Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Even voor het middaguur in Arabella en werd binnengelaten door Veronica. Was nog in dubio welke club maar aangezien Nihan en Emilia aanwezig waren koos ik voor Arabella. Verder nog Cindy, Dani, Andrea, Veronica, Anais, Laura en Elif. Met 9 dames zeker niet een grote bezetting. Normaliter zou donkere Diana aanwezig moeten zijn maar ze was er niet. Angelina ook niet aanwezig net als Anka, Andrea, Aylin, Catalina, Sabrina, Sibel, Yasemin, Stella, Roxana, Annabella, Gabi, Sammy en Antonia. Al veel mannen in het zitgedeelte en toen ik na de douche weer boven kwam greep Veronica ineens naar mijn ballen. Aardige dame alleen totaal niet mijn smaak.

Zoals altijd weet ik precies wat ik wil en Nihan is voor mij een verplicht nummer want de seks is erg goed en ik weet dat ze me graag mag wat wederzijds is. Moest trouwens wel geduld hebben want ze had eerst een afspraak met een klant die wat later kwam en daarna ging ze eten. Mijn timing was dus niet goed maar aangezien ik toch in Duitsland zou blijven vandaag had ik geen haast. 5 kwartier na binnenkomst zat Nihan dan eindelijk naast me en hebben we een poos op de bank vertoefd waarna we een kamer opzochten. Seks was weer geweldig met zoenen, een prima pijpsessie waarna ik haar nog heb gebeft. Paar standjes gedaan en mijn dessert (zoals ze het zelf zei) aan haar geschonken. Nog wat AST en zeer tevreden deze kamergang afgesloten. Oja; tot aan Pasen zou ze hier blijven werken liet ze me weten.

Voor een tweede kamergang twijfelde ik tussen Elif en Emilia. Anais vind ik ook een heel aantrekkelijke meid met echt grote en geile tieten maar heb eenmaal met haar gekamerd wat bepaald niet meeviel vanwege haar passieve optreden en haar negatieve werkhouding. Mijn laatste kamergang met Emilia was niet naar volle tevredenheid verlopen want doggy wilde ze niet doen en we kwamen niet echt nader tot elkaar. Emilia bleef overigens lang weg toen ik even na het middaguur het zitgedeelte betrad dus ik dacht in eerste instantie dat ze er niet was. Ze maakt vrij lange kamergangen viel mij tijdens mijn aanwezigheid op vandaag.

Ik koos uiteindelijk toch voor Emilia en dat heeft zeer goed uitgepakt. Op de bank was ze al goed gehumeurd en dat vertaalde zich uiteindelijk in een geweldige kamer waarbij ze zomaar spontaan met ZK begon. Ze was poeslief en deed alles goed. Tijdens de missio zoog ze nu wel aan mijn tepels en af en toe haar benen geil de lucht in en deed ze lekker mee en liet van zich horen. Alleen toen ik wilde switchen naar doggy en plat doggy werd ik een beetje zenuwachtig gezien haar reactie bij mijn vorige kamergang maar ik maakte mij onterecht zorgen want ze ging in alles mee en protesteerde niet. Na afloop nog een leuke AST en als ze dit niveau vast weet te houden ben ik gewaarborgd van 2 toppers in Arabella en qua uiterlijk voldoet Emilia ruimschoots en anders gezegd: ik vind haar lichamelijk woest aantrekkelijk.

Zeer tevreden deze dag afgesloten met twee geweldige kamers en wat later dan de bedoeling was Arabella even voor half 5 verlaten met nog steeds relatief veel mannen achterlatend.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb op het web gezocht naar hun website. Maar buiten 1 pagina vind ik niveel. Klopt dit of heb ik het te snel opgegeven?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanochtend Arabella weer aangedaan maar eerst even een telefoontje gepleegd op Oberhausen hbf en gevraagd naar de aanwezigheid van Emilia en dat werd bevestigd.

Iets voor 11 binnen en theke was de andere Katharina van ll. Totaal 12 dames: Angelina, Aylin, Laura, Stella, Emilia, Andrea, Veronica, Anais, Nihan, Cindy en 2 dames waarvan 1 nieuw voor mij was te weten Jenny. Een zwarte meid met a-cup en heel slank. Geef mij Diana maar met veel meer vlees op de botten maar ze schitterde door afwezigheid. De 2e dame had ik al eens gezien en heette Ramona. Haar gezicht kwam me bekend voor maar ik vind haar veels te dun. Vooral haar benen vind ik eng om te zien.

