Babylon - (FKK) Elsdorf

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Maria en nog enkelen die bij Bernds Schieferhof zo in hun programma hadden lopen daar nu rond heb ik vernomen. Ik zou er niet verstomd van staan dat ze nogsteeds zo doen. Ook Erika met haar katteogen werkt nu hier, wel als keukenhulpje.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Die link met info van grotendeels 5-10 jaar oud helpt niet echt verder zeg maar… handiger is het om wat aanvullende info ( kenmerkende tattoos, waar ze meestal zit etc) te posten

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Als de info van en foto's van Rose niet actueel waren had ik de link niet gepost. ;)

Rose zier er nog steeds het zelfde uit, oke, iets ouder geworden.
Zit meestal in de hoek, plaats wisselt ,bij de doorgang naar de wellness, of bij haar favoriete vriendin: de gokautomaat.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Zit meestal in de hoek, plaats wisselt ,bij de doorgang naar de wellness, of bij haar favoriete vriendin: de gokautomaat.
Dank! Dat helpt wel denk ik.
Hof-Maria heeft volgens het rheinforum haar draai in Babylon gevonden. Ze schijnt het meest in de weekenddagen aanwezig te zijn. Ik heb haar nog niet gezien, dus geen mogelijkheid de service te controleren.
Gezien ik Maria in de hof wel eens AO in de tuin heb genomen, verwacht ik zelf bij haar geen andere diensten te krijgen, maar weet niet hoe het voor anderen zal zijn

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Rose heeft slappe theezakjes. Ben ooit met haar geweest, niet bare. Vond het niet bijzonder.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Gisteren in Babylon geweest. Gekamerd met Denisa. Eerste keer. Het stond me bij dat ik hier had gelezen dat ze zonder doet. Ik heb het ondertussen teruggekeken, en het staat er inderdaad. Bij mij wilde ze niet (ja , tegen bijbetaling van 5000 euro). Dus deze Denisa is een andere, of ze doet het niet meer of ze doet het niet met mij.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Klopt, er is een andere Denisa nu in Bab. De 'oude' is daar niet meer welkom. En neen, niet omwille van nzc maar wel omdat ze samen met een paar andere meiden aan privé-ontvangst gedaan had ergens in de buurt.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik zal binnenkort weer op verkenning naar Babylon gaan. Ik ben er al 7 jaar niet meer geweest. Rose was er al, maar niet mijn ding, inderdaad slappe theezakjes. En de Denisa die daar nu is, is inderdaad niet langer degene die voorheen AO accepteerde. Heeft iemand recente informatie over andere meisjes die daar nu "bare" gaan?

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Wie NU bare gaat weet ik niet.
10 jaar geleden wel o.a. Prisca en Josephine, maar ja , daar koop je op dit moment niks mee.

Van Prisca heb ik sindsdien niks meer gehoord, maar Joséphine (nadien Charlotte en nu Rita) is nog wel terug te vinden in het Luikse: ze heet nu Rita en is te vinden via quartier-rouge.be in Luik/Liège (deelgemeente Herstal, denk ik).

"Officieel" deed Josephine indertijd geen bare, maar met behulpl van massage-olie en pussy-sldding heb ik haar toch een keer of 3 kunnen volspuiten... Massage-olie was van kwaliteit te vergelijken met de Kruidvat- of Blokker-olie !!

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Afgelopen weekend weervin deze club geweest. Maria helaas niet gezien, dus niet haar service kunnen toetsen.
Wel met Bulgaarse Melanie (20jr) een uurtje op de kamer doorgebracht.
Heerlijke GFE sex en geen condoom gezien. De rest van de maand is ze terug thuis, maar ze gaf aan in mei weer in de club te zijn

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Zie bericht #480-pag. 24, van haar is bekend dat ze ook tegen (forse) extra betaling niet overstag gaat (helaas... )

Laatst bewerkt door een moderator:

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
...Daniela? ...
jammer dat ik dat vandaag pas lees. is toch die heel knappe dame met die pijplippen en uitgebreide tattoos? jong ding, superknap. Had best een onderhandel poging willen doen voor een gunstiger prijs als ik dit geweten had, leek tijdens de kamer gang nogal een 'no-go' dus geen poging gewaagd.
Zelfde met Rihanna, uitstekende service, maar tijdens de kamergang geen hint van haar op dat terrein, iemand andere ervaringen?

Terug
Naar boven