Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nou nou nou zeg ........ hij hoeft de club niet verteld te hebben dat hij haar zonder geneukt heeft! Je kan dit prima ook oplopen door PZC namelijk!

Als hij alleen maar gemeld heeft dat hij met haar naar de kamer is geweest - en niet met een andere dus het geschenk van haar heeft gehad- , dan heeft hij het prima gedaan.

De Club had dan best Raluca zijn groeten en mededeling kunnen overbrengen en haar verteld zich ook even te laat testen en behandelen.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Dat dus, heb niks gemeld over NZC! Heb gemeld dat ik met haar naar de kamer geweest ben en het uiteindelijke resultaat. Ik ben kort lid, maar merk wel dat sommige leden soms spontaan uit de bocht vliegen in hun reacties. Begrijp niet waar dat voor nodig is. Hij zal zijn dag wel hebben gehad 😉.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Om mogelijke misverstanden te vermijden: volgens de Duitse wet zijn alle betaalde seksuele contacten zonder condoom niet langer toegestaan. Heren, DVP's en clubs die er bij betrokken zijn maken zich schuldig aan een strafbaar feit. Om praktische redenen wordt er niet op gehandhaafd.
Aan AG melden dat je met een aandenken thuis bent gekomen verklaart de reactie van AG die je kreeg mogelijk.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Vandaag terug in Ratingen. Mijn kans om Raluca zelf aan te spreken. Ze reageerde zoals verwacht, het was onmogelijk van haar gekomen. Ik heb het er maar bij gelaten. Wel een beetje medelijden met al die klanten die ik haar deze middag heb zien afwerken.

Ik had via een maat gehoord dat er een Roemeens meisje Diana in was voor NZC. Moest wel 100 euro kosten. Op de kamer afgehouden, waarna het voor 50 extra ook geen probleem was. Heerlijk half uurtje gehad, met alles erop en eraan. Diana is een knappe dame, leuk koppie en heerlijk strak figuurtje.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De Club had dan best Raluca zijn groeten en mededeling kunnen overbrengen en haar verteld zich ook even te laat testen en behandelen.
Het interesseert ze (AG) niet.
Alle betaalde contacten zonder zijn in Duitsland niet langer toegestaan.
Dat geldt ook voor PZC.

Raluca werkt als zelfstandige, daar heeft AG niets over te zeggen.

Eens dat het schandelijk is dat ze gewoon doorwerkt en mannen besmet.
De Duitse gezondheidsdienst doet er ook niets aan.

Raluca zal de duiten wel hard nodig hebben.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Afgelopen week Diana lekker geneukt zc en lekker volgespoten. Dit keer had ik een uur geboekt en kon twee klaarkomen. Totaal 150 euro kwijt. Tussendoor ging ze zich niet wassen, dus de twee ronde lekker plakkerig. Begrijp niet dat Diana soms een hele avond niks te doen heeft. Voor mij prima, dat drukt de prijs.

Raluca ook gespot. Even met haar gesproken. Maar niet gewaagd. Als ik haar klantengroep zie, dan is dat vragen om problemen.

20 aug 2022
1.328
767
Afgelopen week Diana lekker geneukt zc en lekker volgespoten. Dit keer had ik een uur geboekt en kon twee klaarkomen. Totaal 150 euro kwijt. Tussendoor ging ze zich niet wassen, dus de twee ronde lekker plakkerig. Begrijp niet dat Diana soms een hele avond niks te doen heeft. Voor mij prima, dat drukt de prijs.

Raluca ook gespot. Even met haar gesproken. Maar niet gewaagd. Als ik haar klantengroep zie, dan is dat vragen om problemen.
Goede prijs 150€ voor uurtje, waarbij tweemaal volspuiten mogelijk is.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Deze Diana, is zij het meisje dat eerder bij Samya was en in april 2023 bij Aca Gold arriveerde? +/- 24 jaar oud, 1.60 m, halflang zwart haar, natuurlijke borsten en een piercing op de tong?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ben er een keer mee geweest. Piercing heeft ze volgens mij nog niet. Heeft inderdaad in samya gewerkt en heeft lang zwart haar. Beetje te at spitsere neus. Verder heel rustig meisje.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Man man wat een lamme club is dit geworden. Geen enkele sfeer, hoe vermaken mensen zich hier nog. Heb medelijden met de vaste klanten. De kamers waren gelukkig goed, teruggevallen op enkele oud gedienden.

Eerste een kamer met Vanesse, niks veranderd, alleen veel nieuwe tatoeages en enkele kilo's extra. Nzc bleek nog steeds de standaard, verder aardig tongzoenen en pijpen. Klaarkomen in haar kusje was geen probleem.

Daarna bood Elli mij een tria aan met Crista. Ze weet van mijn voorwaarden en dat was volgens haar geen probleem. Heerlijk trio gehad en geen condoom gezien. Ze maakten alleen tussen het kutje wisselen door mijn pik schoon mer vochtige doekjes. Waar dat goed voor was geen idee. Ook lekker zoenen en Crista lekker volgespoten.

Kamera prima, maar de tamme sfeer houdt mij toch tegen deze club met regelmaat te bezoeken. Hygiëne was trouwens ook drama. Douches, Sauna, toiletten en kamers allemaal smerig. Voor 30 euro mogen we volgens veel klanten niet klagen, maar Hygiëne is toch wel belangrijk. De eigenaar laat net als destijds in Velbert de club flink verloederen. We zien wel wanneer ik er weer eens belandt.

Voormalig lid 41403

Snuffelaar
14 dec 2023
6
0
Het is grappig om te lezen dat een meisje (Crista), die me de les had gelezen omdat ze wist dat ik allergisch was voor latex, nu seks zonder condoom aanbiedt.
Vanessa, heb je het over de blonde ex-Laluna of de brunette (Vanessa/Evelyn)?

De enige die me deze service (50 extra) tot nu toe aanbiedt is Raluca.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Raluca werkt er niet meer en vond het niet nodig zich te laten behandelen aan gonorroe.
Ze heeft flink wat mannen besmet. AG deed er niets aan, de Duitse gezondheidsdienst ook niet.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Best mogelijk. Ik had begrepen dat ze haar geluk ergens anders ging zoeken.
De rest van de waarschuwing blijft van kracht helaas.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Lijkt me ook sterk dat ze er niet mee werkt. Die club is voor haar een goudmijn. En daar Raluca alles doet voor geld kan ik mij er niks bij voorstellen. Maar de tijd zal het uitwijzen.

Ik was er zaterdagavond toch nog even om te kijken of Elli zin had in een kamer met onbegrensde mogelijkheden. Het wad druk, maar Elli was niet druk geboekt. Ze was chagrijnig en vertelde mij dat iemand haar gewezen had op mijn bericht over ons trio met Christa. Duidelijk een jaloers klant! Zielige actie, want nu zijn mijn kansen verkeken. Wel heeft ze me laten weten welke klant het was, en idd een klant die denk dat ze "alleen" met hem neuken zonder. Dit soort gasten kunnen we missen, zielig figuur!

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Ik weet zeker dat ze het niet "alleen" met hem doet. Ik heb tot het trio met Christa altijd met haar zonder condoom geneukt. Ze vertelde mij zelf in het verleden dat ze met meer vaste klanten zonder neukt, ook met de betreffende klikspaan . Er is niks geheim aan rondom Elli.

Terug
Naar boven