Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend was ik in dubio over welke club ik zou gaan nemen. Gisteren in vv en hoopte vandaag op de komst van Lucy en/of Andrea. Beiden helaas niet aanwezig. Monika en Sandrina beiden aantrekkelijk maar bij alletwee bij de eerste en enige kamergang een beperking want pas op de kamer het verzoek niet in hun kutje klaar te komen. Had geen zin om dit weer mee te moeten maken en ik wist dat het Monika haar laatste dag dit jaar zou zijn maar las ook wat minder positieve punten over haar en bij mij lette ze toen ook op de tijd en ik wilde geen gezeik en gewoon op safe spelen.

Heb gekozen voor Arabella want Cindy was weer terug en ook Emilia was van de partij. Verder Angelina, Laura, Cansu, Aylin, Diana, Victoria, Veronica (Luderland) en wat later op de dag verscheen er best een aantrekkelijke dame met de naam Elena.

Rond 11.45 uur stond ik bij het hek en deed Aylin de deur open. Ik zag Cindy alleen op de bank en na het uitkleden en douchen was dat nog steeds zo. Ging gelijk naast haar zitten. Het was haar eerste werkdag na een maand vakantie en ze vertelde nog niet gekamerd te hebben dus ik beet het spits af. Ze was heel open tegen me en het is best lastig werken voor haar momenteel met wat ze nu doormaakt maar laat ik het zo zeggen dat het om de gezondheid van een dierbare gaat waarmee het niet zo goed gaat en ze heeft het geld nu hard nodig want de gezondheidszorg kost een hoop geld. Ze heeft me veel hierover verteld en ga verder niet in detail treden maar ik heb het best met haar te doen en het zegt me best wat dat ze dit allemaal aan mij heeft verteld. Dan is het best wel raar en wat ongemakkelijk om na het slechte nieuws een kamer op te zoeken en dan seks met elkaar te hebben. Over de seks kan ik kort zijn. Cindy deed weer geweldig haar best. Haar pijpwerk doet ze erg goed vind ik met veel variatie. Ik vroeg nog of ik haar mocht beffen maar ze zei dat ze zin had om te neuken. Klaarkomen kostte weinig moeite en na deze geslaagde kamergang vond ik wel dat ze een fooi had verdiend en zeker omdat ze het geld nu goed kan gebruiken voor de kosten die ze moet maken voor de zorg van haar dierbare.

Kwam ook weer een Hollander tegen die graag met Diana kamert. Heb lang met hem opgetrokken en een leuke afleiding om met hem over onze hobby te hebben. Hoop dat het hem nog is gelukt met Diana te kameren want haar kamergangen duren vaak lang en ook nu had ze al een afspraak lopen. Trouwens heb hem nog verteld over dit forum en voor hem was het niet bekend.

Mijn tweede kamergang werd weer met Emilia. Ze is mooi en de service geweldig met veel intimiteit en (tong) zoenen en ze doet lekker mee. Het kostte me toch best de nodige moeite mijn zaad in haar kutje te pompen want toen ik dreigde vroegtijdig te komen stelde ik het uit wat het klaarkomen daarna vaak bemoeilijkt. De ontlading ging gepaard met best het nodige gebrul want moest er hard voor werken en Emilia kon er wel om lachen. 25 december gaat ze op vakantie en wanneer ze precies terugkomt dat weet ze nog niet.

Rond 16 uur vertrokken en zag dat die ene Hollander nog steeds op Diana zat te wachten.

bluefresh

Snuffelaar
28 feb 2024
15
41
Algemeen: Er is genoeg parkeergelegenheid direct buiten, maar er waren niet veel gasten terwijl ik er was. De douches waren behoorlijk koud en elke keer dat ik de doucheruimte binnenkwam, hing er een vieze, muffe geur die bijna naar oude urine rook. De sauna was warm, comfortabel en bood een mooi uitzicht op Emilia's bank. Ik geef hier de voorkeur aan de leren banken; ze voelen schoner aan dan de stoffen van Grimberg en Verena. Alle vrouwen waren Roemeens of Bulgaars, behalve Sammy die Duits is.

