pik slap werd na gefrummel met het condoom. Ik zeg dan hoe lastig het soms is met mijn formaat. Ik vraag dan of ik hem al pussyslidend weer hard mag maken en dan alsnog blank naar binnen. Klaar komen hebben ze allemaal liever niet intern en dat respecteer ik. Namen bij Huize Monique: Bella, Linda en Alida.

Voormalig lid 16628

Snuffelaar
5 jul 2020
8
3
Borsteltje zei:
Het is mijn ervaring dat het soms lukt als er een klik is. Voorwaarde natuurlijk dat je er fris en hygiënisch uit ziet. Ik ben vrij groot geschapen en na het orale gedeelte probeer ik wat te pussysliden. Soms mag ik dan al direct door. Ook is het voortgekomen dat mijn pik slap werd na gefrummel met het condoom. Ik zeg dan hoe lastig het soms is met mijn formaat. Ik vraag dan of ik hem al pussyslidend weer hard mag maken en dan alsnog blank naar binnen. Klaar komen hebben ze allemaal liever niet intern en dat respecteer ik. Namen bij Huize Monique: Bella, Linda en Lisa. Ook ervaring in ander huis, maar namen van nog werkende dames noem ik niet. Ze zeggen (behalve Bella) ook altijd het nooit met anderen zc te doen🙃.

Terug
Naar boven