Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Er is momenteel een redelijk grote groep vrouwen die NZC in hun pakket hebben; Nicoletta, Vanessa, Heleen, Raluca, Crista, Elli, Diana, Bibi, Putri en dan vergeet ik er vast nog een aantal.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
En die Miriam? Die zit ook altijd in dat hoekje. Prachtige dame, denk niet ze nzc nodig heeft. Maar als ze het wel aan zou bieden…. Wow. Weet iemand dit?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ps: zelf heb ik haar nooit gevraagd, ik ben te bang dat ik m'n eigen glazen ingooi en ze helemaal niet meer met me op kamer wil

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Geen idee. Heb er ooit een keer mee gekamerd maar niet naar gevraagd.
Denk ook niet dat ze het doet maar je weet het nooit. Hele mooie meid inderdaad.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Mogelijk ga ik hier morgen heen in de ochtend - zijn er wellicht medestanders aanzwezig om mij in de juiste richting van welwillende dames te sturen?
(heb alvast het lijstje namen van nzcforever opgeslagen)

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Ben er geweest - resultaat:
- rugpijn van de autorit (heb niet bepaald de beste auto voor langere comfortabele ritjes)
- behoorlijk wat attractieve dames (20?) gespot
- veelvoud aan heren druppelde binnen - leek of meeste kat uit de boom zaten te kijken (of aan het wachten op de 15:00u Grill)
- Bibi en Vanessa gekamerd - pussy slide was geen probleem maar blank inloggen was a no-go... Vanessa gaf wel de indruk bij een vervolgbezoek meer toe te laten...

Laatst bewerkt:

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Lamg verhaal kort. Ik was gisteren na lange tijd weer in Gold. Crrsta weer lekker een uurtje meegenomen en alle hoeken van de kamer laten zien! Over een dondoom werd niet gesproken, ze kent me inmiddels. Voor vijf tientjes extra gaan alle remmen los en wil ze gewoon volgespoten worden.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Maya is ook een lekkere dame, ook wat voller net als Christa. Ze kan ook enorm lekker pijpen, langdurig en diep. Kende haar al uit een "Puff" uit Dortmund. Ze was er donderdag nog, maar zou op vakantie gaan. Persoonlijk vindt ik 50 euro extra voor de service die de dames bieden uitstekende. De RTC service is mij net is teveel standaard werk, in mijn ogen te vaak inspiratieloze sex waarbij ik moeilijk klaarkom.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Klopt die Maya heb ik vorige week vrijdag gehad en voor 50 extra zonder te doen. Was voor mij niet zo heel geweldig maar vriend van mij vond haar wel heel goed. Wel geen gezeur en gewoon intern doneren.
Afgelopen vrijdag niet meer gezien.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Ben vandaag nog een langs geweest in Ratingen. De zondag is altijd een prima dag in Gold. De dames waren duidelijk moe van de weihnachtsparty van gisteren. Vandaag heb ik weer eens met Bibi gehamerd. Was heerlijk met deze milf. Lekker nat pijper, heerlijk tongzoenen en haar flink geneukt zonder condoom. Na diverse strandjes lekker volgespoten. Prima dag gehad!

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Net wakker na een lange dag in Acapulco Gold. De donderdag is mij prima bevallen. Niet zo druk als op Vrijdag en Zaterdag en toch voldoende vrouwen, zeker voor deze tijd van het jaar. Dit keer een trio met Crista rn Magda gedaan. Beiden dames heerlijk zonder geneukt en tussen de kutjes wisselen geen probleem. Ook lekker gepijpt door Magda, terwijl Crista mijn ballen likte. Uiteindelijk dat heerlijke kutje van Crista vol sperma gespoten. Layer op de dag nog op herhaling met Bibi geweest, wat een heerlijke milf, na een flinke neuksessie haar kut volgespoten terwijl ze bovenop mij zat. Ze liet daarna het sperma uit haar kutje lopen over mijn buik en ballen heen. Heel geil!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@NZCFOREVER wat was je nou kwijt voor zon leuke geile dag? Heerlijk om te doen. Zijn de dames daar optisch ook mooi? En hoe veel dames zijn daar meestal?

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Trio met Magda en Crista 130 per dame voor een uur plezier. Bibi betaal ik altijd 100 euro, dan ben ik vaak ook een uur op de kamer. Entree is 35 euro, samen met een paar flesjes Heineken kost me de dag tegen de 420 euro. Naar mijn mening genoeg mooie dames, en altijd wel wat zonder te neuken 😄

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Was vandaag in de buurt en wou eens zien wt er te beleven valt.
Heel veel mooie jonge meiden, de ene al mooie dan de andere.
Eerst kwam Iris, Bulgaarse, mij opvrijen om een kamergang te versieren. Toen ik haar fluisterde dat ik cd's haat zei ze dat alles zonder kon voor 300e. Wablieft!
Na een beetje heen en weer negotiëren stelde ze 200 voor.
No Way.
Ben mij dan op een andere plaats links van de bar gaan zetten, hopende dat Iris uiteindelijk toch zou toehappen aan mijn bod van 100.
Neen, ze hield voet bij stuk.
Veel later met Diane aan de praat geraakt. Zij is Roemeense en heel ander type dan Iris. Een veel stiller meisje.
Met haar akkoord gegaan voor 100 ao.
De seks was goed, maar eerder standard... beffen, pijpen, 4 standjes en finish outside. Heb mij aan die afspraak gehouden.
Al met al een geslaagde avond.
Bij het buiten gaan nog een vriendelijk gesprek gehad met de dame met krullen aan de receptie. Zij was veel vriendelijker dan vorige keer een half jaar geleden.

Terug
Naar boven