Net als de vorige keer gelijk naast Emilia gaan zitten. Leuk op de bank waar ze een kleine verrassing van me kreeg en de sessie op de beste kamer (nummer 3) was grandioos. Echt intiem waren we en ze genoot er zelf ook van. Heerlijke ZK en na haar blaaswerk kwam ze lekker op me zitten waarbij ze geile geluidjes produceerde. In missio een tijdlang liggen stoten en mijn tepels kregen ook de nodige aandacht. Uiteindelijk haar goed volgespoten en bleef nog een poosje in haar tot mijn pik verslapte. Emilia is voor mij met haar uiterlijk en geweldige service een verplicht nummer geworden.

Ik las op het freiercafe dat men klaagde over de (te) luide muziek en ik kan dat ook beamen. Nihan had het met mij ook over de te hoge volume en sowieso veel rumoer dat is niets voor haar. Best veel mannen aanwezig maar met 12 dames mag dat ook wel. Bepaalde dames altijd goed geboekt zoals Nihan en Emilia maar ook die nieuwe meid Jenny maakte veel kamers maar dat zal wel komen door nieuwsgierigheid.

Voor een tweede kamergang twijfelde ik tussen Aylin en Nihan. Ik koos voor de laatste. Misschien was het beter geweest toch voor Aylin te gaan. Niet dat de seks slecht was of zo want haar service is geweldig maar qua lichaamspostuur doet een wat steviger postuur me meer. Nihan verontschuldigde zich zelfs nog voor het niet klaarkomen wat natuurlijk helemaal niet haar schuld was.

Net als de vorige keer helaas geen openbare acties gezien en zelfs geen pijpbeurten op de bank. Met Sabrina en Antonia erbij zou die kans beduidend groter zijn en van een (voor mij bekende) Duitser gehoord dat Aylin en Emilia daar ook open voor staan. Grappig was dat Emilia opeens naar me toeliep toen ik op de bank bij de in-/uitgang zat en vroeg hoelang ik nog bleef wat me uiteraard goed deed.

Na 4 uur verblijf vond ik het welletjes en toch wel tevreden Arabella weer verlaten.

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Hahaha de benen van Ramona zijn eng om te zien. Misschien vindt Ramona Robbie wel helemaal eng om te zien 🤣🤣🤣

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Hey, vandaag Arabella, speciaal voor Emilia.
Emilia zag me al binnenkomen en vloog me om mijn nek.

Snel douchen en naast haar gaan zitten.
Even wat smalltalk met deze jonge MILF van begin 30 daarna begon Emilia me heftig te tongzoenen op de bank en al snel zochten we een kamer op.

Ook hier weer flink staand TZ gevolgd door een DT pijp sessie.
Emilia stond weer op en heb haar kort staand doggy geneukt.
Daarna haar op bed in missionaris geneukt en ook weer met diepe TZ, hield het niet lang meer vol en spoot mijn sperma diep in haar kutje, Emilia genoot hoorbaar en moest nog even wachten met het terugtrekken van mijn pik, want het voelde zo goed vertelde ze mij.
Uiteindelijk nog even kort tong geworsteld en de kamer verlaten.

Emilia gaat mij weer heel snel terugzien.
GFE van de bovenste plank met deze sympathieke jonge MILF.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag naar Arabella maar de heenreis verliep zeker niet vlekkeloos. Wilde om 9.45 uur vanuit Arnhem vertrekken. Toch maar even op de website van Deutsche bahn gekeken en warempel kort voor tijd juist op dit tijdstip treinreis gecancelled dus pas om 10.45 uur vertrek. Op het treinstation aangekomen rond 10.20 uur stond de trein al klaar voor vertrek om 10.45 uur. Ik begeef me naar de kaartautomaat en koop een 24-Stundenticket. Ik loop richting trein en plotseling wordt er omgeroepen dat er tussen Zevenaar en Emmerich een stremming was en geen treinverkeer tot 12.15 uur. Keek nog even naar treinstoringen naar de oorzaak en voor de zoveelste maal in korte tijd een defecte trein de boosdoener. Ik dacht bij mezelf was ik maar om 8.45 uur vertrokken want dan had ik nergens last van gehad. Enorm balen want ik was al laat en met vertrek om 12.45 uur pas iets voor 15 uur in Arabella en dus de volle pond betalen voor de entree. Echter; op het bord geen melding dat de trein niet zou rijden dus maar de trein ingegaan en waarempel om 10.45 uur reed hij weg en op de website was de storing opeens verdwenen en zodoende kwam ik even voor 13.00 uur aan in Arabella.

