Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muntelbolwerk? Dat moet Shirley geweest zijn. Als ik mijn pik vlak voor het einde eruit haalde en over haar borsten spoot zei ze 'zo kan er ook niks gebeuren'Ik heb het in mijn carrière wel eens mee gemaakt.
In den Bosch had je een tijd geleden Muntelbolwerk, daar een blonde dame uit gezocht, naam weet ik niet meer. Die ging er gewoon lekker blank op zitten. Verder in Eindhoven bij Tiffany's. Een meid van een jaar of 23. Ondanks dat ik een 1e keer bij haar was voor 2 uur gekamerd. Elkaar zo knettergeil gemaakt dat ze me, na het boffen er gewoon bovenop trok en haar babykamer gewillig liet volspuiten.
De laatste jaren kom ik niet meer bij privehuizen dus hoe het nu zit, geen idee.
Denk niet dat dames van TT en Priveno11 nog bare aanbieden toch ?Dat waren nog eens tijden , prive 2000 is nu total touch en prive no11 bestaat nog steeds . Huis op de Hammolenweg 15 staat er nog , maar helaas geen privehuis meer.
Kaalheidersteenweg 154 stond ook bekend in die jaren , geleid door een duits sprekende dame uit bulgarije .
Meestal alles zonder voor 50 gulden destijds.