Babylon - (FKK) Elsdorf

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Was afgelopen week in Babylon, ben ook met Albena naar de kamer geweest.

Ze probeert je over te halen, ze gooit daarbij haar lichaam in de strijd, om het rubbertje weg te laten. Prijs eerst 250/60 min, later zakte naar het 200/60min. Te duur dus niet gedaan.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Wat moet je extra betalen ?
Het hangt af van het meisje en haar cliënt, je moet onderhandelen en ik denk dat als je een vaste klant bent zoals ik, je een beetje een voordeel hebt. Cijfers durf ik dus niet te noemen, omdat de toeslagen die ik betaal niet noodzakelijk de toeslagen zijn die anderen zullen moeten betalen. Laten we zeggen tussen € 50 en € 100

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Enkele Roemeense dames zoals Rose en Alexandra doen het ook zonder betaling van extra gelden. Dan moet er wel minimaal één uur of liefst twee uur geboekt worden. Ze zetten het in om klanten aan zich te binden.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Alexandra staat hier tot nu toe bekend als NMC dame. Schijnt wel goede service te bieden, voor een langere sessie NZc zou ik haar willen uittesten 😛.
Iemand een goede beschrijving van mona? Waar zit die meestal?

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Alexandra biedt zeker goede service. Is dan ook einde van de middag vaak dronken van al het bier dat ze over de dag drinkt. Zeker op dit moment kijkt ze nergens meer naar. Mona zit op de eerste bank links wanneer je van de toiletten / Theke richting de sauna loopt.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Mona blijft niet lang op haar bank zitten, ze loopt vaak rond in de club, bij de bar, op het terras, bij de eettafel, etc. Ze is niet moeilijk te herkennen: vrij klein, tamelijk dun, zwart haar, schattig gezicht opgemaakt met lippenstift, zij is degene die er het jongste uitziet, met prachtige stevige peervormige borsten die naar voren wijzen. Ze heeft een kleine donkergroene tatoeage, in de vorm van een wilgenblad.

Laatst bewerkt:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ah, dan was het Mona die ik bij mijn laatste bezoek net voor mijn neus weg gekaapt zag worden en gedurende mijn verblijf van 6 uur niet meer terug zag. Geen natuurervaringen die dag echter. En die MC waren niet om over naar huis te schrijven en zelfs de namen alweer vergeten. Ik ben daar beter gewend. Wel weer topmassage zonder bij actie door Milenka natuurlijk.

mmallaerts

Snuffelaar
12 okt 2015
14
10
Ik heb vandaag Mona ook geprobeerd. Grote teleurstelling ook voor mij. Behalve pijpen zonder deed ze niets, geen kussen, ik was te groot, ... Mooi meisje maar af te raden.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Te groot dus ook niets voor mij. Maar ik heb al jaren mijn lesje geleerd. Ik weet dat mijn ding vooral heel dik is. Dus ik zeg dat vooraf. Ze lachen dat meestal weg maar dan haal ik mijn troefkaarten boven. Ik zeg dan, als we niet kunnen neuken dan volgt er ook geen betaling, en we gaan dat nu bij de theke ook zo afspreken. De meiden die echt een smal kutje hebben haken meteen af. Geen gezeik meer op de kamer. Goede afspraken maken goede vriendinnen.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Op zaterdag 10 augustus is een "frivool erotisch feest" aangekondigd bij Club Babylon. Wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ik zal er zijn :D. De zon wordt ook voorspeld en ik weet dat Elli er zal zijn, net als Rose en waarschijnlijk Mona. Voor mij wordt het in ieder geval een NZC-feestje 😛

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Op zaterdag 10 augustus is een "frivool erotisch feest" aangekondigd bij Club Babylon.
Ik heb ook vernomen dat er een loterij gepland is waarbij we bonnen kunnen winnen voor een gratis kamer van een half uur

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Hallo beste vrienden. Ik heb op een andere forum gzien dat Maria op 15 augustus na een paar maanden vakantie naar Babylon terugkeerde. Ze was vroeger bezig in de Bernds (Schieferhof), de nu definitief gesloten club die bekend stond om het grote percentage meisjes dat NZC accepteerde. Maria was een van hen en ik heb het zelf kunnen ervaren tijdens een bezoek aan deze club, voordat deze sloot. Ze lacht veel en ziet er niet alleen zeer goed uit (tenminste in mijn ogen), maar ze ze kust ook goed, heeft een zachte huid en alles wat een man nodig heeft. Ik heb haar nog niet ontmoet in Babylon maar ik neem aan dat ze daar dezelfde diensverlening aanbied dan vroeger in Bernds.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Hallo vrienden. Ik hoorde dat Maria op 15 augustus na een paar maanden vakantie naar Babylon terugkeerde. Ze was vroeger bezig in de Bernds (Schieferhof), de nu definitief gesloten club die bekend stond om het tamelijk grote percentage meiden dat NZC accepteerde. Maria was een van hen en ik heb het zelf kunnen ervaren tijdens een bezoek aan deze club, voordat deze sloot. Ze lacht veel en ziet er niet alleen zeer goed uit (tenminste in mijn ogen), maar ze kust ook goed, heeft een zachte huid en alles wat een man nodig heeft. In de Bab heb ik ze nog niet ontmoet, maar ik neem aan dat ze daar dezelfde dienstverlening aanbiedt dan vroeger in de Bernds. En het zal niet lang duren voordat ik het ga verifieren. Aaahh ik hou meer en meer van deze club :).

Terug
Naar boven