Ik belde aan en opeens kwam theke Katharina eraan met de mededeling dat er geen kluisjes beschikbaar waren en wat ik wilde doen. Het was overvol met mannen. Nog nooit meegemaakt en hoe dat komt. Wellicht dat de oorzaak te vinden is dat mannen zojuist hun salaris ontvangen hebben maar een andere Hollander met wie ik regelmatig correspondeer was op dat moment in de Grim en daar helemaal geen overschot aan mannen dus waarom Arabella vandaag nou zo geliefd was geen idee? Rosalinda een 18-jarige was aanwezig maar of dat de reden is dat daardoor mannen massaal voor Arabella kozen lijkt mij sterk. Ik besloot plaats te nemen op de bank bij de in-/uitgang met mijn kleding nog aan en te wachten dat er een kluisje vrij zou komen. Hoefde niet eens zo heel lang te wachten. Ik kreeg een sleutel maar ik moest voorzichtig zijn met de sleutel van beide lockers want er waren wat problemen met het sluiten ervan. Als er weer lockers vrij zouden komen zou ik een andere krijgen maar tot mijn vertrek is dit niet gebeurd omdat de mannen maar bleven komen en er te weinig vertrokken. Heb op een gegeven moment de kleine locker voor waardevolle spullen maar leeggehaald en alles in de kledinglocker gedropt want het kostte me teveel tijd en moeite om hem echt op slot te doen of het lukte me helemaal niet. De kledinglocker gaf veel minder problemen met het sluiten.

Snel gedouched want die waren niet bepaald warm. In het zitgedeelte schrok ik toch wel van het aantal mannen. Katharina was ook al gestresst vanwege de drukte en de schaarste aan handdoeken en geen kluisjes beschikbaar.

13 dames aanwezig: Tara, Anais, Nihan, Julia, Angelina, Sibel, Jenny, Cindy, Sabrina, Rosalinda, Emilia, Erika en Diana.
Laatstgenoemde een hele tijd niet gezien en toen ze in het zitgedeelte kwam hoorde ik haar zeggen dat ze 3 uur had gekamerd. Rosalinda was nieuw voor mij. Oogt erg jong met haar 18 jaar. Op de bank vaak wat ongemakkelijk vanwege de taalbarrière en haar eerste optreden in een club. Erika ontfermde zich over haar. Erika heb ik zeker een jaar niet gezien maar schrok van haar forse gewichtstoename. Ze gaf me bij binnenkomst nog een zoen op de mond en dat zag ik echt niet aankomen.

Ik dacht met zoveel mannen zal het moeilijk worden om snel met Emilia te kameren maar toen ik in het zitgedeelte kwam zat ze helemaal alleen dus gelijk naast haar gaan zitten. Wat was ze lief voor me en gelijk was ik al met haar aan het tongzoenen. Bleef een poosje met haar op de bank en daarna naar kamernummer 2 die nog vrij was. Echt geweldige seks gehad en lang geneukt en kon het lang volhouden. Ze ging reverse cowgirl en dat was echt geil om te zien hoe ze me bereed en ze heeft een lekkere kont dus dat maakt het nog geiler. Haar kreuntjes waren echt gemeend en ze deed lekker actief mee met volop tongzoenen in missio. In plat doggy haar verder geneukt tot ik haar volspoot. Daarna nog AST en het half uur vol gemaakt. Echt één van de beste kamergangen ooit en hoop dat deze parel nog lang haar diensten voor ons kan verlenen.

Uiteraard zie ik veel mannen bekend van gezicht tegen want het is maar een klein wereldje maar één (Duitse) man had wel mijn speciale aandacht want kwam hem vaak tegen bij gangbangs georganiseerd door Sper-marie in Duisburg maar sindsdien ik geen aankondigingen meer ontvang zag ik hem niet meer en hij zag mij ook en kwam naast me zitten op de bank waar we uiteraard het nodige aan elkaar te vertellen hadden.

Voor een tweede kamergang had ik mijn zinnen op Sabrina gezet en nam dus plaats op haar bank. Ze kwam op een gegeven moment in het zitgedeelte en liep naar haar bank en vroeg of ik met haar wilde kameren wat ik uiteraard bevestigde. Echter; ze zei dat ze "Termin" had met een "Stammkunde". Vroeg gelijk hoelang het zou gaan duren. Ze zei een uur waarop ik zei dat ik op haar zou wachten maar dat ik dan wel na deze kamergang met haar mocht kameren. Het duurde zeker langer dan een uur en toen ze weer tevoorschijn kwam zei ze dat ze zo zou komen maar moest toch nog een kwartier wachten dat ze echt naast me zat. Totaal heb ik dus zeker anderhalf uur op haar moeten wachten. Eigenlijk maar kort met haar op de bank vertoefd en snel een kamer genomen. Seks was prima en ze pijpte me deepthroat en het neuken maar in één standje (missio) gedaan en kijkend in de spiegel hoe ik haar neukte spoot ik haar snel vol. Was alleen teleurgesteld dat ze daarna niet eens de tijd nam voor wat AST want veel meer als 15 minuten was ik niet met haar op de kamer maar ze zei weer dat een "Stammkunde" die altijd op zaterdag kwam een uur met haar wilde kameren. Beetje flauwekul als je het mij vraagt want als ik in principe een half uur de tijd heb kan die beste man heus wel een kwartier langer wachten en ik moest zelf wel lang op haar wachten dus het krijgt een beetje de indruk dat je meer een tussendoortje bent voor haar. Wellicht had ik wat brutaler moeten zijn tegenover haar hierover en moeten zeggen dat ik nog even wat AST met haar wilde.

