Arabella - (FKK) Bochum

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Klopt, beide donkere dames niet aanwezig afgelopen weekend.
Ook Lucy in VV is naar huis. Dus de luxe van 3 parels is terug op nul. Als Jenny er morgen niet is, vrees ik het ergste. Dan blijft het alleen maar hopen op Diana komend Karnaval weekend

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Hoop echt dat ze er volgend weekend is en voldoende hersteld zodat ik haar weer mag volspuiten. Echt vriendinnenseks met haar.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Pfff, net een Afrikaans rondje afgewerkt. In totaal denk een 11 of 12 dames, goude ouwe maar ook zeer jonge skinny dames met weinig km. Voor echt iedereen wat wils, dik, dun, lang, kort, met bril, zonder bril, teener, dertiger, etc etc.
Heb voor mezelf een black rondje gedaan. Jenny, uit Kenia, super slank en lang. Een heerlijke sessie gehad en fijn weggedroomd. Tja en daarna Diana, dat is toch even andere categorie. Dame is gezet, maar voor mij mooie proporties. Op de kamer heb ik het een half uur volgehouden, het lijkt wel of je in een tornado zit. Ik ben na dat half uur op mijn knieën naar buiten gegaan. Alles compleet leeg, kop zak etc.
Kan de Nederlander die Jenny om 10.00 afzetten mij een pm sturen?

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Mooi om te lezen dat je je lekker vermaakt hebt met de dames.
Helaas nog geen Emilia?
Voor mij een reden om deze club weer eens te bezoeken wanneer deze dame weer aanwezig is.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Eindelijk eens tot in Arabella geraakt....
Heerlijk tongzoen-, pijp- en neukwerk gehad met Diana... Ik heb haar zonder remmingen op de pijnbank gelegd... of was het mischien toch een beetje omgekeerd...

Diana is niet klein te krijgen. En opmerkelijk: bij zachtere intermezzo's gaat ze nog verder los: ze heeft geen enkel probleem met hardhandig beukwerk, maar ze wordt alleen maar natter als je haar ook eens zachtjes onderhanden neemt met sexy woordjes en gevoelig vingerwerk... Ze sabbelt ook lekker je lul schoon nadat je haar hebt volgesproeid...

Wef wilden na ons uurtje (80€) er nog een half of een heel uur aanbreien met Sabrina (haar keuze) maar die werd spijtig genoeg op een andere kamer een hele tijd onder handen genomen... Volgende keer dan maar... (Ik geloof dat Sabrina ook erg goed staat aangeschreven, en ik had haar samen met Diana wel eens willen meemaken; Sabrina laat zich ook gewillig volspuiten, las ik ergens).

Ik had ergens opgevangen (dit forum of freiercafe?) dat Diana niet meer in haar kutje wou laten spuiten... Niet geloven, antwoordde ze, dat zijn leugenaars! Spuit me maar gewoon vol, en de anderen zijn ook welkom!

Er was in de namiddag nog een plots vuurwerkintermezzo in de sauna (door een enthousiaste gast) door een teveel aan ontvlambaar produkt... Dat gaf een lichtflits en wat herrie en deze saunaganger mocht zich sofort gaan omkleden

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Had geen zin meer in vv na een tevergeefse samenzijn met Bahar dus Arabella weer eens opgezocht en daar gelukkig geen lange wachttijden.

Gisteren 10 dames en vandaag maar 8 en helaas Cindy, met wie ik graag wilde kameren, een vrije dag. Ook Sammy, populaire jonge Duitse dame, liet verstek gaan. Elk nadeel heeft weer zijn voordeel want door het ontbreken van Cindy de mogelijkheid voor een nieuwe dame te kiezen en altijd spannend en kan goed of verkeerd uitpakken.

