Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet die airco niet mee terug naar huis te nemen..... Ik wil er daar niet over struikelen...mét mijn eigen mobiele airco in de auto.
toen ik met mijn eigen airco aankwam.
. Binnen drie minuten had ik de airco geïnstalleerd en hij werkte uitstekend
Kan me voorstellen dat de dames bij dertig plus geen zin hebben om te kamperen. Ik heb sowieso een pesthekel aan kamperen.Met andere klanten buiten gezeten en het was in Duitsland wederom veel warmer dan in Nederland. Over de 30 graden misschien was dat de oorzaak dat er al dames vroeg weg gingen en de rest absoluut geen zin had om te kamperen.
Shury zit ook in arabella? ?MilfAddict, dat is het nadeel van mij, ik heb een zwak voor black ladies. Dus dan zie ik die upsaling niet, daar speel ik dan mee. Zou graag een dame als Shury (golden oldie skinny black) met de energie van Diana willen ontmoeten. I'm in heaven. Ieder zijn ding.
Diana is inderdaad een moordgriet met 25 of 30 jaar bed-ervaring op haar teller....@Li4132166 ...Diana... eerste kennismaking was in Romantica waar daarna ook de Afrikaanse Princess ten tonele verscheen. Ik was daar wekelijks om van donker Afrika te genieten.