Zuid Amerikaanse dames zonder

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Hoe komt het dat alle Zuid Amerikaanse dames het nooit zonder doen?
Allez mijn ervaring in Limburg of Vlaams-Brabant.
Iemand een uitleg hiervoor?

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Voor de omgeving Amsterdam Rotterdam geldt dat zeker niet.
Vroeger op Het Zandpad was er ook een kolonie Latina's die ZC deden.

Dus het raadsel is meer "Waarom niet in jouw regio?" Geen idee!

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Tja, vroeger...Hotel California in Rotterdam.
De allerlekkerste Latina's kon je daar voor 3 tientjes probleemloos voldouwen.
Geen idee waarom ze tegenwoordig zo moeilijk doen, want bare is in die landen de normaalste zaak van de wereld.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ik vind tot zover ook in heel België volgens mij geen één reactie zonder van collega wandelaars.
En in Limburg zitten hele nesten met dit soort dames.
Maar ja dan pikken de Chinese waarschijnlijk met de Moldavische dames de klanten die zonder willen in 🤗

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Lijkt me vrij simpel. Als ze nee zeggen tegen bare en genoeg verdiensten hebben.
Waarom zouden ze dan aanpassen?

31 aug 2016
1.194
112
In de meeste zuid Amerikaans landen is hiv een groot probleem.
Er is medicatie maar die is niet voor iedereen te betalen.

Heel veel Latina's hebben daarom angst om besmet te worden.

Heel veel Latina's zijn hier ook met een Toeristen visum waarna ze weer terug naar huis moeten.
Die zijn alleen hier om hun gezin te onderhouden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik loop al heel wat jaren (nog voor het internet) mee in het dvp bezoek en ben altijd fan geweest van zuid-amerikaanse dames .
Bij vele dames heb ik hem er direct zonder in kunnen steken en bij sommige duurde het een aantal bezoekjes alvorens het gevraagd
werd door de dame zelf gevraagd werd . Bij vele dames zelfs zonder bijbetaling maar dan meestal niet voor het bedrag van een vluggertje .
Dit niet alleen in Nederland maar ook in de omliggende landen . Het is meestal een kwestie van investeren in de dame en er niet vanuit gaan dat
een dame die hier vermeldt is het direct met elke persoon die haar bezoekt zonder doet .... Uiteindelijk bepaald zij zelf of ze het wel of niet doet en voor welke prijs .

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Dat is ook de meest gezonde en de veiligste manier waarop een een dame kan werken. Echt met iedereen ncz doen, is voor een dame hetzelfde als vragen om zo rap mogelijk problemen te hebben.

31 aug 2016
1.194
112
@ katwezel
wat jij omschrijft kan ik beamen .
vroeger op de zandpad in Utrecht zaten verschillende latina's die zonder deden maar ook waar je de boot uitgejaagd werd als je er over begon .
in Antwerpen een van de eerste dat ik bare een dvp neukte was een jonge latina aan haar raam gelijk voor een uur gevraagd op de kamer wilde zei langer heb daar in mijn jeugdelijke onschuld een aardig bedrag achter gelaten maar het was zonder te vragen gelijk bare ( ik paniek wegens mogelijke besmetting )
naderhand nog veel vaker bij haar geweest .

in Zwitserland ook menigmaal een latina bij de eerste date zonder kunnen doen maar dat waren meestal ook date's van 2 uur

ik weet nu om een super geile date te hebben moet je investeren .
soms duurt het een paar date's soms is het de lengte van de afspraak die je maakt.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Volledigheidshalve:
Ex Zandpad en alle drie best wel oud geworden maar nog steeds actief en o.m. Door mij op dit forum besproken:
Den Haag - Dina
Amsterdam - Judith
Alkmaar - Giselle/Maria (Lang geleden dat ik daar was)

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
De meeste in Limburgs Belgie zitten in een een paar dezelfde locaties en spreken onderling af niet zonder te doen denk ik
Das het probleem
Denk om onderling miserie te voorkomen
Dat de een wel en de ander ni zonder ga doen

Terug
Naar boven