8 dames te weten; Raya, Betty, Reni, Andrea, Diana, Sabrina, Angelina en Laura. Laatste tweegenoemden kan ik afvinken en das best jammer want vooral Angelina is best aantrekkelijk om te zien en heb haar in vv en Romantika wel eens geneukt maar toen ik een tijd terug op haar bank zat in Arabella deed ze boos tegen mij en zei ze dat ze pauze nam en blabla maar net als Laura hebben ze een afkeer van wat groter gereedschap dus ga ik de confrontatie niet eens aan. Reni vind ik niet aantrekkelijk als kontenman. Andrea zou kunnen maar iets houdt me tegen. Diana zocht mij weer op en vroeg of ik met haar wilde kameren na net gekamerd te hebben maar echt aantrekkelijk vind ik haar niet. Ik viel destijds op haar enthousiasme en spontaniteit maar haar lichaam kan mij niet echt bekoren. Ze zorgt altijd wel voor wat (broodnodige) stemming want ze maakte wat dansmoves op haar lichtgevende highheels. Blijven er nog 3 dames over dus geen keuzestress: Sabrina, Betty en Raya.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte even voor 10.30 uur nog weinig mannen en Sabrina alleen op de bank dus gelijk naast haar gaan zitten nu het nog rustig was want het is een populaire dame dus verstandig om haar dan als eerste te nemen. Gisteren een goede dag zei ze want veel kamers maar nu was ik haar eerste. Wat gekletst op de bank zonder openbare actie dit keer. We namen kamernummer 2 en het was best warm op de kamer net als in het zitgedeelte overigens. Pijpen kan ze goed en neuken was ook weer lekker maar vergeleken met Michaela gisteren in vv was de kamergang minder opwindend voor mijn gevoel. Na afloop stond het zweet op mijn rug vanwege de warmte en de inspanning.

Naarmate de tijd vorderde werd het drukker. Ik zat op een gegeven moment op een bank rechts van de frisdrankautomaat en zag een voor mij nieuwe dame. Ik vond haar erg aantrekkelijk om te zien. Wat stevig qua postuur met goede kont en tieten en vrij lang zwart haar. Heb haar vaak geobserveerd maar niemand hapte in eerste instantie toe. Kon ook niks over haar vinden op freiercafe. Geen eigen topic dus over haar service tastte ik in het duister. Later meer. Ik zag nog een jong meisje en vroeg om haar naam en ze zei Betty. Wist wel dat Catalina haar heeft meegebracht maar had haar nog nooit gezien ondanks dat ze hier al twee maanden werkt. Ze heeft 2 namen getattoeerd van haar kinderen. Toen een klant en Betty de bank verlieten nam ik er plaats. Ik dacht nu er nog niet teveel volk is laat ik haar maar als tweede nemen want ze ziet er goed uit, is jong en zal als het drukker wordt vaker worden geboekt. Het duurde niet al te lang dat ze terugkwam. Ze heeft lang zwart haar en haar postuur kan ik omschrijven als slank/normaal. Ze is Roemeense en praat Duits maar erg spraakzaam is ze niet. Misschien ook debet aan haar jonge leeftijd en geringe werkervaring. Weet wel dat het met vriendin Catalina makkelijker praten was. Had op freiercafe vernomen dat ze volledige RTC-service zou bieden. Pijpen was niet super maar zeker niet slecht en apart was wel toen ik zei dat ik haar wilde beffen dat ze niet op haar rug ging liggen maar haar lichaam wat draaide waardoor ze nog steeds met haar mond aan mijn pik zat en ik haar frisse kutje kon beffen. Jammer was wel dat ze een ruime hoeveelheid glijmiddel op mijn pik smeerde wat de strakheid zeker niet ten goede komt. In missio was het lekker neuken met haar benen opgetrokken en dan weer wijd uitelkaar en haar armen om mijn lichaam. Ze kreunde er lekker bij. Dan weer doggy en plat doggy en vervolgens weer missio. Wat zoentjes op haar wangen maar haar mond niet gekust. Nog even een tempoversnelling en vervolgens haar goed volgespoten. Was zeker niet verkeerd. Volgende week zou ze vertrekken en of ze nog terugkomt kon ze me niet vertellen.

