Liefje1977
Toogplakker
- 21 okt 2023
- 61
- 24
Hoi allemaal,
Ik noem mezelf Liefje en ik vind mezelf ook wel lief
, maar vooral geil. Ik ben 48 en kom uit het noorden van Nederand. Ik kwam dit forum een tijdje geleden al tegen en toen had ik me aangemeld en af en toe even gekeken. Ik heb eerder deze week mijn eerste topic aangemaakt omdat ik het vermoeden had dat ik opgelicht ben (wat helaas ook zo is).
Ik ben al ruim 15 jaar samen met mijn vriendin maar de seks wordt saai (hoewel ze hartstikke lief is heb ik eigenlijk geen zin meer in seks met haar), dus zoek ik de seks af en toe eens elders. Het liefste zonder condoom en in de dame klaarkomen. Ik vind het ook geil om een dame te beffen terwijl ze plast, maar helaas lukte dat niet bij de laatste twee dates die ik had (plassen lukte hen niet). Dus ik hoop nog een keer op een herkansing.
Groetjes van 'Liefje'
Ik noem mezelf Liefje en ik vind mezelf ook wel lief
Ik ben al ruim 15 jaar samen met mijn vriendin maar de seks wordt saai (hoewel ze hartstikke lief is heb ik eigenlijk geen zin meer in seks met haar), dus zoek ik de seks af en toe eens elders. Het liefste zonder condoom en in de dame klaarkomen. Ik vind het ook geil om een dame te beffen terwijl ze plast, maar helaas lukte dat niet bij de laatste twee dates die ik had (plassen lukte hen niet). Dus ik hoop nog een keer op een herkansing.
Groetjes van 'Liefje'