Samenvattingen van uitvoerders:
Laura (Sofa 3): Begin tot midden dertig, gebruinde huid, blond geverfd haar, gemiddeld gezicht, slank en aantrekkelijk lichaam met tatoeages. Babyschade op de buik.
Elif (Sofa 4): Begin tot midden dertig, gebruinde huid, zwaarder gebouwd waardoor haar billen aantrekkelijk lijken, zichtbare babyschade op haar buik.
Laura/Elif drietal: Toen ik binnenkwam, bleef Laura mijn naam roepen. Ik had haar nog niet geprobeerd, dus uiteindelijk ging ik zitten. Ze wilde een trio met Elif en, omdat ik in een goede bui was, stemde ik toe. Eenmaal binnen verschenen er beperkingen. Laura zei dat mijn penis te groot was en alleen een pijpbeurt gaf, en weigerde penetratie. Elif heeft een gastvrij gezicht, maar is naar mijn mening niet erg aantrekkelijk; Ze is te zwaar en vertoont babyschade. Beiden weigerden verschillende verzoeken. Laura vertelde me dat ik alleen Elif kon penetreren. Elif liet slechts tien minuten penetratie toe voordat ze me haastte om klaar te komen. Ze stond er toen op dat ik het afmaakte met een handwerk omdat mijn grootte haar pijn deed. De handwerk was het ergste dat ik ooit heb meegemaakt: ze gebruikten weinig glijmiddel, gingen veel te snel, en de wrijving zorgde ervoor dat mijn penis verbrand aanvoelde. We waren binnen 20 minuten klaar en ik was totaal onbevredigd. Het was waarschijnlijk de slechtste kamer die ik ooit heb gehad, en ik zal geen van beiden meer boeken. Ik betaalde elk van hen veertig euro en vroeg hen me met rust te laten.

Emilia (Sofa 5): Begin dertig, mooi gezicht, gebruinde huid, fatsoenlijk figuur, stevige billen met wat acnelittekens, middelgrote tot grote hangende borsten, wat overtollig gewicht in het midden, striae en babyschade, gebruinde huid, tatoeages, blond geverfd haar tot aan de schouders. Ze houdt van kussen en stelt de behoeften van de klant voorop. Uitstekende pijpvaardigheden. Ze presteert goed in alle posities, vooral cowgirl en reverse cowgirl. De sessies voelen heel liefdevol en natuurlijk aan. Haar kutgreep was iets boven gemiddeld. Over het algemeen is ze een seksdemon-servicekoningin en ik zou haar graag opnieuw boeken. Ik geef haar altijd tien of twintig euro fooi voor haar consistente kwaliteit.

Sammy (Sofa 9): Duits. Begin dertig, erg mager, niet erg uitnodigend gezicht, hele kleine borsten, bedekt met tatoeages. Toen ik vroeg of ze Engels sprak, zei ze nee en nodigde ze me niet uit om te gaan zitten, dus probeerde ik haar niet.

Algemene indruk: Met de huidige line-up zou ik deze locatie overslaan, vooral omdat er een breder aanbod aan aantrekkelijke vrouwen is bij Verena, Grimberg en Salome. Als de toegangsprijs laag is, kom ik misschien even langs om Emilia te zien, maar verder zou ik elders zoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Was even voor 15.15 uur in Arabella. Had al gelezen dat er veel dames waren (11) maar dat boeide me niet want ik kwam voor chubby Melissa. Mijn laatste kamergang met haar dateert misschien van een jaar geleden. Dacht dat ze gestopt was maar ze heeft in een andere club gewerkt en ook eens gelezen dat ze privé ontving.

Moest wel een poos wachten want na pas ruim een uur na binnenkomst kwam ze in het zitgedeelte en liep naar haar bank waar ik al die tijd op zat. Een andere Hollander had mij bij binnenkomst al haar bank aangewezen. Toch is dat geen 100% garantie voor een kamergang want bij de kluisjes kan ze zo onderschept worden. Ze zag er erg lekker uit en namen vlot kamernummer 2 want die was warm zei ze nog. Lekkere kamergang en mijn favoriete standje "plat doggy" wist ze zich nog goed te herinneren. Heb haar flink genomen en ze had er best een kluif aan haar gesteun en gekreun te horen en haar uiteindelijk goed volgespoten. Zag haar daarna weinig in het zitgedeelte; niet dat ze aan het kameren was maar druk in de weer met haar smartphone.

Even na 17.15 uur vertrokken dus 2 uurtjes in Arabella maar meer dan de helft daarvan verspild aan wachten. Ze is van plan hier langer te blijven voor wat het waard is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanmiddag na mijn werk linea recta naar Bochum afgereisd en deze keer zonder vertraging om rond 14.45 uur Arabella te betreden voor mijn schatje "Emilia".

9 dames aanwezig: Sabrina, Cindy, Cansu, Emilia, Laura, Angelina, Cassandra, Vanessa en Eliza.

