Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Kunnen we weer overgaan op normale recenties van deze rtc. Ik ben benieuwd wat er loopt en wat er in de aanbieding is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geslachtsziekten als gonorroe en syfilis zijn ook gewoon op te lopen bij (juist) condoomgebruik maar minder handige (pun intended) handelingen tijdens het seksuele contact. Dus het kan nu eenmaal via besmette handen gebeuren.

Sowieso geldt overigens: gonorroe is een reductie van 62% aangetoond. Bij het consistente en correcte gebruik van het condoom is er een significante reductie van de gecombineerde incidenties van chlamydia, gonorroe en syfilis.

Er is dus slechts circumstantial evidence, als de(ze) juiste bovenstaande verdediging wordt gekozen kan het Gesuntheitsamt verder dus niets uitrichten.
Misschien toch even wat postjes terug gaan en lezen wat hier aan de hand is.
Een DVP die diverse keren gewaarschuwd is dat ze besmet is en gewoon bare doorwerkt zonder zich te laten testen. Een saunaclub die niet de moeite neemt de DVP te vragen een gezondheidsverklaring te laten zien.
Wanneer daar naast gonorroe ook nog een syfillis besmetting bijkomt is de grens bereikt.

Voor het geval je het niet weet: Er bestaan van beide geslachtsziekten inmiddels resistente varianten.
Heb je pech dan loop je er een op die niet te bestrijden is.

Gezien het aantal besmettingen waarbij de relatie met deze DVP is gelegd is er statistisch bewijs.
Statistisch bewijs is hier voldoende voor een veroordeling.
Daarvoor hoef je geen kreten uit de Amerikaanse rechtsspraak te gebruiken.

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
O.a. Villa Venus, Arabella, Villa Romantika, Grimbergsauna, Verena en Laluna zijn RTC's
die zijn dus NIET wettelijk verboden

PSCs wel (pauschalclubs)

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Nee, ik doe-het-zelf ook graag NZC. Maar als een dame met SOA doorwerkt ga ik haar niet verlinken. Ook dát hoort bij het risico van bare een DVP doen (helaas). Ik vind dus dat je je moet schamen wanneer je als je een keer aan het zuur moet ineens schijnheilig een DVP en club gaat melden bij instanties.
Is dat daadwerkelijk verlinken? Ik heb haar gewaarschuwd en met mij andere klanten. Doorwerken met Syfilis is echt gevaarlijk! Misschien is het zelf de dame tegen haarzelf in bescherming nemen. Al denk ik dat er een pooier achter zit, dus ook daarbij helpen we Raluca indirect. Ook voor haar is Syfilis op termijn dodelijk!

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ze handelt respectloos naar mannen toe door zich na diverse waarschuwingen niet te laten behandelen en door te gaan met nzc. Juridisch gezien is het zelfs een misdrijf.

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Juridisch gezien ben je in Duitsland ook als AO-Freier strafbaar, zonder SOA al. Dus ook dat is weer een hypocriet argument. NZC juich ik toe, maar dan geen huilie huilie als je een keer de verkeerde treft en aan het zuur moet.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Haha "huilie huilie" zo praat mijn zoon van 8 jr ook. Verder boeit het me niet wat jij denkt of vindt. Mensen die sex zonder condoom toejuichen terwijl men weet dat er sprake is van een ergstig infectie is kunnen we missen. Waarom mensen betichten van hypocrisie? Jij neemt dit jezelf nogal serieus mr huilie huilie :p

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: genoeg 'gezever', nu weer recensies.