Rond 17 uur weggegaan en nog steeds veel mannen. Tijdens mijn aanwezigheid viel wel op dat veel mannen passief zijn m.a.w. zittend op een bank en niet de bedoeling om met een dame te kameren maar om te kijken, drinken en te hangen en dat hoorde ik ook meerdere dames tegen mij zeggen waardoor het nooit rustig werd qua aantal mannen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik lees dat de laatste tijd hele volksstammen Arabella platlopen. Daar zitten vele Nederlanders bij. Zeker weten dat er mannen bij zitten die ons iets kunnen vertellen over Jenny. Graag niet alleen lezen, maar schrijf ook eens een keer.
Svp niet kopiëren uit Freiercafe, maar eigen ervarings info
Thank you

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heb vandaag Jenny opgezocht. Om 10.00 ben je de eerste, het was zo'n lekkere sessie, dat ik het op een later moment herhaald heb. De tweede keer was nog inniger en leuker. Zelden dat ik twee maal dezelfde dame boek, maar hier kon ik niet om heen.
Verder was het heel druk met dames, stuk of 13 a 14. Maar een veelvoud aan mannen die het op de drie tieners hadden gemunt. Een Sabrina en Cindy als legionairs hadden niks te doen.
Persoonlijk vond ik het te druk met dames en heren. Gelukkig wel een lekkere hete sauna met een mooi uitzicht op het strijdtoneel.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Het was druk. De 'oudjes' hadden weinig tot geen klandizie, dus konden weinig doen. Bij de jonkies gingen soms een hand onder de handdoek om de wortel tevoorschijn te halen, voor de rest karig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ja., voor openbare acties moeten er niet teveel dames aanwezig zijn en zeker geen massa's drievoeters. Sabrina en Cindy doen zeker pijp- en neukacties op de bank. Met Sabrina zelfs het genoegen gehad om op de grond midden in het zitgedeelte een korte neuksessie af te werken; aandachtig aanschouwd door de daar aanwezige mannen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Afgelopen zondag was ik in Arabella. Kwam voor Emilia maar las op freiercafe dat ze 3 dagen niet op de AWL stond. Één dag was ze er wel weer maar de zaterdag liet ze weer verstek gaan dus ik wist niet wat ik kon verwachten.

Rond 10 uur was ik binnen en gelukkig zag ik Emilia. Even bijgepraat en ze vertelde ziek te zijn geweest maar gelukkig was ik er vandaag bij haar terugkeer. Totaal 11 dames: Angelina, Anka, Aylin, Andrea, Cindy, Emilia, Jenny, Nihan, Sabrina, Stella, Yasemin. Dit weekend dus niet de donkere populaire Diana. Best wel jammer want ze geeft altijd wel een showtje weg en is goed gehumeurd.

Vergeleken met zaterdag dus geen Sammy en Rosalinda. Deze twee dames trekken veel mannen aan wat weer ten koste gaat van de andere dames. Vooral Rosalinda is zeer gewild wat uiteraard debet is aan haar jonge leeftijd van 18 jaar. Sabrina zei me nog dat Rosalinda niet meer zal terugkeren en dat vindt ze beslist niet erg want haar aantal kamers heeft er ook onder te lijden. Qua lichaam vind ik haar helemaal niet zo aantrekkelijk en mee communiceren onmogelijk maar mannen krijgt ze toch wel met haar 18 jaar. Angelina heeft voor mij echt een heel mooi lichaam met goede kont maar met deze dame kamer ik niet meer want toen ik een keer op haar bank zat roepte ze van alles naar me toe en dat was zeker niet positief te noemen dus ik weet dat ze mijn pik niet waardeert dus ga ik het probleem niet opzoeken. Ze is kieskeurig. Heb wel eens met haar gekamerd in vv en Romantika maar de klik was er helaas niet. Stella vind ik qua lichaam aantrekkelijker dan Yasemin maar had al wel gelezen dat de service achteruit holt sinds haar start hier. Jenny was erg aanwezig en niet zichzelf. Ze was ook van alles (soms luid) aan het roepen in het zitgedeelte en theke Katharina kwam erbij om haar te bedaren. Sabrina zei al dat ze "betrunken" was. Jenny zocht nog letterlijk en figuurlijk contact met mij en drukte haar buik tegen de mijne aan en dat voelde erg warm aan maar ik heb niks met haar uiterlijk want vind haar lichaam totaal niet aantrekkelijk.