In het zitgedeelte zag ik Emilia op een andere bank zitten als voorheen en ze was vrij dus gelijk naast haar gaan zitten. Uiteraard weer wat bijgepraat en met haar geknuffeld. Veel kamers had ze vandaag nog niet gemaakt en misschien maar beter ook want aan de lopende band kamers maken werkt meestal nooit in je voordeel is mijn mening. Kamernummer 4 werd ons deel. Een fantastische kamer werd het met veel gfe zoals alleen Emilia dat kan. Tongzoenen; uitstekend pijpwerk en heerlijk neuken en ik merkte dat ze er zelf ook zin in had want ze deed lekker mee en liet goed horen. Verschillende standjes gedaan en het lekkerste "missio" voor het laatst bewaard want in dit standje kom ik het makkelijkste klaar en heb haar goed volgespoten wat Emilia ook bevestigde.

Voor mij waren er drie dames die ik nog niet kende. Eliza heb ik nauwelijks gezien in mijn aanwezigheid tot ongeveer 18 uur. Ze is slank en vrij jong met haar 24 jaar en Duitse mannen vallen daar klaarblijkelijk op dus vaak bezet maar haar uiterlijk kon mij niet bekoren en op freiercafe lees ik ook wisselende reacties.

Ik vroeg Emilia wie naast haar zat maar ze wist het niet maar Laura sprong erbij en zei dat het Vanessa was. Best een aantrekkelijke dame en ze heeft erg mooie billen. Helaas alleen Bulgaars sprekend. Met Cassandra had ik al kennis gemaakt toen de deur open werd gedaan toen ik aanbelde. Een vriendin van Angelina en ik baalde een beetje dat Angelina vandaag aanwezig was want ze zou gelijk tegen haar zeggen dat ik grootgeschapen ben wat zeker niet in mijn voordeel zal uitwerken. Cassandra kon ik eerst niet goed beoordelen op haar uiterlijk want ze had regelmatig een handdoek om haar lichaam. Later ging die wel af en vond haar best aantrekkelijk met wel een klein buikje en behoorlijk wat tattoos maar niet storend voor mij en gelukkig wel Duits sprekend.

Openbare acties gebeuren hier niet veel. Sabrina en Cindy lenen zich daar wel eens voor maar van de andere dames kan ik dat niet zeggen. Ik zag Sabrina opeens geknield gaan zitten op de grond en een gast werd op de bank oraal bevredigd waarna ze een kamer opzochten. Wat jammer toch dat Carmen er niet meer is. Die deed regelmatig gangbangs met de deur open en daar kwam ik pas (te) laat achter maar supergeil was het wel dat een gast haar luidkeels volspoot waarna Carmen haar benen spreidde en ik haar volgespoten kutje zag.

Voor mijn tweede kamergang koos ik voor Cassandra. Je kunt leuk met haar kletsen Op de kamer sprak ze me opeens aan met mr. Anaconda terwijl ze mijn pik nog niet had aangeschouwd m.a.w. denk bijna zeker dat Angelina haar toch alvast op de hoogte heeft gebracht van mijn gereedschap. Seks was goed maar zeker niet op het niveau van Emilia maar desondanks ook haar kutje volgespoten. Wellicht was Vanessa een betere keuze voor mij geweest maar dat is achteraf gepraat en het niet met haar kunnen communiceren beschouw ik toch als een nadeel en het blijft toch wat ongemakkelijk vind ik om naast een dame te zitten die de taal niet machtig is.

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10
Zijn er in deze club nu ook BBW dames aanwezig ? Ik zoek echt flink vol, grote kont en het liefst ook zeer grote borsten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Robbie met de bus naar Duitsland want dit weekend geen treinverkeer. Was iets voor 10 uur in Oberhausen. Even na 10 uur gebeld met Arabella en ik vroeg naar de aanwezigheid van Emilia want kon haar niet bereiken aangezien ze een ander telefoonnummer heeft. Katharina antwoordde met "die Schlampe" ist wieder da wat ik nogal grof vond. Mijn keuze viel dus op Arabella en ik keek nog even op de AWL van vv maar zag geen Melissa staan dus mijn keuze was makkelijk genaakt. Onduidelijk was wel of ik vanaf Gelsenkirchen hbf de tram kon nemen aangezien er weer een 48-urige bus- en tramstaking was welke vrijdag was ingegaan. Gelukkig kon ik gewoon de tram pakken en zodoende was ik even voor 11 uur in Arabella en hoefde ik maar 10€ af te rekenen.

10 dames aanwezig met veel voor mij nieuwe dames als Milena, Paula, Steffi, Lisa, Eliza en Rebecca. Verder nog Sabrina, Cindy, Emilia en Anabell. Laatstgenoemde herkende ik van vorig jaar ik meen maar vind haar niet aantrekkelijk. Vooraf zou ik voor Emilia en Sabrina zijn gegaan maar de tweede dame werd toch een ander want Milena vond ik best een aantrekkelijk meisje en ze was nieuw voor mij en had niet veel te doen maar dat komt waarschijnlijk door haar postuur wat zeker niet slank re noemen is waardoor Duitse mannen haar links laten liggen. Voor mij des te beter want daardoor geen wachttijd.

