Babylon - (FKK) Elsdorf

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
waarom deel je het dan? slechte service die ook nog slecht is voor het milieu hoeven we niet te weten toch?
@NZCFOREVER is Albena de dame van de plakplaatjes (zie www.saunaclubs.org) ? Weet je welke dagen ze werkzaam is?
Albena heeft zeker plakplaatjes! Nu met vakantie idd, zou volgens eigen zeggen 4 weken weg zijn, maar dergelijke uitspraken moeten we altijd afwachten.

Ik ga zaterdag Babylon bezoeken, hopen voldoende alternatieven aanwezig. Rose is altijd een mogelijkheid, maar ken haar programma inmiddels wel.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Van bepaalde dubbelzinnige uitspraken op een andere nederlandse forum heb ik de indruk dat Columbiaanse Sandra ook kunstofvrij neukt. Heeft iemand hier deze dame ooit geprobeerd?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ik ben er op dit moment. Het gaat qua vrouwen. Met Bulgaarse Maria gekamerd maar was niet zo geweldig. Kijken of er verder nog een kamer komt.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
De zaterdag bij Babylon is vaak een drama. Te weinig vrouwen, zeker nu in vakantietijd. Te veel mannen, Te weinig goed eten, tel uit je winst.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ja ga nu naar huis. Was voor mij niet veel. Vroeger kwamen de vrouwen daar naar je toe en opgeilen. Nu niks meer. De rest van de bulgaartjes vond ik niet mooi. Maar beetje genoten van de gezelligheid en wellness.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
De tijd van publiekelijk opgeilen met een tongzoenen of een blowjob zonder condoom aan de bar ligt al wat jaren achter ons. Het doet me terug denken aan clubs als Bernd´s, Haus Panthera, Parksauna Residenz, het oude Freude en Babylon van voor de grote verbouwing. Met de tijd zijn op Babylon na al deze clubs gesloten en daarmee ook het actief opgeilen van mannen verdwenen. Een tijd die niet meer komt, nee in plaats daarvan moeten we tegenwoordig in veel clubs juist extra betalen voor tongzoenen en PZC. We zullen ermee moeten leven 😉, extreem jammer is het wel. Het maakt in elk geval dat ik minder vaak in de clubs te vinden ben.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Bijna helemaal mee eens, al moet ik zeggen dat het me bij mijn spaarzame bezoeken aan PSR nooit is overkomen en het nooit waargenomen heb. Vandaar dat het bij PSR bij spaarzaam bleef en ik meestal door reed naar Bernds. Ik had wel de indruk dat het bij Babylon al minder werd voor al die rare wetten kwamen.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Gisteren donderdag ben ik weer eens naar Babylon geweest.
Er waren behoorlijk wat meiden, waaronder enkele nieuwe gezichtjes. Helaas waren er ook wel enkele kiloknallers bij.

Ik heb eerst gekamerd met Gabriela, een mooi blondje met een leuk snoetje. Geen nzc, zelfs kussen was moeilijk. Toch was dit niet slecht.

In de avonduren kwam Adelina wat rond mij hangen. Ook met haar heb ik gekamerd...
Kussen doet ze heel goed, en pijpen ook. En dan kwam ze wat pussysliden... Ik liet haar begaan, ik vond dit ook al bijzonder.
Toen vroeg ik of ze wou nzc... Neen zei ze, ich habe angst... Ik beloofde niet in haar te komen... Neen zei ze opnieuw.
Ze bleef maar pussysliden want haar verzoek om een condoom te nemen had ik afgewimpeld.
Ik vroeg nog maar eens of ik in haar mocht komen... en ineens ging 'm er zo in... NOT finish inside please...
Oh dit voelde geweldig. Ik beloofde haar alweer niet in haar klaar te komen en toen ik iets voelde deed ik teken, ze ging van mij af en ik draaide mij zodat ik op haar buik kon spuiten. Dat was in elk geval méér dan de gemiddelde 10cc.
Ik heb haar dan ook rijkelijk vergoed : 150 euro maar dit was een van mij beste nzc-acties tot nog toe, ook al ben ik niet in haar klaargekomen.

Het kan dus wel in Babylon, als de sterren maar goed staan.

Laatst bewerkt:

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Gisteren donderdag ben ik weer eens naar Babylon geweest.
Er waren behoorlijk wat meiden, waaronder enkele nieuwe gezichtjes. Helaas waren er ook wel enkele kiloknallers bij.

Ik heb eerst gekamerd met Gabriela, een mooi blondje met een leuk snoetje. Geen nzc, zelfs kussen was moeilijk. Toch was dit niet slecht.

