Arabella - (FKK) Bochum

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
dames aanwezig:

Alexandra
Annabella
Cindy
Lara
Angie
lilly
Cvetialia?

en nog 2 dames die ik niet ken.

Jammer Mia is er niet, ik kon haar makkelijk optillen keihard in staande positie neuken.

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Helaas Diana er vandaag ook niet, dacht dat ze altijd in de weekenden er zou zijn, vorige week met haar geweest..Was echt super, maar wilde vandaag weer gaan..Zie op de lijst dat ze er niet is :>(

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Deze week heb ik Cveti getest. Hoewel vaak wordt gezegd dat ze niet tongzoent, liet ze het tijdens de sessie wel toe en beantwoordde ze mijn tongzoen zelfs. Het lijkt er dus op dat zij een grens trekt bij klanten van 50 plussers.

Mia is altijd erg aantrekkelijk. Hoewel ze kleine borsten heeft, speel ik er altijd haar tieten graag mee om haar op te winden; zij verdient het immers ook om aandacht voor haar tieten te krijgen. Haar kut is bovendien zo strak dat ik tijdens de staande positie al klaarkwam. Dat is echt niet normaal, zo strak als die van een achttienjarige

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Dagje Arabella gedaan. Mijn donkere Mustang Diana was aanwezig, we liepen gelijktijdig naar binnen. Het duurde dus ook niet lang voordat we samen lagen te genieten op kamer 3. Alles goed gespiegeld, ongelofelijk hoe zij je kan plezieren. Vandaag de wat soft side gedaan, ook dat beheerst ze. Maar goed dat ze ver weg woont.
Er waren 9 tal leuke meiden. Nummer 2 werd nog een moeilijke keuze. Uiteindelijk gegaan voor Alisa. Het leek haar eerste dag wel. Regelmatig vroeg ze of het goed was. Ze was heel gewillig. Het is een mooi slank tiener poppetje, aan haar borsten zie je wel dat ze ouder is.
De douches laten nog steeds te wensen over, de sauna is een hete kamer ipv sauna, en helaas mag er met dit weer niet meer gevogeld worden buiten.
Verder een geslaagde leuke dag.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik zag dat Diana weer op de aanwezigheidslijst stond dus dat was voor mii een goede aanleiding om gisteren naar Bochum te gaan . Aldaar moest ik een tijdje op haar wachten omdat ze natuurlijk weer bezet was en toen ze vrij kwam bleek dat nog een andere op jasr wachte. Maar zoals altijd was Diana weer meer dan de moeite waard en heb ik weer een zeer goede tijd met haar op de kamer gehad te hebben . Voor degenen die niet weten wie ze is het is een zware nigeriaanse dame van achter in de 40. Let wel op dat ze nooit geld terug geeft van de 50 euro maar de norm begint ook in goedkope clubs langzaam te verschuiven. Met andere klanten buiten gezeten en het was in Duitsland wederom veel warmer dan in Nederland. Over de 30 graden misschien was dat de oorzaak dat er al dames vroeg weg gingen en de rest absoluut geen zin had om te kamperen. Al sprekend met die klanten kwam het onderwerp op salome dat het daar weer open is na de brand en Barbara weer gastvrouw was . Resultaat dat ik maar ook andere klanten daar na zijn uit geweken . Er was nog een lange dame met mooie borsten Alexandra die aan tafel zat waar ik wel interesse in had maar die had ook duidelijk geen zin . Leek me dus niet verstandig om daar mee te kameren . Ben net als andere klanten door gereden naar Herne .

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Salome, door Timbo ook gewoon genoemd in het bericht waarop je reageert. Timbo had er zelfs al een verslagje van getikt hier, uren voor je reactie.

Waar kunnen we die club Diane precies vinden?

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Met andere klanten buiten gezeten en het was in Duitsland wederom veel warmer dan in Nederland. Over de 30 graden misschien was dat de oorzaak dat er al dames vroeg weg gingen en de rest absoluut geen zin had om te kamperen.
Kan me voorstellen dat de dames bij dertig plus geen zin hebben om te kamperen. Ik heb sowieso een pesthekel aan kamperen. 🤣

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Sorry Kameren bedoelde ik maar op een of andere manier veranderd de spellingcontrole veel mijn teksten

Li4132166

Snuffelaar
10 jul 2025
16
9
Vandaag had ik een vrije dag en vermits het warm weer was, ben ik naar Bochum gereden in de hoop Diana aan te treffen en ja hoor ze stond op de AWL maar druk bezet blijkbaar.
Reni sprak me aan en verleidde me om met haar te kameren maar het was niet wat ik van had verwacht, ze wou niet NZC, pijpen wel en dat deed ze heel goed. Nadat ik haar gebeft had en ze me weer pijpte, rubbertje errond en missio klaargekomen.