Theke Katharina is erg aanwezig en vaak met stemverheffingen wat de sfeer zeker niet ten goede komt en vaak was ze niet aanwezig achter de balie maar ik denk dat ze ook vaak beneden was want er was waarschijnlijk ergens een mankement maar waaraan weet ik niet maar zag wel een monteur.

Emilia was vrij dus gelijk naast haar plaatsgenomen. Wat gepraat en geknuffeld en vervolgens een kamer opgezocht. Was weer een prima kamer en haar kutje weer rijkelijk gevuld.

Werd wel steeds drukker met mannen en zag vervolgens geen handdoeken meer maar zag later dat Katharina de handdoeken achter de thekebalie had liggen.

Na de gebruikelijke pauze naast Milena gaan zitten. Was haar 2e dag en ze is Bulgaarse deze 28 jarige. Lieve dame en tongzoenen stond ze toe. Een gesprek is mogelijk in het Duits dus dat maakt het weer makkelijker. Kamergang was prima en de service was compleef. Ze deed lekker mee en ook haar kutje weer in plat doggy volgespoten. Zelfs Milena gaf aan dat het op de kamer wel erg warm was want de verwarming stond flink hoogcen op een kleine kamer is het dan snel te warm.

Na deze twee kamergangen gelijk vertrokken en het was druk met mannen en het mooie weer nodigde uit om snel de buitenlucht op te zoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Robbie vanavond naar de loophuizen van Duisburg gegaan en je vraagt je misschien af waarom ik dit hier verneld. Nou niemand minder dan Laura (ex Arabella) kwam ik hier tegen. Uiteraard zag ze mij en vroeg natuurlijk of ik binnen kwam maar daar trap ik dus niet in want mijn "anaconda" daar kan ze niet mee overweg. Ze probeert dus van alles om wat geld bijeen te schrapen maar ik geef haar weinig kans. Het was trouwens haar eerste keer dat ze hier is. Mochten er liefhebbers zijn van Laura ik zag haar in de vulkanstrasse 11-13-15 kamer 206.

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Is die Annabell die dame met een beetje een Indiaas uiterlijk?
Klopt, afgelopen zaterdag een kamertje met haar gemaakt.
Haar vader is Indiër en moeder Bulgaars, heeft een kleine van 2.5 jaar.

Heerlijk halfuurtje met haar doorgebracht, ik geilde vooral op haar geile borsten en tepels.
Op de kamer ondanks 'nicht rein spritzen' een prima kamertje met haar gehad, as zondag op herhaling.

Kort gesproken met milfaddict , aardige vent, heeft een ban op dit forum vertelde hij.

Laatst bewerkt:

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Vond overigens, maar is uiteraard subjectief, de dames niet echt aantrekkelijk in deze club, behoudens Annabella, hoop dat mijn schatje maandag nog aanwezig is, dan haar nog eens nemen, wellicht dat volspuiten dan wel toegestaan is.

Laatst bewerkt:

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Vanmorgen rond 11:00 aanwezig, 20 euro overhandigd, gedoucht, handdoekje om en naar boven.

Veel vrouwen aanwezig en rond een uur of 13:00 een overschot aan mannen.

Dames maakte behoorlijk wat kamertjes, in verhouding maakte Alexandra, een van de aantrekkelijkste dames, weinig kamers.

Op het bankje van Annabella plaatsgenomen, heerlijk tongzoenen met haar, handje Annabella verdween onder mijn handdoek naar mijn keiharde pik.
Helaas waren er weinig kamers vrij, dus moesten even geduld hebben.

Na tiental minuten kwam er een kamer vrij.
Heerlijke pijpsessie volgde, Annabella door haar knietjes, daarna staand tongzoenen, Annabella ging daarna wijdbeens op bed liggen en fluisterde 'gib mir deine Saft', heerlijk tongzoendend liggen pompen en uiteindelijk mijn nakomelingen diep in haar strakke kutje gespoten.
Annabella gaf aan genoten te hebben van 'meine grosse Schwanz'.

Bij de kluisjes afgerekend en een vette zoen als afscheid.

Sauna gedaan, nog wat gesproken met Deutsche Kunden, rond 13:30 de club verlaten.
Volgende keer Alexandra eens proberen, optisch highlight van deze club.

Iemand ervaring met Alexandra?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven