Zuid-Amerika

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik dans Cubaanse Salsa en Bachata dus ken er veel van die regio, van wat ik weet zijn het supersexy en hete vrouwen.

Als je ook nog eens kunt dansen zoals ik dan kun je helemaal scoren, motto in onze danswereld Dancing= Foreplay :) haha

Wel opletten voor bepaalde steden en wijken want criminaliteit en afpersing is daar wel hoog. Trouwens intenten op voorhand en voorzichtig zijn, zeker bij terug in het land zijn je laten testen op Soa's.

Ik ben er nog nooit geweest moet ik toegeven maar ik zit bijna wekelijks tussen (en tegen) die Latina's en geloof me amai.
Ik bedoel ook die van Midden-Amerika= Caraïben hè.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Dat wist je al, vergeten dat je er reeds geweest was.
Toch zou ik snel Cubaanse Salsa en Bachata lessen, Merengue mag ook.
Je zult wel merken hoe plezanter jouw reis dan wordt.

31 aug 2016
1.194
112
In zuid Amerika staat hiv nog gelijk met onherroepelijke dood .

Je zal daar niet snel bare dates scoren .
Als ze wel vrij snel akkoord gaan kun je er vanuit gaan dat er iets is .

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
En als je uitgaat, ik ken er genoeg die gescoord hebben na een nachtje stappen? De niet-betaaldates hè.

Ze kunnen je goed verleiden en jij hen tijdens Latijns dansen:). Schuren op Reggaeton en Bachata is Sex op de dansvloer :).

Ik geloof dat bare naar DVP'ers gevaarlijk is in die landen, ik denk ook in Azië, Zuid-Europa, Afrika zonder racistisch te zijn want ik ben zelf half-Italiaans.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
lekkerlikkenlassie zei:

Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik herken het niet.
Ten eerste kan je niet over Zuid Amerika over één kam scheren, verschilt sterk per land en zelfs streek.

Een wel generiek te noemen groter risico dan soa is daar zwangerschap. Net zoals bij de Oosteuropese dames zie je daar veel 16/17-jarige moeders.
Dat komt door weinig gebruik van de pil en verbod op abortus (en daardoor lastig en vooral duur om veilig door een arts te laten uitvoeren, als het al als optie bij de zwangere opkomt). Met dank aan religie :evil:

Mijn ervaringen betreffen vooral Brazilië en dan beperkt tot de kuststreek (zit nog een heel groot gebied achter, wat trouwens een wandelparadijs schijnt te zijn omdat de gringo's daar nauwelijks komen...).
Moet toegeven er wel één keer Trichonomas te hebben opgelopen.

Regelmatig "sem camisinha" gemogen, zowel bij non-/semi-/professionele dates.
Eigenlijk altijd spontaan, soms om mijn interesse in haar te behouden.
Soms met de vraag om voor het zingen de kerk uit te gaan, soms de vraag de volgende dag om even samen naar de apotheek te gaan (word je geacht een morning after pil voor haar te kopen).

Maar de cultuur is daar anders, er wordt in het nu geleefd en niet naar de toekomst gekeken (natuurlijk generaliserend). Dat levert volgens mij ook de passie op, die wij hier in het westen missen.

Ooit met een semi-pro in bed beland. Direct na geslaagde bare sex, begon ze te klagen over lastige situatie met een kindje en de (buitenlandse) kerel, die haar geen of weinig geld gaf. Bleek bij navragen te komen door ongelukje. Dus ik vraag nog voorzichtig: "maar wij hebben nu net toch ook ...". Wuifde ze weg terwijl ze naar de wc toeliep om even schoon te spoelen (ze hebben daar van die praktische douches bij de wc's).
De logica....
Maar, dat maakt ze misschien ook zo interessant.

Overigens veel dames daar zijn wel eens een tijdje met een Europeaan meegegaan (3 maanden visum, soms illegaal wat langer gebleven). Gebeurt vooral bij Italianen (schijnen vreselijke vrouwen thuis te hebben, ik generaliseer weer...) en Scandinaviërs. Die verdienen dan soms hier ook wat bij en dat verklaart waarom Latina's ook vaak weer plotseling verdwenen zijn.

