Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Zojuist Hanna verwend en zij mij. Ze was als boter. Maar je mag echt niet naar binnen. Wel spelen met swans over pussy maar echt niet in!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Maria voor Hanna gehad. Ook uurtje van gemaakt. Uit eindelijk wel naar binnen maar niet in mussie sprietzen!
Ze is super lief en tongt heerlijk. Ze heeft me wel heerlijk gerimd... Was super schoon zij ze..... Daarom wilde ze graag.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
En als derde vandaag een half bloedje Roemeens/ spaans. Genaamd Ada, net 2 weken hier. Echte GFE.... Bovenste plank. Tijdens heerlijke rollenbollen kwam ze op me en gleed hij erin.... Ze droop zo nat was ze. Ze keek me aan en zij alleen please not inside ready... En toen, heerlijk echt vrijen, niks gespeeld

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ojaa, Kira valt niet zonder te nemen. heb het een uurtje geprobeerd haar te verleiden. ze kwam zelf naar me toe omdat ik zo heerlijk kon zoenen had ze gehoord van collega dame. Ze gaf aan absoluut niet swans in buurt zonder te willen hebben!
Jammer best wel een lekker wijf.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
hola, gisteren weer dagje AC G gedaan, was wie top.

Hanna, ging nu toch overstag, heerlijk een uur stomende sex zonder condoom. haar poes volgespoten, droop langs haar benen, neukte haar namelijk staande voor open raam, lekker kinky!

Vriend van me was er ook, een zeer niet onaantrekkelijke man, erg lief voor vrouwen. meeste vrouwen wilde dan ook met hem op kamer. Zo Diana ook.... maar het lukt hem niet om ZC te doen.....waren toch een uur op de kamer!
Diana vertelde me later het niet meer te doen met nieuwe klanten!!! ook wilde ze niet dat ik in haar klaar kwam....dit uiteraard gerespecteerd.

Een dame uit gaan, Carolina neemt zicht nu ......ben ff kwijt. mooie vrouw, elke keer probeerde ze weer. kwam me ook achterna naar dak terras.
Toch overstag gegaan, tjee war kan ze heerlijk zoenen, zalige volle lippen en tong om lang mee te vrijen.
ze liet mijn kleine dan ook heerlijk door de poesje leiden, ze was super nat.....en toen...ja hoor een stukje erin :)
mocht niet voluit gaan maar dit liet ze toch toe.......niet in haar gespoten maar op poesje....vroeg ze om :)

Een Roemeense drong steeds aan te gaan neuken.....mooi figuurtje, kleine bostjes, mooie lange benen. niet zo'n vraag gebit..... kwam me achter na in kino, op me schoot zitten.....wilde zo graag neuken.....uit eindelijk gezegd '' Oke lets do it'' but no condoom.....!!! ze keek me aan en zei zacht..... if we go one hour....you can but not come inside please...... en wie ben ik om dan haar nog af te wijzen :) uit uiteindelijk wel haar getrakteerd op warm sperma in haar poes, ze was als boter en gaf zelf aan.....gif it to me baby......
Haar naam......sorry ben heel slecht in.....

===========
En heren beren.....wie deelt nu ook eens wat??
Zou graag een mooie geile met mooie grote borsten willen beminnen....... en niet Lena want haar ken ik al, gisteren niet van gekomen, maar oe la la wat is het tocht een plaatje....ze wilde wel maar zat volgeboekt tot 22:00 uur..... en ik moest echt gaan rijden om 21:00 uur.....jammer :(

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
is en blijft verslavend.....ACG :mrgreen:
gisteren weer een dagje van gewaakt, nou ja ik kwam om 14:05 binnen....dus meteen de 30 eruit :!: maar ala...... :D
wilde nu toch echt....DERIA ontmoeten, ze zou er om 14:00 zijn, na half uur nog ni, om 15:00 uur nog ni, om 15:30 nog ni......... en toen later om 16:30 ik aan bardame vroeg of zij haar toevallig had gezien....ja hoor ze zit buiten :shock:
Meteen naast gaar gaan zitten.....was wat afstandelijk....haar auto had panne vertelde ze....
toeren wat oudere man vroeg of zij met hem wilde...hij moest zo weg en had de hele dag op haar gewacht....kon ik natuurlijk niet haar voor me zelf op eisen en deze mede ijsbeer voorrang geven...zou half uurtje zijn.
En ja hoor n half ur ze was er weer, ff opfrissen zij ze.....ff....duurde ook ruim 20 min :arrow:
en toen uiteindelijk ze was er, wachte op haar in kino.....
gezellig kennis maken, zoenen en nog eens zoenen en haar lichaam verkennen en zij mijne....
hub naar kamer, heerlijk achter haar staan haar kussen en ontdoen van topje en slip naar beneden, heer kussen over rug en kontje, tussen haar billen en haar poesje heerlijk gelikt, ze genoot hoorbaar...........en toen met met zwans door bilspleet en over poes wrijven....ze draaide heerlijk met haar kontje en wees niks af.....ik drukte eikel tussen de lippen....en zij duwde kontje naar achter om te zeggen kom maar......
EEN ZALIG NEUK PARTIJ , ZACHT EN LANGZAAM VOLGDE....VOL PASSIE EN GEIL OMKIJKEN EN VIA SPIEGEL VAN HAAR KANT.
Een uur wilde ik graag deze geile dondersteen geen verwennen, maar helaas mijn ballen stonde op ploffen....en zo be it, spuiten en nog eens spuiten :roll: zw moest er om lachen dat ik niet meer kon houden...... wat een top meid. heb haar goed beloond met stapel bankpapier :)

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dank voor je berichten GGD ! Ben van plan binnenkort weer eens te gaan...
Heb je tijdens je bezoeken Lena nog gespot of blijft dat een missionair impossible ??

