Babylon - (FKK) Elsdorf

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Tips voor beginners in Babylon: Rose (100 extra) & Aisha (50 extra)
Ben onlangs voor het eerst sinds 2017 teruggekeerd naar Babylon. En ben op kamer geweest met ELLI, de zus van Rose. Ik ken haar al heel lang, ze was een van mijn favorieten tijdens mijn talrijke bezoeken aan Babylon tussen 2010 en 2017. En ondanks deze lange afwezigheid herkende ze mij onmiddellijk. Intussen is ze duidelijk niet meer zo jong meer en ze is wat aangekomen, maar ik vind haar nog steeds mooi, en in ieder geval veel aantrekkelijker dan haar zus Rose. Ik herinnerde me dat ze van Belgische chocolade houdt en daarom gaf ik haar een doos pralines. Ik weet niet of het dit geschenk was dat wonderen deed, maar in ieder geval accepteerde ze de AO zonder klagen, ook al had ik dit nog nooit eerder bij haar gedaan (en er ook nooit om gevraagd). Net als Rose zit ze vaak bij de gokautomaten. Ze is een braaf meisje, behandel haar met respect.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik ben donderdag in Babylon geweest. Aischa was er, Rose ook maar dat zijn dames die mij niet echt boeien. Ik ga trouwens niet specifiek voor AO naar zo een club.
Er liep een heel jong en klein meisje rond genaamd Mona, ik heb met haar een kamer gemaakt.
Op de kamer vroeg ik zachtjes of zonder condoom ook kon. Voor 1000 zei ze in gebrekkig Engels. Helaas dus. Ik mocht voor het normale tarief wel klaarkomen in haar mond.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
vorige week dinsdag een dag in deze club vertoefd... Een aantal van de door mij gewenste aanwezigen waren er helaas niet (Julia, ex Emma schieferhof, Maria ex-hof en Melanie). Wel was aischa er, en Sonja en de hierboven genoemde Elli.
De laatste was redelijk bezet en ik heb haar niet benaderd voor een kamer en ook niet kunnen testen of ze open staat voor AO.
3x gekamerd, 2e ronde met Denisa voor een klassieke 'full oral' treatment, dus geen ao kansen gewaagd. Eerste ronde was met Adelina, een roemeense, die open stond voor 'alles' gaf ze aan. Op kamer een heerlijke GF sessie, met de nodige pussy sliding en een bijna AO, maar ze durfde niet goed ('bang zwanger te worden??') door te zetten, dus ondanks 2-3 bijna momenten toch maar een condoom laten monteren en daarmee de sessie afgerond. Was overigens zeer prima, en ik vermoed in de toekomst wel AO met haar te kunnen gaan (toch maar dat bezoekje aan de uroloog doen voor een knip).
3e ronde met Aischa, uiteraard AO, ze was heerlijk nat na een likbeurt en het was toch wel genieten. zeker niet de knapste, wel geil en goede service. Een trio zou ze met Sonja wel doen, maar daar werd ik nog niet per se warm van
Melanie is volgens haar voor langere tijd afwezig (maar wel net weer aangemeld als 'activ' op de website, dus dat nemen we maar met een korrel zout). Mocht een van die andere 3 (Melanie, Emma, Maria) komende keren aanwezig zijn, dan gaan we met de 'trio truc' het aantal AO dames in mijn boekje maar eens uitbreiden

