Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Afgelopen donderdag hier geweest. Heb een Bukgaarse mooie jonge dame bare kunnen nemen. Camelia ofzo. Heeft een verleden bij Sharks.

Koste voor een half urr wel 100 euro extra en intern klaarkomen zat er niet in.

Was qua looks prima en inzet wel aardig. Meerprijs eigenlijk veel te gek. Maar ja....

pietverniet

Snuffelaar
6 apr 2018
23
3
Enkele jaren geleden leverde ze exact dezelfde service als Mine in villa Venus, evenwel aan een fractie van de prijs. :D

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Erg prijzig voor een half uurtje bare.

Is er nog iemand anders die naar Acapulco Gold is geweest na de lockdown, en weet hoe de bezetting momenteel is en hoeveel er bare doen?

Ik wil zaterdag weer eens naar Duitsland gaan maar twijfel nog tussen AcaG of Luderland.
Beide clubs nog nooit bezocht, maar van wat ik lees heeft AcaG een hogere bezetting, knappere dames, en betere faciliteiten als eten, maar minder bare aanbod.
Luderland, lees ik, is daarentegen een typische RTC club met vele goede bare sessies, maar is geen klote te doen tussen de sessies.

De twijfel. :|

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
loper zei:
Erg prijzig voor een half uurtje bare.

Is er nog iemand anders die naar Acapulco Gold is geweest na de lockdown, en weet hoe de bezetting momenteel is en hoeveel er bare doen?

De twijfel. :|

Voor bare in AG moet je echt geluk hebben of stamgast zijn. Ik doe meestal een paar uurtjes AG welness , lunch, en 2 kamergangen en dan op de terugweg even langs Venus voor een CIP dump. budget voor de hele dag 200euries

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Die Camelia heeft hiervoor in Samya gewerkt en daarvoor heel lang in de rtc's. Vooral Venus in Duisburg. Heel vaak bare genomen met interne donatie voor drie tientjes.

Nu zeggen we elkaar vriendelijk gedag, want ze weet wel dat ik niet aan die extra's meedoe.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Momenteel is het in Acapulco Gold naar mijn idee wat betreft AO beter vertoeven dan in de RTC's. Aanwezig zijn Lavinia, Vanessa, Raluca, Nicole en Putri. Allemaal in voor een bare feestje. Ik was gisteren in de club. Helaas wegens een medische behandeling is AO voor mij even niet mogelijk. Maar de geile beren met wie ik onderweg was hebben deze dames afgevuld achtergelaten. Het is rustig in de club en de dames willen dus maar al te graag geld verdienen. Dit is dan ook een goed moment om te onderhandelen. Alleen Raluca en Putri vragen extra, de andere dames kun je voor 80 per uur vullen.

Entree is 25 euro, met lekker eten en een goede warme sauna echt beter dan de bekende clubs met het rode tapijt.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Raluca neukt niet eens graag met condoom. Als je met haar op de kamer over een condoom begint doet ze teleurgesteld. Dan begint ze te zoenen en zegt dat ze je zo leuk vindt en erg graag zonder wil neuken. Dat weten vele stamgasten, vandaar dat ze ook vaak druk bezet is. Mooi meisje is het zeker! :D

Er zijn momenteel nog meer dames die zonder neuken, het lijkt bij Aca Gold een trend te worden. Zo is Bibi er ook voor te porren, al moet ze je wel leuk vinden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik lees dat Raluca niet eens graag neukt met condoom zegt Banana. Waarom vraagt ze dan extra want dan gaan minder mannen bare met haar als ze de drempel verhoogt door meer geld te vragen?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Raluca heeft aan de lopende band klanten, die zit gemiddeld 5 minuten op de leuning van haar bankje en ze wordt alweer geboekt. Dus waarom zou ze dan geen extra vragen? Haar service is uitstekend en doet daarnaast met plezier anaal zc. Daar vraagt ze overigens geen extra voor. Waarom ze het graag zonder doet? Simpel, omdat elke kamer met een klant die met condoom wil neuken haar minder oplevert. Tegen dezelfde tijd kan ze immers makkelijk met een klant zonder condoom kameren. Samen met Putri een van de meeste geboekte dames!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Hoe ziet deze Raluca er uit? Is het een jongere dame of al, plus 30 of nog ouder?

2 weken terug zaterdag Aca Gold geweest. Lange tijd niet meer geweest. Verschillende dames aangesproken en naam gevraagd maar de hier genoemde dames niet tegen gekomen. Heb wel niet alle dames aangesproken, voornamelijk de dames die mij het meest aanspraken kwa looks. Paar uur verbleven. Had gehoopt er minne ex venus te treffen maar was niet aanwezig. Uiteindelijk aangezien het al middernacht dan maar met een dame gekamerd met condoom

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik heb wel eens zin om voor de afwisseling deze club eens te bezoeken. Bovendien op loopafstand van het treinstation van "Dusseldorf Flughaven" en anders de bus nemen.

Het is geen RTC club waar ik doorgaans kom en waar neuken zonder de standaard is. Dus vraag ik me af of ik hie welr iets te zoeken heb om voor een redelijke prijs de service te krijgen die ik gewend ben en hoeveel en welke dames staan hier open voor zonder vervelend commentaar te verwachten?

Entree is 25€ en het eten is inclusief dus dat is wel een groot pluspunt. Krijg je hier ook 2 handdoeken als bij de bekende RTC clubs aangeboden of krijg je een badjas of kun je hier met een boxershort rondlopen en als je een dame hebt gevonden waarmee je wilt kameren ga je dan ook naast haar op de bank zitten met het gebruikelijke voorspel van 5 tot 10 minuutjes en heb je ook hier kamertijden van 20, 30, 40 en 60 minuten met de tarieven van respectievelijk 30€, 40€, 50€ en 80€ en is dan nzc 20€ of 30€ extra? Heb al gelezen dat 2 dames als je ze een uur boekt voor 80€ ook bare te nemen zijn.

Sorry voor de vele vragen maar ben graag vooraf goed ingelicht.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Banana zei:
Aanwezig zijn Lavinia, Vanessa, Raluca, Nicole en Putri. Allemaal in voor een bare feestje.
Zijn deze AO dames nu nog aanwzig in deze club? Want het blijkt dat sedert de invoering van de nieuwe regels i.v.m. corona (3G) er maar de helft van de dames overblijft.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ja deze dames zijn allemaal aanwezig. Anders zou ik er niets over schrijven. ;)

Terug
Naar boven