Ik kan wel één echt waar generaliserende tip geven voor Zuid Amerika: als de dame een wat wijder shirtje aan heeft, zit er meestal een flabby belly onder.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Vergeet nog te melden, dat juist Brazilië één van de landen was, die schijt had aan dure patenten van rijke medicijnfabrikanten uit de VS en generieke aidsmedicijnen is gaan produceren om ze betaalbaar te maken voor het volk.

31 aug 2016
1.194
112
elmarco zei:
lekkerlikkenlassie zei:

Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik herken het niet.
Ten eerste kan je niet over Zuid Amerika over één kam scheren, verschilt sterk per land en zelfs streek.

Een wel generiek te noemen groter risico dan soa is daar zwangerschap. Net zoals bij de Oosteuropese dames zie je daar veel 16/17-jarige moeders.
Dat komt door weinig gebruik van de pil en verbod op abortus (en daardoor lastig en vooral duur om veilig door een arts te laten uitvoeren, als het al als optie bij de zwangere opkomt). Met dank aan religie :evil:

Mijn ervaringen betreffen vooral Brazilië en dan beperkt tot de kuststreek (zit nog een heel groot gebied achter, wat trouwens een wandelparadijs schijnt te zijn omdat de gringo's daar nauwelijks komen...).
Moet toegeven er wel één keer Trichonomas te hebben opgelopen.

Regelmatig "sem camisinha" gemogen, zowel bij non-/semi-/professionele dates.
Eigenlijk altijd spontaan, soms om mijn interesse in haar te behouden.
Soms met de vraag om voor het zingen de kerk uit te gaan, soms de vraag de volgende dag om even samen naar de apotheek te gaan (word je geacht een morning after pil voor haar te kopen).

Maar de cultuur is daar anders, er wordt in het nu geleefd en niet naar de toekomst gekeken (natuurlijk generaliserend). Dat levert volgens mij ook de passie op, die wij hier in het westen missen.

Ooit met een semi-pro in bed beland. Direct na geslaagde bare sex, begon ze te klagen over lastige situatie met een kindje en de (buitenlandse) kerel, die haar geen of weinig geld gaf. Bleek bij navragen te komen door ongelukje. Dus ik vraag nog voorzichtig: "maar wij hebben nu net toch ook ...". Wuifde ze weg terwijl ze naar de wc toeliep om even schoon te spoelen (ze hebben daar van die praktische douches bij de wc's).
De logica....
Maar, dat maakt ze misschien ook zo interessant.

Overigens veel dames daar zijn wel eens een tijdje met een Europeaan meegegaan (3 maanden visum, soms illegaal wat langer gebleven). Gebeurt vooral bij Italianen (schijnen vreselijke vrouwen thuis te hebben, ik generaliseer weer...) en Scandinaviërs. Die verdienen dan soms hier ook wat bij en dat verklaart waarom Latina's ook vaak weer plotseling verdwenen zijn.

Ik kan wel één echt waar generaliserende tip geven voor Zuid Amerika: als de dame een wat wijder shirtje aan heeft, zit er meestal een flabby belly onder.

Kom al jaren in Brazilië en niet alleen de kust .
Heb er genoeg kennissen en vrienden .
Die mij allemaal weten te vertellen dat hiv door de dure medicaties voor de arme bevolking niet te betalen is dus geen medicatie is de kans op overlijden zeer groot die angst is zeer groot.

Zwangerschap is een godsgeschenk .
Heb vriendin die met haar 27 jaar trotse oma is .

Als ze je langer kennen is er kans op Nzc ..

Maar bij onenightstands kun je er beter niet vanuit gaan

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Dit zijn mooie verhalen, Zuid Amerika staat nog hoog op mijn lijst het komt er alleen niet van.. :roll: als er meer verhalen zijn zeg ik meld ze heren ik lees ze aandachtig :D mooie latinas dan smelt je gewoon :mrgreen:

Terug
Naar boven