Amateur huisvrouwen die massages geven met een extraatje

Droomertje

Snuffelaar
11 dec 2019
15
3
Vroeger was er een vrouw Leentje genaamd in Hechtel Eksel en die ontving in haar vakantiehuisje in de bossen. Dat waren toen altijd heel spannende ontmoetingen en bij elke ontmoeting ging ze steeds verder.

Waar Leentje naartoe is dat weet ik niet…maar waarschijnlijk vanwege de leeftijd gestopt.

Hoe dan ook vind ik maar weinig advertenties waar amateur te vinden is. De meeste zijn professioneel bezig en publiceren op de sekswebsites. Ik was eerder op 2e hands aan het zoeken.

Hoop dat er nog adresjes zijn! Alvast dankjewel voor het delen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Dat soort zoek ik al jaren terug naar, maar die zijn gans verdwenen. Het verveelde huismoeke, de echte studente die liever niet ganse nachten ging afwassen voor een habbekrats, jonge mama die centjes nodig had, ... Gewone, doordeweekse vrouwtjes met eerlijke sex. Geen opgemaakte quasi supermodellen die een toneeltje opvoeren en daar een rib uit je lijf voor vragen.
Heeft iets met de generaties te maken misschien?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Alles in deze wereld wordt steeds meer geregeerd door snel geld.
Alles verhard ook in de maatschappij.
In deze sector helaas ook.
De types die Djingo beschrijft sterven inderdaad uit helaas.

pe07

Snuffelaar
1 jul 2021
17
1
Deze dames zijn spijtig genoeg niet meer te vinden. Aantal jaar geleden kon je er hier en daar
nog wel eentje vinden in Limburg. Maar deze tijd is helaas voorbij.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Dit soort dames ga je in Noord-Holland helaas niet makkelijk vinden.
Daar moet je niet met een vergrootglas naar zoeken maar met een microscoop!

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik ben een jaar of tien geleden gescheiden en de eerste drie jaar heb ik veel gedate, wat vooral om sex draaide. Het afgelopen jaar heb ik er een aantal weer benaderd. Die hebben inmiddels weer een relatie, maar komen qua sex echt tekort. Met twee daarvan heb ik inmiddels weer sex. Kosten nul komma nul. Dus misschien eens kijken naar contacten uit het verleden?

Mart3011

Toogplakker
30 dec 2023
26
24
Heb ca 12 jaar geleden via eromarkt bij een huismoeder geweest die zich verveelde. Ze heeft dit slechts 2 weken gedaan en ik was haar 1e klant. Echt heerlijke sex gehad. Helaas stopte ze gelijk weer. Vindt het nog altijd jammer dat dit maar bij 1x is gebleven. Ik ga nu vaak via de massages. Geleidelijk gaat dit vaak ook steeds verder. Niet altijd maar soms lukt het.

Droomertje

Snuffelaar
11 dec 2019
15
3
Kijk nu ook vaak op 2e hands en marktplaats in de hoop zo iemand te ontdekken die steeds een beetje verder gaat. Lijkt dat de sites afspraakjes en RL zo gemaakt zijn en foto's te professioneel.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Via marktplaats is best wel wat mogelijk om te vinden, alleen gaan ze niet in de advertentie zelf vermelden dat ze ook verder gaan dan alleen ´normaal´ masseren.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
De laatste tijd veel advertenties op markt plaats met 1,2 en soms 3 foto's van de persoon die "massage" zou aanbieden ik vermoed dat bij een groot deel van deze dames wel zeker meer mogelijk is

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
@Walker2 , ...

Wat @Droomertje bedoeld, denk ik, is welke sleutel woorden gebruiken, in de zoek balk, om huisvrouwen te vinden.

Als we "massage" gebruiken, dan komt een heel lange reeks van advertenties voor jaccuzzis, tafel- en zetel-massages, enz.

Dus, in de zoekbalk, welke sleutel woorden zijn best om huisvrouwen te vinden.

Dank u.

Screenshot 2024-11-21 at 22.12.32.png

Droomertje

Snuffelaar
11 dec 2019
15
3
Weer lang geleden dat ik posten. Maar heb weer drang om erop uit te gaan. Een massage die uitdraait op iets meer. De spanning alleen al dat dit kan gebeuren is iets waar ik op kick. Jullie gaven al aan dat op marktplaats of 2e hands in de groep welzijn en massage gezocht moet worden. Zie er sommige met paar profielfoto's staan die er best mogen zijn. Dan draait het toch om iets meer of ben ik achterlijk. Bang als ik ga om de eerste stap te zetten. Hoe pakken jullie dat aan?

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
301
228
Die advertenties op Marktplaats, je ziet staan massage maar de foto`s tonen vaak een dame die schaars gekleed is.
Dan weet je al dat er meer mogelijk is en zelfs ook wordt verwacht dat je voor "meer" komt.
Als de dame erg degelijk is gekleed op foto`s dan zal het bij massage blijven, hooguit een handmatig hp.

Terug
Naar boven