Weer terug naar het begin want ik zat naast Emilia en uiteraard rookte ze een sigaretje voor de gemoedsrust en daarna zochten we weer een kamer op. Ik vind Emilia een leuke meid en haar lichaam windt me bijzonder op. Met BST en AST waren we toch weer een half uur zoet en heb ik geweldig van haar genoten.

Anka was er ook weer. Het was haar tweede dag wat ze meermaals liet horen. 7 weken vakantie had ze in Roemenië. Anka is een leuke meid en ik snapte er niets van dat ze zo slecht werd geboekt want zeker twee uur lang maakte ze geen enkele kamergang. Ik zat eraan te denken om met haar te gaan kameren maar het is er toch niet van gekomen. Sabrina sprak me nog aan en ze had ook niet echt veel te doen. Heb toch weer Sabrina gekozen. Blijft een aantrekkelijke milf met een goed figuur en haar service is onberispelijk met deepthroat als extraatje bij het pijpen. Seks was weer erg lekker en haar eerst bovenop gehad waarbij ze me een poos heeft bereden en daarna haar langdurig in missio genomen en vervolgens volgespoten. Mijn kamers met haar duren nooit echt lang maar ze doet lekker mee en altijd kom ik in haar klaar.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Vandaag aangekomen en gekalmeerd met Nihan (zeer sympathieke dame) en Angelina (jong en lekker ding).

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Vandaag begon de dag rond 1040 in Arabella. Na maanden suikerdaten op Michelin sterren niveau ( met Michelin sterretjes ) was het weer eens tijd voor de snackbar/ junkfood. Op advies van een collega forumlid ( weet niet als ik zijn naam mag noemen) met skinny Afrikaanse Jenny naar de zimmer gegaan. Wat een heerlijke vriendelijke lekker neukende dame is dat en voor een 39 jarige milf voelt ze echt heerlijk. Neukt heerlijk on top en haar kutje voelt erg goed. Op Advies van (X) haar voorzien van ivoor wit goud en daarna goed kijken naar die grote klodder witte yoghurt die uit haar mooie ebony doosje loopt.. ja X Dat is inderdaad een mooi gezicht
Daarna kwam ik X ook nog tegen in Arabella en daar lekker me gekletst. Daar maar 1 dame gedaan omdat een andere leuke skinny jonge dame steeds bezet was. Toen snel door naar: Grimberger Sauna

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad MartinG, was een gezellige ontmoeting. 'Once you go black, you never want back'. Ik heb er een zwak voor, voor mij geld dat wel. Met Jenny ook gekamerd, ze was voor mij weer hemels. Zelfs een tweede keer gedoneerd bij haar, ondanks dat Diana veel avances maakte en een paar keer bij me kwam zitten om me op te warmen. Voor Diana moet je in topvorm zijn, je komt op je knieën de kamer uit. Je moet van haar vormen houden, haar service is altijd buitenaards.
Yasmin is wel een heel mooi klein poppetje, alle vormen en maten zijn top, Ik vind haar ook een knap gezicht hebben. Ik denk dat ze de 40 kilo niet haalt. Als ik haar prive zou treffen, zou ik haar paspoort vragen om te kijken of ze wel 18 is, ze ziet er jonger uit. Ik kies haar niet, want met opa vind ze niks 🤣.
Doe er je voordeel mee, ze wordt ruim geboekt dus ik verwacht ook goede service.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Anka was er ook weer. Het was haar tweede dag wat ze meermaals liet horen. 7 weken vakantie had ze in Roemenië. Anka is een leuke meid en ik snapte er niets van dat ze zo slecht werd geboekt want zeker twee uur lang maakte ze geen enkele kamergang. Ik zat eraan te denken om met haar te gaan kameren maar het is er toch niet van gekomen. Sabrina sprak me nog aan en ze had ook niet echt veel te doen.
Hele sympathieke MILF en schuwt ook openbare acties niet, heeft alleen een kut als een emmer, heb bij Anka geen grip met mijn pik

Terug
Naar boven