Raya daar wilde ik nog beslist nog mee gaan kameren want haar postuur beviel mij prima en aangezien ze weinig werd geboekt nam ik haar als laatste. Ik maak het niet vaak mee met een nieuwe dame maar ik had een hele goede klik met haar. Ze was open en praatte makkelijk en gelukkig in het Duits. Ze is Bulgaarse en het is pas haar 4e werkdag en voorheen werkte ze in Dietzenbach. Ben blij met haar gekamerd te hebben. Op de kamer wilde ze graag gebeft worden dus om een dame te plezieren doe ik dat graag. Pijpen deed ze goed maar over haar service wist ik nog niets maar ik maakte mij ten onrechte een beetje zorgen en hij kon er zo blank in. Moest wel een beetje voorzichtig zijn want ze vond hem best een beetje groot en haar kutje was best strak vertelde ze maar voorzichtig ben ik altijd. Toen ze op een gegeven moment zei dat ik haar beslist moest volspuiten werd ik echt bloedjegeil. Ze doet trouwens lekker mee en kijkt net als ik graag in de spiegel. Het duurde niet lang dat ik mijn derde lading in een kutje spoot. Daarna nog wat AST en vanwege haar prima service nog een kleine fooi gegeven.

Rond 15 uur de club verlaten en Raya deed me naar de uitgang begeleiden waar ik werd getrakteerd op een aantal zoenen. Hoop dat ze nog een poos blijft maar ze woont in Frankfurt en moet wel 3 uur rijden dus of ze dat lang volhoudt en ze moet natuurlijk genoeg kamers maken en ze is nieuw hier en vaak geldt onbekend maakt onbemind. Hopelijk gaat het haar hier goed want ik vind haar een aanwinst voor de club en ze is uitstekend in de omgang.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Piep
Zaterdag in vv geweest maar vond er mijn zin niet
Dan maar afgezakt naar Arabella
Oud gediende Cindy zag me binnen komen en begon dadelijk aandacht met de grote A te zoeken bij mij
Eerste Kamergang met Cindy
Zij vroeg wel om haar buiten te Fikken
Maar dat vond ik maar niets
Dan maar een kamer genomen ,
Wat kun je over Cindy zeggen
De service alweer top
Maar ze wist mij te vertellen dat ze komend jaar zou willen stoppen

Terug in het zit gedeelte aan het Cola apparaat aan de praat geraakt met een zwarte met lichtjes in haar schoenen , nu niet dadelijk mijn smaak ,
Maar ze was goed lachs ,

Een beetje uitgerust en dan maar eens naast Andrea gaan zitten ,
Kamertje opgezocht
Jezus heilige Maria , wat kan die lekker pijpen , ik moest voor het bed staan en zij zat doggy mij een pijpje te zetten ,
Dan overgegaan naar Misio , waar dat ze al begonnen te vragen om de MOUSCHI vol te SPRITSEN
Ze nog ff op doggy gedraaid lekker liggen beuken en ondertussen het eerste kootje van mijn duim in haar sterretje
Terug Misio , ze goed volgespoten
En dan heerlijk kijken hoe het SAP ( banypap)
Er terug uitlekt ,
Zalige Kamergang
Nog goed dat we doorgereden waren naar de Arabella

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Laten ze hier ook wel eens de deuren open staan. Bij Grimberg deden ze dat vaak. Dan kon je een dame vorbesamt overnemen. Lik er graag een uit die vers volgespoten is. of MMF and kun je naadloos overnemen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanmorgen even na 10 uur gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Cindy en Raya. Gelukkig Cindy aanwezig maar helaas geen Raya en of ze nog terugkeert?

Bij binnenkomst gelijk Diana die me aanklampte en zei dat ze nu haar eigen haar droeg dus zonder pruik. Was ook niet van plan met haar te gaan kameren maar merk wel dat ze graag met me wil. Cindy zag ik ook al en gelijk Olanda.

In totaal maar 7 dames: Diana, Cindy, Angelina, Tanja (Andrea Grim), Betty, Reni en Laura. Die laatste heb ik overigens niet gezien. Redelijk wat mannen maar afwachtend dus voor mij de uitgelezen mogelijkheid om direct naast Cindy plaats te nemen.. Wat met haar gepraat en ze was niet tevreden over haar uiterlijk; te dikke bovenbenen. Ik vond het haar niet misstaan. Ze zei nog niet lang meer te zullen werken. Ergens eind van het jaar wil ze ermee stoppen. Ze is nu 28 jaar en heeft dit werk al zo'n 9 jaar gedaan en vindt dat meer dan genoeg en ze heeft zeker niet de intentie om tot haar 30e door te gaan.