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
recent nog eens geweest. rustige dag, veel dames die deels ook aan het jagen waren en weinig mannen ('ijsberen').
Ik kom nog te weinig om alle dames te kennen, maar veel van de (knappe) usual suspects waren aanwezig. Ik ben een groot deel van de dag bezig geweest Christina te ontlopen en uit handen te blijven van Aischa (die op zich prima service geeft, maar niet de knapste is en eigenlijk niet mijn type).
Wel de hele dag binnen geweest en geen condoom gezien tijdens het bezoek (nou ja, met een schuin oog in het tasje van de dames, maar dat telt niet toch?)
Eerste ronde een hernieuwde kennismaking met Hof-emma, in Elsdorf onder de naam Julia haar skills vertonend. Ze was een stuk afgevallen en herkende me direct. Weinig spraakzaam, ik heb ook nog niet helemaal helder of ze het echt naar de zin heeft, maar ze was redelijk vaak weg voor een kamer, dus ze heeft voldoende te doen.
De kamer die we deden was iets gehaast, maar wel zoals ik hem vaker met haar heb gedaan. lekker zoenen, die heerlijke grote borsten verwennen, goed nat gelikt en na enig aandringen van haar kant haar heerlijk doorgeneukt. Extra programma voor slechts 50€
Na een flinke pauze om te eten (niet te knagen de kip met een soort goulashsaus en kleine gebakken aardappels ipv schijfjes/plakjes/stukjes) en om even bij te slapen nogmaals een rondje gemaakt.
Uiteindelijk Sonja tegen het (kleine) lijf gelopen. Op de vraag wat er mogelijk was? 'Alles'. pas op de kamer viel me op hoe klein ze werkelijk is (1.55 mtr volgens eigen opgaaf). Ze zoent heerlijk, laat zich prettig likken en ging in doggy en reverse cowgirl helemaal los. Ze is daarbij heerlijk strak. Wat ouder (volgens haar woorden 41), maar de ervaring overteft de jeugdigheid meestal en dat was ook nu het geval.
na werderom een pauze nogmaals een rondje gemaakt. En blonde dame zat naast Emma en suggereerde een trio, waar ik op dat moment niet op ben ingegaan. Adelina zat ook te vissen naar een kamer, maar die wil niet NZC en een 3e ronde met CD is kansloos voor japie, dus die toch maar afgeslagen, ondanks de zeer goede sessie bij vorige bezoek. Elli leek me wel interessant (ook nav recensies hier), maar leek meer geinteresseerd in de fruitmachine.
Uiteindelijk de blonde dame gestrikt. Bleek Tamara te zijn. Of ze NZC doet weet ik (nog steeds) niet, op de kamer wel heerlijk zoenen en kledder-kleddernat gelikt. wel wat pussy sliding gedaan en daarna heeft ze me heerlijk kllaar gepijpt.
Zeker een leuke dag en tevreden naar huis

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik heb die Tamara ooit gepolst... Neen was het antwoord, al heb ik een vermoeden dat het wel kan als ze je beter kent...

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Elli leek me wel interessant (ook nav recensies hier), maar leek meer geinteresseerd in de fruitmachine.
Aarzel niet om Elli te benaderen. Ze is een heel interessant en aangenaam meisje in de kamer, en zoent heerlijk. Maar het is waar dat ze een beetje verlegen is in de club en niet "jaagt". Ze wacht eerder tot de klant haar benadert. En als ze zich verveelt, zit ze vaak bij de speelautomaten.
Jammer dat je ze niet kon "proberen". Ik vraag me af of ze alleen bij mij NZC beoefent (omdat we elkaar al lang kennen) of ook bij anderen.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Vandaag heerlijk dagje Babylon gedaan. Bulgaarse Angie twee keer heerlijk gevuld. Schade 50 euro bovenop de basisprijs naast NZC ook heerlijk tongzoenen en zeker geen gehaast.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Groot feest en orgie vandaag in Babylon. Champagne en oesters bij de ingang, feestmaal met gambas, vis, steak, enz. maar vooral pijpwedstrijd, lesbisch shows, gratis gloryhall, enz. Zal er iemand van deze forum aanwezig zijn ?

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Er is vandaag inderdaad een feest van Youppie in Babylon. Opgelet : publiekelijk nzc zal er niet te zien zijn...

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Beetje laat maar heb er een paar maanden terug Bulgaarse Albena zonder gedaan. Niet besproken maar op de kamer kwam het ter sprake.
Begin 20 normaal figuur wel beetje overdreven dikke lippen. Werkt er nu nog steeds af en toe.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Albena is inderdaad ook een mooie verschijning en biedt idd net als bijna alle Bulgaarse dames NZ aan. Ik heb ook bijna Mona (leuke verschijning 19jr) gepolst. Eerst was het niet mogelijk, later toen het rustig wad en er weinig geld verdiend was kwam zer bij mij op terug. 100 moest het kosten, waarna ik een tweede keer voor Angie gekozen heb. Voor wie een dergelijk bedrag niet teveel van het goede is heeft met Mona qua uitstraling zeker een lekkertje te pakken.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Wow, Mona dan toch. Dan moet ik het ook nog es proberen, op een kalm ogenblik dus.

Laatst bewerkt:

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik overweeg morgen Babylon te bezoeken. Ben hier een paar keer geweest, maar nooit echt NZC succes gehad.

Heb wel interesse om het opnieuw te proberen en hopelijk Elli ontmoeten of zelf Mona.

Maar ik twijfel of ik een week zal wachten omdat morgen de finale van Euro 2024 is.
Persoonlijk ben ik niet zo geïnteresseerd, maar ik stel me voor dat er misschien meer mannen zullen zijn dan normaal.

Enig advies?
Morgen gaan of een andere dag zoeken?

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Afgelopen weekend kon ik uiteindelijk niet gaan.

Vandaag is het geweldig weer en ik hat echt zin een paar uur met Ell te genieten..

Maar zoals het leven soms onvoorspelbaar is, zo zijn dat ook de vrouwen.