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Bedoelde natuurlijk :
Missionion impossible
Handig die spellingscorrectie !

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ja hoor ze is er nog steeds heb haar alle keren dat ik er was gezien.
ff lekker gekletst.... niet gehamerd, ze wilde wel heel graag eindelijk weet rollebollen, zoals ze aangaf.
maar om een of andere reden niet van gekomen.
En ze is is echt een stuk...slanker dan vroeger maar haar borsten nog even vol. mmmmmmm :lol:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Zijn er nu geen andere beren welke ervaringen hebben met de beauty's in AGG?
zou graag een andere dame willen beminnen aldaar.....
wie o wie :?:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dank voor je reactie GGD! Ben geweest en heb Lena kunnen scoren. Het was meer dan de moeite waard!
Verders wel wat anders geprobeerd maar met die ene weinig geluk. Sorry!
De namen die jij noemde ben ik niet eens tegen gekomen. Wel zag ik de naam van Melody op de sleutellijst op de bar staan maar had geen idee wie ze was.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vandaag weer middagje ACG,
Heerlijke tijd weer met Diana, wat is ze toch lief en neukt ze zalig. heerlijk haar keihard geneukt...ze vroeg steeds om meer en harder, super geil was ze en mijn pik was kei en kei hard.......zalig haar volgespoten :lol:
Later Lena proberen te paaien....maar ze is boos op me, heb haar laatst keer te weinig aandacht gegeven :twisted:
zal volgend keer kanootje voor haar meenemen, en dit zijn zeker geen rubbertjes want deze gebruikte ze volgens mij niet :mrgreen:

Saludos GGD

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Helemaal niemand van collega genieters iets te schrijven
Over de Bare schatjes........ :?:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
gisteren weer een ACG dagje
2 keer Diana zalig bemind......ze was als boter :lol:
hierna een nieuw meisje...jessy genaamd of andrea haar echte naam
zwart haar, heel stilletjes, mooie lach en tanden
voor haar heel nieuw in een sauna club
op de bank en kino heel weinig pre sales :cry:
toch kamertje gedaan.....alles valt wat tegen....maar je kust wel lekker, niet hartstochtelijk maar oké
mijn kleine vriend mocht absoluut niet in de buurt van haar missie komen.....oei dat belooft wat.....dubbel rubber of zoiets!!
haar 2 keer klaar gebeft, zalig vutsap geeft ze je. eerst keer schokte ze en gaf me een heerlijke lading vocht, bleef heel zachtjes door lekken, ze wilde dat ik zou stoppen maar deed niet, ze ontspande en ging langzaam weer haar zalig likken, binnen 5 min kwam ze weer klaar....mmmmmm
toen een hele lekker zacht pijpbeurt, ze weet haar tongetje heel goed te gebruiken....kwam een paar keer bijna en moest haar afremmen.
ik trok haar op me om te gaan zoenen, dat was nu echt......heerlijk gfe liggen zoenen en ze gleed langzaam op me....voelde haar klets natte missie over me vriend gaan...pussy gilling ten top,,,,,, ze keek me geil aan en toen mmmmmm ze duwde haar nauwe kutje over me pik en bereed me vol overgave :mrgreen:
binnen 1 minuut gaf ik aan te gaan komen....ze sprong eraf en hapte me lul in haar mond en zoog me klaar :roll:
Wat een geile meid :)
Ze zei heel zachtjes dit absoluut nooit te doen en ze wist ook niet wat haar bezielde me zonder te neuken.....ze vroeg me ook nog of ik wel clean was, ze was als de dood om wat op te lopen.......de schat
Weet niet of ze lang gaat blijven....deze club is niet haar ding ......dus........ :arrow: :arrow: :arrow:

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Gisteren deze club bezocht, maar helaas van de drie vrouwkes die ik heb mogen beminnen waren er geen enkele te vinden om overstag te gaan :evil:
De eerste was Aga , de naam van de tweede had ik niet verstaan en de laatste kon heel goed pijpen maar mijn kleine vriend mocht er niet in gaan zonder hoesje in het poesje. Alledrie waren het roemeense dames want die overheersen het aanbod in deze club. (Elena was de naam en foto's op webpagina komen niet overeen met werkelijkheid)

Deze avond nogmaals eens proberen want is maar 10 min rijden van mijn Hotel waar ik verblijf. Ik zou heel graag Grimbergsauna willen proberen maar die zijn al om 23u gesloten en eer ik mijn collega's onopgemerkt kan verlaten is het bijna 22u !
Suggesties zijn altijd welkom.
Grtz

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dat is wel vreemd Makkie! Bij je laatste bezoek wel succes gehad? Ik kan me niet voorstellen dat je niemand hebt kunnen vinden. Ik ben er zeker van dat een groot aantal van de dames het daar zonder problemen aanbied! Ik heb onlangs Celine weer eens mee naar de kamer genomen. Zonder meer heerlijk neuken zonder. En daarbij dat heerlijk zachte zoenen van haar, duurde dan ook niet lang voor ik dat zachte natte poesje deed druipen van mijn liefdesvocht. Voor wie al die mooie oostblok dames moeilijk uit elkaar weet te halen raad ik Lilly aan. Een wat oudere maar Ooooo zo lekke Chinese aan. Die moet toch wel te tussen al dat vrouwelijk schoon te vissen zijn, doet ook NZ aan, maar niet in de bar vragen! Op de kamer behoort het tot de opties. Kan jullie verzekeren dat het een top sessie is met haar :cool:

Terug
Naar boven