Kamer met Cindy was weer fantastisch met veel nabijheid en zoenen. Vroeger negeerde ze me nog wel eens maar de laatste tijd geen probleem meer haar te boeken. Pijpen doet ze erg goed en ze gaat er ook regelmatig langsheen. Mijn pik werd knetterstijf en on top was het geil neuken en ze zoende me daarbij ook. Nog missio gedaan en in plat doggy haar weer goed volgespoten.

Na deze kamer snel vertrokken naar de Grim want voor mij daar veel nieuwe dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Rond 16 uur in Arabella en Russische Katharina weer als theke. Las op freiercafe 14 dames: Cansu, Reni, Angelina, Tanja, Andrea, Cindy, Sabrina, Anais, Deea, Diana, Nihan, Raya, Sammy en Laura. Ik moet zeggen dat ik tot mijn aanwezigheid van 18.30 uur geen Sammy en Laura heb gezien maar de grootste teleurstelling was het vroegtijdige vertrek van Raya. Ze zou tot 17 uur blijven vandaag maar was eerder vertrokken. Wat een pech dat mij dit moet overkomen want kwam speciaal voor haar naar deze club.

Moest dus mijn plan(nen) wijzigen. Diana had mij snel opgemerkt en zei dat het lang geleden was dat ik met haar heb gekamerd. Vond haar best wel iritant want ze rekende erop of liet blijken dat ze met mij wilde maar ik wilde helemaal niet met haar maar durf dat niet zo tegen haar te zeggen. Anais zag ik en wat een prachtmeid. Haar borsten en kont geweldig maar op de bank lag/zat ze er verveeld bij. Cansu zocht contact met mij. Aardige meid en haar lichaam niet verkeerd maar ze werd slecht geboekt en later las ik op een Duits forum dat ze beperkte RTC-service biedt.

Cindy's kont bekeek ik even en dat zag er best geil uit. Ze vraagt me opeens of ik zin had in een trio. Ik zeg ja en ze was klaarblijkelijk verrast want had dat niet van mij verwacht. De man die meedeed was geen onbekende voor mij want hij organiseerde voor coronatijd vrij regelmatig gangbangs in de buurt van Dusseldorf. Hij zei dat ie Cindy al had volgespoten. Hij en ik op de bank in de kamer werden voortreffelijk door haar gepijpt en deepthroat soms ook. Ik keek even naar zijn pik en die was zeker niet kleiner als de mijne en zelfs nog dikker. Ik heb Cindy geneukt terwijl zij de pik van die andere man pijpte. Neuken deed ie met haar niet maar hij kwam op een gegeven moment wel klaar. Ik heb Cindy langdurig geneukt en ze smeekte mij haar kutje vol te spuiten en daar geef ik natuurlijk gehoor aan en zodoende na haar flink te hebben geneukt haar kutje van zaad voorzien. Na afloop merkte ik dat Cindy mij dankbaar was en zei ze dat ik tot haar "Stammkunde" behoorde.

Best druk met mannen maar dankzij het goede weer en de tuin waren veel mannen buiten dus binnen zeker niet te druk.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Mooi verhaal, geile actie zoals het hoort. Toch verlang ik wel terug naar de periode die een jaar of 6/7 eindigde. Op de balie de kaartjes met de foto's van de aanwezige meiden met hun diensten. Altijd AO, meestal ook fransosisch total, vaak anal etc. In de openbare ruimte altijd openbare actie. Slikken was nooit een probleem. Hoe geil het nog steeds wel is bij deze club, ik ga deze week weer, het is niet meer zoals het was. En dat is erg jammer.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Tegenwoordig idd meer AO-light dames vergeleken met 8 jaar terug.
Desondanks blijven RTC clubs in Germanië nog altijd beste wat je kunt krijgen in Europa (zover mij bekend).