Na de kamer met Reni heb ik wat schaduw opgezocht buiten en na enkele sigaretten en voldoende glazen bruiswater hoorde ik plots rumoer en ja hoor Diana was ten tonele verschenen.
Natuurlijk net iemand voor me op haar bank en op de lege banken in haar omgeving zaten al andere mannen.
Ze was op zich vrij snel terug van de kamer en ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken naast haar gaan zitten aangezien niemand van de andere mannen aanstalte maakten om bij haar te gaan zitten en ik was enorm verheugd dat we in Engels konden communiceren met elkaar, ik kan wel wat Duits maar in mijn ogen niet voldoende.

Na ongeveer een tiental minuten gekeuveld te hebben op de bank, zijn we naar kamer 3 gegaan.
Dit was gewoonweg fantastisch, heerlijk rustig pijpen zelfs deepthroat, mijn ballen zuigen...
Toen was het haar beurt om even verwend te worden, ik heb haar langdurig gebeft want ze wou niet dat ik stop omdat het zo goed voelde en ze is meerdere keren klaargekomen, jammer dat ze niet squirtte maar ze was enorm nat en smaakte enorm lekker.

Nadien verwende ze mij nog even oraal en toen klom ze bovenop mij en bereed me heel rustig wat zo goed voelde, na een kwartiertje vroeg ze om doggy genomen te worden. Hoe kon ik dit weigeren want wat een heerlijk uitzicht op haar lekkere kont in doggy en in de spiegels tegen de muur, ze genoot wederom enorm en ik heb geprobeerd om het zo lang mogelijk vol te houden tot ik niet meer kon en ik haar kutje lekker volspoot.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit één van mijn beste ervaringen is geweest met een DVP.

Herhalingsgevaar: 200%

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
@Li4132166 Diana voelt zeer goed aan wat de klant wil. Ze heeft energie voor 100 en gaat van smorgens 10.00 tot savonds laat. Ik vind ze ook geweldig. Ik noem ze wel eens mijn zwarte Mustang, ze kan je helemaal slopen. Laatste keer heb ik de lieve modus geprobeerd, ze is nog beter dan welke vriendin ook. Je moet wel van donker en gezet houden. Mijn eerste kennismaking was in Romantica waar daarna ook de Afrikaanse Princess ten tonele verscheen. Ik was daar wekelijks om van donker Afrika te genieten.

Laatst bewerkt:

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vindt haar heel irritant met haar upselling praktijken, wanneer ik vriendelijk nee zeg, dan blijft ze maar aandringen , mijn inziens, agressief haar 'waar' te verkopen, heb dat van meerdere klanten vernomen.
Wanneer je aangeeft dat je voorkeur qua optiek niet uitgaat naar donkere dames ,dan wordt je meteen voor racist uitgemaakt.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
MilfAddict, dat is het nadeel van mij, ik heb een zwak voor black ladies. Dus dan zie ik die upsaling niet, daar speel ik dan mee. Zou graag een dame als Shury (golden oldie skinny black) met de energie van Diana willen ontmoeten. I'm in heaven. Ieder zijn ding.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Donkere Nigeriaanse Lucy wordt in augustus verwacht in vv. Als ze er is ga ik haar zeker opzoeken want ze ziet er goed uit en haar service is geweldig en ze is megageil. Ze doet lekker mee en geeft echte gfe waardoor haar volspuiten geen enkel probleem oplevert. Ze is niet vies van mmf en wellicht mag er nog een man bij en met open deur vindt ze beslist goed.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
MilfAddict, dat is het nadeel van mij, ik heb een zwak voor black ladies. Dus dan zie ik die upsaling niet, daar speel ik dan mee. Zou graag een dame als Shury (golden oldie skinny black) met de energie van Diana willen ontmoeten. I'm in heaven. Ieder zijn ding.
Shury zit ook in arabella? ?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Shury al lang niet meer actief. Ook niet gaan vragen of doen. Mij ging het over de mooie slanke sexy lichaamsbouw, insiders weten waar ik het over heb. Dus als iemand de combi Diana/Shury weet, please pm.
Lucy uit VV benaderd ze enigzins.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
@Li4132166 ...Diana... eerste kennismaking was in Romantica waar daarna ook de Afrikaanse Princess ten tonele verscheen. Ik was daar wekelijks om van donker Afrika te genieten.
Diana is inderdaad een moordgriet met 25 of 30 jaar bed-ervaring op haar teller....

Toch heb ik er altijd spijt van gehad dat ik Princess indertijd niet heb opgezocht, al moest het met haar weliswaar met condoom.... (al lang niet meer actief....)

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Diana pijpt geweldig, zelden me zo lekker laten pijpen door een dame...Maar het tongzoenen vind ik helemaal niets met haar.

Terug
Naar boven