Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Msw toch niet. Ik heb net gebeld: morgen is Evelyne vrij en Lavinia werkt er niet meer.

Weet iemand mss een mooie SC met goede wellness en jonge en slanke dames, waae bare gegarandeert is? Ik ben nog nootitnin een RTC geweest, maar daar vermaak je je ook niet de hele dag of wel?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Vandaag toch maar gegaan. En ik zit er nu nog steeds.

Eerste kamer met een jonge en nieuwe Roemeenae. Zonder niet mogelijk. Heel mooi poppetje, maar hele matige kamer. Daarna kwam ik plotseling Andeea/Lavinia tegen. Ze is een maandje terug. Ze heet nu Ionenia (ofzo) omdat haar naam ingepikt was door een ander wicht. Op de kamer biedtbze geen AO meer aan
Dat was een tegenvaller. Verder zie.ik geen namen op de briefjes bijnde bar die iknop dit forum ook tegenkom. Behalve Raluca, maar die heeft een pannenkoek van al meer als 4 uur.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Janssen33 zei:
Behalve Raluca, maar die heeft een pannenkoek van al meer als 4 uur.

Een jaar of 8 geleden was deze club een échte pannenkoekenclub. Sessies van 1.5 a 2u waren eerder de regel dan de uitzondering. Goede tijden beleefd daar met een hele hoop beren van een ander forum...

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Alle door mij genoemde dames doen zonder uitzondering neuken zonder. Lavinia doe het niet zonder :lol:, voor mij de grap van de eeuw. De briefjes op de bar zijn geen goede referentie, deze worden een aantal x per uur weggegooid. Die liggen er voor de vorm.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Bij mij wilde ze echt niet. Ook nietet bijbetalen. Ik begreep afgelopen week van een ander meisje dat ze het idd nog steeds zonder doet. Ik zal het in het verleden zeker bij haar verpest hebben. So be it.

Banana zei:
Alle door mij genoemde dames doen zonder uitzondering neuken zonder. Lavinia doe het niet zonder :lol:, voor mij de grap van de eeuw. De briefjes op de bar zijn geen goede referentie, deze worden een aantal x per uur weggegooid. Die liggen er voor de vorm.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Bij mij wilde ze echt niet. Ook niet met bijbetalen. Ik begreep afgelopen week van een ander meisje dat ze het idd nog steeds zonder doet. Ik zal het in het verleden zeker bij haar verpest hebben. So be it.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Dit is inderdaad een prima club met mooie dames, lekker eten en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat men er geen bier schenkt, de tap is dicht. Zou mooi zijn als die weer opengaat!

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Vorige week na lange tijd nog eens een bezoekje gebracht aan Acapulco Gold. Vooraf mijn doelen bepaald: Raluca en Jari, alhoewel deze laatste niet alles serveert leek het me toch een hete brok gezien de (Duitse) forums. Om 10u20 binnen, booster getoond, alles in orde. Op de vraag hoe het met het masker dragen zit, "einmal hier vorbei sehe ich dich nicht mehr", dat was 'klar' dus. Omdat ik niet wist hoe beide dames er exact uit zagen was ik reeds lange tijd op een van de bankjes aan het wachten. Tegen 11u30 toch maar eens naar de receptie gewandeld en gevraagd of de 2 dames vandaag aanwezig zouden zijn, Jari misschien in de late namiddag maar waarschijnlijk morgen en Raluca wist ze niet. Tja, en nu? Dan maar voor Nicole gegaan, sexy en goede service. Alleen wist ik niet dat ze ook onze service leverde, dat heb ik hier net pas gezien. Maar al bij al een zeer goede kamer en next time weet ik wat te vragen natuurlijk. Dan maar terug op een bank gaan zitten en wachten op hoop van zege. Even later komt er een mooie dame op rode hoge hakken binnen. De dames zeggen wat tegen haar naar mij wijzend, zij spreekt me direct aan en stelt zich voor als Raluca. Wow, dat was beter dan gedacht en ik had een goede opening natuurlijk, "ich bin hier für dich" :D. Het ijs was natuurlijk gebroken en het duurde dan ook niet lang om een kamer op te zoeken. :shock: Wat moet ik hier over zeggen, mijn geilste ooit, wat een knaller was me dit. Er was een klik en dat kon ik merken. Eerst was ze aan het 'twijfelen' over mijn voorstel, waarschijnlijk is dit gewoon tactiek om de prijs hoog te houden voor de complete service. Maar ok ik heb er 0,00% spijt van gehad. Eerst een lekkere goed intro.Toen ze daarna boven me op was gekropen voelde ik al snel het vocht naar beneden lopen, ik werd gek, dit kon toch niet. Ze was alle remmen kwijt en kuste en neukte hevig. Ik draaide haar om, ze wilde vingers, tong,... het was niet genoeg. Hevig trok ze me op haar, ik ook volledig wild geworden :lol:. Ze kwam gewoon enkele keren onder me klaar, echt dit had ik nog nooit mee gemaakt. Het vocht stroomde er uit, zeiknat en ze wilde maar meer en meer. Jezus, wat was me dat. Het bed zeiknat ook nog :lol: :lol: En ik ben geen fantast, al mijn vorige recensies zijn van gematigd tot goed, maar dit.... Dit verhaal heb ik wel nog nergens gelezen over haar, er zal een zeer goede klik zijn geweest tussen ons of het is normaal bij haar en niemand pent het neer. Ik ga zeker terug.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Hoi, weet iemand wat Putri extra wil hebben voor bare?
Heb haar al vaker gehad, meestal uurtje en nooit gevraagd of het zonder kan..