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Gisteren toch weer een paar fijne uurtjes gehad in saunaclub Arabella. Nou ja, saunaclub? De sauna deed het niet. Ik kwam al even voor 10 uur in de straat aan. Lastig parkeren daar. Naast de club stonden al wat meiden te wachten alvorens ze naar binnen mochten. Ik wachtte tot 10 uur in de auto en liep een rondje in de straat. Zag een leuk meisje met rugzak in de straat lopen. Echt girl next door. Ik volgde haar met mijn ogen vanuit de auto. En waar ging ze naar binnen: ja, bij Arabella. Wow. Later bleek het Cindy te zijn, met wie ik een lekkere sessie had.
Ik kwam als tweede bezoeker binnen, 10.01h. In de hal al opgewacht door naakte meisjes die handdoeken aan het vouwen waren. Naar de balie om 20euro te betalen en naar beneden om me uit te kleden, te douchen en de handdoek om te slaan. Ik kwam de ruimte binnen en werd hartelijk met zoen verwelkomd door Sabrina, die me natuurlijk meteen uitnodigde om bij haar te zitten. Zij rookte een sigaret (foei) en ik dronk koffie. Al lekker aan haar borsten zitten en ook al even gevingerd wat mij al lekker opgewonden maakte. Na het sigaretje wilde ze naar de kamer. Prima. Ze liet mij daar op een bankje plaatsnemen en ging op haar knieën voor me zitten en pijpte me goddelijk. Tot bijna in haar keel ging hij naar binnen. Zo moeilijk om niet klaar te komen. Héb haar daarna maar op bed gezet en ik op mijn knieën voor haar om haar heerlijk te beffen. Ze was heerlijk nat en kreunde lekker maar niet overdreven. Kom neuk me en spuit mijn kutje vol, zei in het Duits. Het duurde helaas niet lang, ik kwam al vrij snel. Zo'n eerste kamer is meestal maar kort bij mij. Ik heb genoten. Ze stelde voor om later een trio te doen met Cindy haar buurvrouw naast haar, die ik natuurlijk erkende als het rugzak meisje. De trio is er niet van gekomen. Of Sabrina was bezet, of Cindy, en ik moest uiterlijk 13.30h weer verder naar een afspraak. Met Cindy had ik al regelmatig oogcontact als ik op het bankje tegenover haar zat. Ben toen bij haar gaan zitten en al vrij snel naar een kamer. Mijn hemel, wat was het hemels. Pijpen was echt heerlijk en dan dat strakke kutje van haar, klein, smakelijk, strak, kaal, nat en prachtig om te zien. Ik vroeg haar of ik in haar mond mocht komen, maar dat wilde ze helaas niet. Ze zei dat ze het liever in haar kutje had. Ik heb haar vrij lang en lekker in meerdere posities kunnen neuken, maar ben uiteindelijk niet klaargekomen. Na weer wat rondkijken en helaas niet in de sauna te kunnen evenbuiten gezeten. In het tuinhuisje werd ook uitvoerig geneukt. Binnen gekomen kreeg ik belangstelling voor een meisje dat in op een bankje in de hoek zat. Mooie meid met flinke tieten, mooie billen en fijn uitziend kutje. Ze zat daar al heel de tijd wat stilletjes en had niets te doen. Andere meiden gingen van de ene naar de andere kamer, zij niet. Ik heb altijd wat zwak voor dat soort meisjes al weet ik ook dat het vaak een reden heeft dat en geen klant bij haar gaat zitten. En natuurlijk liep ik ook in de val. Toen ik bij haar ging zitten toonde te al weinig interesse, sprak geen Duits of Engels. Het enige wat ze na 5 minuten zei was "zimmer?". Omdat ik haar er lekker vond uitzien toch maar gedaan. Eigenlijk was het drama. Au hier, au daar. Pijpen even kort, zonder gevoel en niet lekker. Dan maar neuken. Bij doggy klemde ze zo af dat ik hem er niet eens goed in kreeg. In schuin missio ging het beter en kon er goed inkomen en kwam uiteindelijk over haar