Velen hebben nu hun zegje kunnen doen over SOA en zo meer.
Vanaf nu enkel nog recensies plaatsen aub.
Alle andere berichten worden 'zonder verwittiging' verwijderd!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

janmulkers

Snuffelaar
17 sep 2016
5
0
Ik ben er gisteren nog eens geweest. De sfeer was beduidend een pak minder, ook geen Raluca te zien. Wel een ontzettend knappe blonde die mij begin 20 leek. Ze viel enorm op als enige echt wit getinte vrouw tussen al die meestal Roemeense, Bulgaarse of ander donkerder type vrouwen. Ze was continu weggeplukt. Al de rest kwam amper aan de bak, het zat dan ook weer vol Turkse mannen.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Afgelopen zaterdag was ik bij de FKK Party in deze club. Het was vooral druk. Veel gasten kwamen duidelijk alleen om te eten. Hetgeen goed was, maar niet echt party waardig. Ook waren op een bepaald moment begin van de avond alle handdoeken op, douchen moest ik later maar doen. Dat terwijl ik net van de kamer kwam met Raluca. Deze dame zowel vaginaal als anaal lekker zonder geneukt en anaal volgespoten. Niks op aan te merken, voor 100 euro een goede 40 minuten liggen neuken. Maar dan wil ik daarna wel fijn kunnen douchen! Het bleef de hele avond waardeloos met de handdoeken. Ik heb uiteindelijk kunnen douchen. Raluca gaat mij terugzien. Maar dan wel op een avond dat het rustiger is. In het weekend kies ik wel een duurdere club waar ik wel normaal kan douchen na een kamer of sauna.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Kom net bij de huisarts vandaan, heb sinds gisteren last van extreme pijn bij het plassen en ook een slijmerige afscheiding. Zeer waarschijnlijk Gonorroe. Nu afwachten op de uitslag. Omdat de pijn zo hevig is, wel al een injectie met antibiotica gekregen. Hopelijk is de pijn snel minder. Ik had het kunnen weten met alle waarschuwing rondom Raluca. Toch maar negeren de volgende keer 😞.

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Wat een pech NZCforever. Net een week lid van het forum en direct een prijs te pakken. Beterschap!

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Ik loop al wat jaren en mee en het is niet mijn eerste prijs 😉. Risico van het vak zeggen ze dan. Wat ik mezelf kwalijk neemt is dat ik waarschuwing in dit topic heb genegeerd. Weer wat geleerd, nu even op de blaren zitten.

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
26
28
Beterschap pik , ik hoop niet dat je de "hoofdprijs " te pakken hebt . Dat is mijn grootste angst altijd 😌

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
De hoofdprijs ga ik niet vanuit, maandag krijg ik hopelijk uitslag. Als ik de juiste antibiotica gehad heb mag ik over 10 dagen weer 😅.

De huisarts adviseerde op de dame te waarschuwen. Heb de club gebeld, maar die vertelde mij doodleuk dat ik het de dame bij een volgend bezoek zelf maar moest melden. Wel duidelijk dat ze de gezondheid van klanten niks interesseert! Dan nog melden heeft weinig zin, hoeveel slachtoffers zijn er dan intussen al gemaakt? Ik laat het er maar bij 😀.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
De vraag is wie is nu fout? We weten allemaal dat het NZC risico 's met zich mee brengt. Officieel mag het niet in Duitsland en toch doen we het. Let wel ik ben geen haar beter.

Vervolgens lopen we iets op van iemand van wie we weten dat ncz bij haar mogelijk is en we brengen haar ook nog eens in diskrediet bij haar werkgever en melden dat onder motto klikspaan boterspaan.
Eigenlijk geef je aan haar werkgever door dat ze iets strafbaars doet. Uiteraard vind jij als bezoeker dat jij geen verantwoordelijkheid hebt want je hebt het afgekocht die verantwoordelijkheid door voor de sex te betalen.

Let wel Acapulco is geen club waar NZC standaard is zoals Villa Venus , Arabella, grimberg.
Maar ga ervan uit dat je je in de materie hebt verdiept
En nu kom je met de melding dat gezondheid van klanten ze niets interesseert. Als de gezondheid je zo interesseert zou jezelf niet neuken zonder condoom.
Wat een gejank zeg. Zelf niet in de spiegel kijken als klant en het risico op verspreiding verhogen en dit vervolgens bij haar werkgever leggen en haar indirect ook nog verlinken dat ze aan onze hobby voldoet.

Wees dan een kerel en pak je eigen verantwoordelijkheid. Pak de auto, rij erheen, betaal entree en zeg het Raluca zelf

Terug
Naar boven