Al even ingeschreven maar eigenlijk nu pas een beetje actief

Liefje1977

Toogplakker
21 okt 2023
61
24
Hoi allemaal,

Ik noem mezelf Liefje en ik vind mezelf ook wel lief ;), maar vooral geil. Ik ben 48 en kom uit het noorden van Nederand. Ik kwam dit forum een tijdje geleden al tegen en toen had ik me aangemeld en af en toe even gekeken. Ik heb eerder deze week mijn eerste topic aangemaakt omdat ik het vermoeden had dat ik opgelicht ben (wat helaas ook zo is).

Ik ben al ruim 15 jaar samen met mijn vriendin maar de seks wordt saai (hoewel ze hartstikke lief is heb ik eigenlijk geen zin meer in seks met haar), dus zoek ik de seks af en toe eens elders. Het liefste zonder condoom en in de dame klaarkomen. Ik vind het ook geil om een dame te beffen terwijl ze plast, maar helaas lukte dat niet bij de laatste twee dates die ik had (plassen lukte hen niet). Dus ik hoop nog een keer op een herkansing.

Groetjes van 'Liefje'

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik vind het ook geil om een dame te beffen terwijl ze plast, maar helaas lukte dat niet bij de laatste twee dates die ik had (plassen lukte hen niet). Dus ik hoop nog een keer op een herkansing.
Ik hoop ook voor je dat het lukt, dit moet je een keer gedaan hebben en zeker als je erover fantaseert! Ik heb een tijd een relatie gehad met een vrouw die dol was op plasseks, en in die tijd met haar heb ik heel vaak van haar mogen proeven! Soms ging het zo hard, dat ik me bijna verslikte, maar dat was het waard.... Ze plaste ook vaak tijdens het neuken, ook heerlijk! Wat ik ook bij haar gedaan heb is in haar kut plassen toen we even pauzeerden met neuken en mijn pik nog in haar zat.... Ook heel geil om te doen en te voelen, maar of je dat bij een dvp voor elkaar gaat krijgen? Succes!

Liefje1977

Toogplakker
21 okt 2023
61
24
@Single67 Geil! Ik heb het één keertje gedaan en dat smaakt naar meer. Maar zelf in een dame plassen lijkt me ook geil maar dat zal me zeer waarschijnlijk niet lukken. Ik ben zoals ze dat in het Engels mooi zeggen, pee shy. Ik kan moeilijk plassen als er anderen in de buurt zijn of er veel druk op zit. Bijvoorbeeld in de trein als je net je broek omlaag doet en er zit iemand aan de deur om te kijken of de wc vrij is.

Helaas niets van Sofie gehoord, dus die date gaat niet door. Of ze moet vannacht nog reageren...

Terug
Naar boven