In de avonduren kwam Adelina wat rond mij hangen. Ook met haar heb ik gekamerd...
Kussen doet ze heel goed, en pijpen ook. En dan kwam ze wat pussysliden... Ik liet haar begaan, ik vond dit ook al bijzonder.
Toen vroeg ik of ze wou nzc... Neen zei ze, ich habe angst... Ik beloofde niet in haar te komen... Neen zei ze opnieuw.
Ze bleef maar pussysliden want haar verzoek om een condoom te nemen had ik afgewimpeld.
Ik vroeg nog maar eens of ik in haar mocht komen... en ineens ging 'm er zo in... NOT finish inside please...
Oh dit voelde geweldig. Ik beloofde haar alweer niet in haar klaar te komen en toen ik iets voelde deed ik teken, ze ging van mij af en ik draaide mij zodat ik op haar buik kon spuiten. Dat was in elk geval méér dan de gemiddelde 10cc.
Ik heb haar dan ook rijkelijk vergoed : 150 euro maar dit was een van mij beste nzc-acties tot nog toe, ook al ben ik niet in haar klaargekomen.

Het kan dus wel in Babylon, als de sterren maar goed staan.
Als een girl niet wil moet je dat respecteren en het er bij laten, dit is bijna aanranding

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Als een girl niet wil moet je dat respecteren en het er bij laten, dit is bijna aanranding
Normaal gesproken zou ik zeggen : 100% eens.
Ik heb echter ook met Adelina gekamerd en herken de beschreven gang van zaken wel. Ze is uiterst prettig in contact, zeer goed zoenend, pijpend, vrijend, laat zich heerlijk beffen en lijkt daar ook goed van te genieten (gezien de zeer natte plek in het laken achteraf )
Dat pussy sliden deed ze ook meermaals bij mij en dan lijkt het alsof ze niet 'zonder' wil (is mij ook nog niet gelukt, mental note voor een volgend bezoek), maar na bovenstaand relaas begin ik daar wel meer en meer aan te twijfelen.
Ik heb sterk de indruk dat ze een clientele op deze manier probeert uit te testen

Ze weet inmiddels van mijn 'ik ga slecht op condooms' gedrag op de kamer, NZC hebben we nog niet gedaan, maar grote kans dat een volgende sessie bij mij eindigt zoals die van @jeroom

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
'k was gisteren nog eens in Babylon. Er was veel volk, zowel ijsberen als dames. Ik schat ongeveer 25 DVP. Omdat zij vanaf vandaag terukeert naar haar land tot januari, heb ik 2 keer gekamerd met mijn lieveling, Elli, zonder taboe natuurlijk.
Na enkele maanden afwezigheid keerde Nataly een paar dagen geleden terug naar Babylon. Met haar prachtige borsten (een waar kunstwerk), haar fijne Latina-gezicht, haar ondeugende glimlach en haar stevige kontje vind ik dat ze op dit moment werkelijk de mooiste en meest sexy van de club is.
En ik hoorde van een collega dat ze tegen een goede meerprijs NZC zou accepteren. Nog eentje binnen deze club die steeds meer bij mij past. Gisteren was Nataly voor een groot deel van de dag geboekt. Pas vroeg in de avond was ze beschikbaar aan de bar. Ze droeg sexy lingerie die echter niets van de meest interessante delen (tenminste voor ons ijsberen) van haar prachtige jonge lichaam verborg. Ik kon dan met haar praten, maar helaas had ik tegen die tijd al mijn patronen al afgevuurd.. Geen probleem, wij hebben een afspraak gemaakt voor mijn volgende bezoek.

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Aischa definitief weg: zou zo maar kunnen, eind juli met haar voor de laatste keer gekamerd.

De vorige keer toen ze een periode afwezig was, zat ze in FKK van Goch

Helaas is dat een club met nog meer vreemde regeltjes dan het trappenhuis in Lemiers. :rolleyes:

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Aischa definitief weg: zou zo maar kunnen, eind juli met haar voor de laatste keer gekamerd.

De vorige keer toen ze een periode afwezig was, zat ze in FKK van Goch
aischa was een beetje hit or mis voor mij. De sex was goed, NZC geen probleem, maar haar figuur is niet helemaal mijn ding (ben meer van de wat slankere deernes). Daarbij was ze redelijk actief in het vragen naar kamers, wat me ook wat tegen staat.
Als ze elders opduikt wat dichter bij is, is een bezoek desondanks wel te overwegen

Terug
Naar boven