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Volgens mij rekent Putri niks extra's. Maar ik weet het niet zeker. Ik heb wel met haar gekamerd, maar niet zonder.

Ps: heeft iemand nog een update van namen van dames die het zonder doen? En is Samya ook een club waar zonder condoom te krijgen is?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik heb Putri alleen met condoom gehad. Maar volgens mij rekent ze niks extra's voor zonder condoom.

Ps: heeft iemand nog een update van dames die het zonder doen in AcaGold. Kort geleden twee dames gehad in AcaGold die niet zonder wilden (Sandra en Bella). Wel mooie schepsels.

Enneh.... is Sammya ook een club voor onze liefhebberij???

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Samya mag je vergeten. Zelfs een deftige service mét condoom is daar zeldzaam.

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Ik ben al twee keer met Putri op de kamer geweest. Dit is echt een super geile dame die de kneepjes van het vak al jaren onder de knie heeft.

Beide keren overigens nmc gedaan. Ik vraag er nooit naar en wil altijd dat het spontaan gebeurt. Dat is voor mij het spel.

Bij mijn laatste bezoek had ik een kamergang met een Afrikaanse dame. Samen voor twee uren naar de grootste kamer van Acapulco gegaan (appartement met douche, groot losstaand bad, zithoek en bed, echt overdreven groot trouwens)
Bij het voorspel kwam ze al de hele tijd met haar poes over mijn pik heen glijden. Condoom had ze wel al netjes op bed neergelegd maar daar keek ze niet meer naar om.
In bad gebruikte ze mijn eikel om met haar kutje te spelen en na een ondeugende glimlach schoof ze mijn pik blank erin.
Echt een heerlijke meid die vol overgave tongzoent, slurpt aan je lul met haar dikke volle lippen en neukt met je alsof het je vriendin is.

Een aantal weken eerder tijdens mijn 2e kamergang mer Nicole ook blank bij haar naar binnen mogen gaan. Mijn tactiek is altijd om ze te laten pussysliden en langzaam mijn pik in een positie te zetten dat die tegen het gaatje terecht komt. Als de meid geil genoeg is, vertrouwen heeft en het toe wil laten zakken ze er meestal wel overheen.

Bij beide dames niks extra's hoeven af te rekenen. Dit zal waarschijnlijk wel komen door mijn lange kamerbezoeken.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Dit is de zwarte parel die eerst in Venus duisburg was
ze heeft nu haar werkterrein verplaatst naar ratingen.
goede keuze, want hier kun je tenminste ook fatsoenlijk eten

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Gisteren; zondag 27 maart, Lavinia/Andrea aanwezig, Eveline/Vanessa niet gezien.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Lavinia is zeker mogelijk, Eveline komt binnen een paar dagen terug. Overigens mis ik hier nog wat namen van Bare dames, Cleopatra kan ook geport worden voor bare voor 50 euro extra. En Mimi is ook over te halen in een gele bui. Succes ermee!

Terug
Naar boven