Zwarte dames die nzc anaal doen.

A

Anonymous

Guest
Hallo allen,
Voor mij de eerste post die ik op dit forum zet, ik hoop dat ik het goed doe.
Zijn er mensen die ervaring hebben met getinte dames die zich graag anaal laten neuken en volspuiten?
Liefst in de omgeving Antwerpen/Zuid Nederland
Alvast bedankt!
Gr

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Probeer Diana van Villa Romantica in Recklinghausen eens uit.... Ik ben daar zelf nog niet geraakt, maar uit wat ik over haar lees op diverse fora besluit ik dat ze voor een paar extra tientjes wel overstag zal gaan... Moet 1 van de heetste meiden zijn die daar (en in de wijde omgeving) hun k°t (en de rest?) aan de man proberen te brengen...

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Kijk onder Duitse clubs op dit forum, en bvb ook op freiercafe.
Wie zoekt die vindt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja; Diana van villa Romantika heb ik al 3 maal mee gekamerd en de laatste keer was werkelijk geweldig. Volop tongzoenen op de bank en uitdagend pussysliden. Ze maakte er een echte show van en zegt veel te doen en wellicht ook anaal mogelijk maar niet naar gevraagd. Ze heeft ook een jongere zus die afgelopen zaterdag voor het eerst is begonnen. Haar naam Maya en is 1.75 m dus een stukje langer als haar zus. Mooie borsten heeft ze en een aantrekkelijk lichaam en ze pijpt geweldig en gebruikt daarbij weinig haar handen. Echter omdat ze vruchtbaar is en de pil nog niet slikt is het NMC maar ze gaf aan dat NZC wellicht over een poosje tot de mogelijkheden behoort. Beide dames overigens alleen werkzaam in het weekend.

Terug
Naar boven