schaamlippen (die er prachtig uitzien) klaar. Het was een deceptie. Na de sex toch nog even met haar gelegen en geprobeerd te praten. Uiteindelijk bleek het wel een lieverd te zijn met toen ook een lieve lach. Ze heet Anais en ik denk dat ze niet geschikt is voor dit vak. Vraag me af of het wel haar eigen keus is, want ze had er duidelijk weinig zin in. De geilheid van Sabrina en Cindy stond in zeer hoog contrast met dit meisje, dat me deed denken aan een Hema verkoopster 30 jaar terug: ongeïnteresseerd, geen zin, wel mooi, maar niet geschikt. Jammer, want het lichaam heeft ze wel.
Om 13.15h, het was druk in de club, ben ik gegaan. Al met al wel een fijne paar uurtjes gehad, al was het het 6-8jaar geleden vele malen geiler in deze club.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Een week na mijn vorige bezoek, zie mijn review hierboven, moest ik weer in het Ruhrgebied zijn voor werk. Deze keer in de ochtend een afspraak en daarom in de middag na 14.00 naar Arabella gegaan. Het was woensdag. Op freiercafe al gezien dat er niet veel meiden waren, maar Sabrina stond op de lijst, dus moest dat goedkomen. Aangekomen, geparkeerd, inkom betaald (nu 30) en omkleden. Wat bleek, ik had mijn zonnebril nog op en mijn gewone bril lag in de auto. Wat was het donker zeg in de club. Maar even naar de gastvouw en gevraagd of ik even naar de auto kon en mijn sleutel kon meenemen. "Trek wel even een broek"zei ze nog. Oké even naar buiten op de slippers, broek en shirt. Bril omgeruild en terug. Dat zag er veel beter uit. In de club was het rustig. 4 meiden zag ik en evenzoveel heren. Even naar buiten gelopen. Oké in het tuinhuisje was wel wat plezier zo te horen. Terug in de woonkamer zag een heel mooi meisje zitten. Volgens één van de andere dames was ze nieuw. Ik besloot om naar haar toe te gaan, maar een ander was me voor. Dan maar wachten. Inmiddels kwam Sabrina. Ze vroeg of ik bij haar kwam. Ik zei dat ik haar later op de middag wel wilde, maar nu nog niet. Prima zei, ik wacht op je. Hahaha. Na 20 minuten kwam dat mooie grietje weer terug. Heerlijke billen, mooie frisse tietjes in een B-cupje. Lekker jong gesloten kutje. Ze keek een beetje triest. Wellicht was haar kamer wat minder gevallen. Toch maar bij haar gaan zitten. Ze sprak geen Duits en geen Engels. Behalve het woordje "zimmer". Maar met haar naar de kamer gegaan. Wat was het weer een teleurstelling . Dea heet ze, ze was er twee weken. Verder begrepen we elkaar niet. Het pijpen ging met veel vegen met een doekje en zeker niet diep. Een matige pijpsessie. Ik besloot om haar kutje te gaan likken. Dat was wel een succes. Ze heeft een heerlijk spleetje, smaakt goed en heerlijk fris. Ik wilde 69, maar ze keek alsof ze wilde zeggen: "moet dat?" Ja dat moet meissie. Erg lekker was het niet. Toen maar neuken. Ik wilde doggy: "vorsicht bitte". Hahaha, een beetje duits dus. Uiteindelijk haar op haar rug gelegd en in missio even heel stevig geneukt, wat ze zo te zien niet erg prettig vond. Over haar schaamlippen klaargekomen, wat er geil uitzag. Nee dit was geen succes. Ze heeft er duidelijk geen plezier in. Eigenlijk horen dit soort meisjes niet in een club. Of stoppen, of gecoacht worden.
Later die middag een heerlijke sessie met Sabrina. Alles erop en eraan. Top. Ze vroeg me nog wat ik van Dea vond en ik vertelde mijn verhaal. Ze zei dat ze me had willen waarschuwen, want ze had meer klachten gehoord. En.... het is een zusje van Anais, die ook geen service gaf de week ervoor. Jammer.

Terug
Naar boven