Last-minute check op het Duitse forum.
Elli is met vakantie gegaan. 😭

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Gisteren besloot ik toch naar Babylon te gaan. Perfecte club als het weer geweldig is.

Marie zag er geweldig uit en er was genoeg public pzc te zien.
Een beetje geluk, wat eigenlijk het tegenovergestelde was.
Ik kwam Mona tegen. Ze spreekt heel weinig of nix Duits of Engels. Communicatie onmogelijk.
Ik schreef via vertaler (Bulgaars) wat ik zocht. Zonder NZC te wragen. GFE met zoenen, etc..
Ze stemde toe.
De kamer met haar was een enorme teleurstelling.
Alles wat ik had geschreven deed ze eigenlijk niet. Behalve pzc, wat... laten we zeggen, bijna ok was.
Er was geen gevoel van intimiteit.
Dus ik heb het niet eens geprobeerd te vragen voor nzc. En zelfs als ze had gedaan, zou ik niet met haar gaan.
Later sprak ik met wat Duitsers die, net als de meesten hier denk ik, vaste klanten zijn.

Na wat praten vroeg ik om advies voor iemand die zoent..
Hij was net bij Angie geweest. Gelukkig voor mij, want ik had geen idee hoe ik haar kon herkennen.

Angie was eigenlijk vaak bij Mona. Niet echt vriendinnen.

Angie had een paardenstaart, een zwart nettopje en heel rode grote lippen..
Qua lichaam niet de beste, maar haar glimlach en blik in de ogen is perfect.

Ik ging met haar voor een uur .
Geen nzc, maar ze hintte dat de volgende keer meer mogelijk zou zijn.
De kamer was goed, maar niet perfect. Ze deed iets te veel fake geluid voor mij.
Maar Angie geeft wel een goede pzc.

Ik zou graag terug gaan naar Babylon,
Maar best als Elli er zou zijn.

Of iemand die een goede mix van PSE en GFE geeft met veel tongzoenen.
Nzc hoeft niet noodzakelijk.
.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Afgelopen vrijdag heb ik weer een geweldige dag gehad in Babylon. En ik stel vast dat deze club steeds interessanter wordt voor wat betreft de ecologische diensten die we op dit forum waarderen. Met het voordeel ten opzichte van de RTC clubs dat de Bab een veel aangenamere omgeving biedt, met zijn grote zwembad en zijn buitentuin, zijn jacuzzi, zijn veranda's, de mogelijkheid om op elk moment een verscheidenheid aan maaltijden te nuttigen, maar vooral zijn aanbod van meisjes die veel mooier en talrijker zijn en ik zou zelfs zeggen vriendelijker dan in de RTC's. En voor degenen zoals ik die in België wonen, is Babylon ook veel dichterbij dan de RTC clubs, wat geen voordeel is om te verwaarlozen.
Elli was afwezig, maar ik koos voor haar zus Rose met wie ik een gezellig uurtje in de kamer doorbracht. Ik was voorbereid op een matige kamer maar dat werd een misvatting. De passie en het enthousiasme waarmee Rose de kamer al direct startte was veelbelovend. BJ, pussyriding , volop tongzoenen, haar reactie op mijn beffen, ... En zoals al eerder vermeld, accepteerde ze NZC zonder aarzelen. Haar zus had haar waarschijnlijk verteld dat dit mijn voorkeuren waren.
Even later, terwijl ik aan het eten was, kwam de jonge en mooie Mona mij begroeten. Dit verraste mij omdat ik haar nog nooit eerder had benaderd of ook niet de geringste interesse in haar had getoond. Ik had inderdaad gelezen en gehoord dat ze geen goede diensten biedt. Maar haar initiatief en vooral de aanblik van haar prachtige naakte lijfje binnen handbereik deden mij besluiten toch een poging met haar te ondernemen. En ik geef toe dat ik er geen spijt van heb. Ze heeft inderdaad minder ervaring dan anderen, maar ik geloof dat ze steeds beter wordt. En oh verrassing, zij was het zelf die mij seks zonder plastic aanbood tegen een voor mij acceptabel supplement. En eerlijk gezegd gaf het blank neuken van haar jonge kont op z'n hondjes me enorm veel plezier.
Na deze ervaring was mijn dag in Babylon al volledig succesvol, en toch was het nog niet voorbij aangezien ik 's avonds Albena ontdekte, een mooie en vrolijke Turkse vrouw. Aangezien ik hier had gelezen dat zij ook onze favoriete spelletjes accepteert, heb ik niet geaarzeld om haar ook naar een kamer te brengen. En ik kan bevestigen dat zij niet klaagt over onze praktijken die in overeenstemming zijn met de voorschriften van de paus.
Na deze 3e intense neukpartij was ik uitgeput. Ik heb nog wat gegeten en ging toen naar huis, terwijl ik de goede tijden van de dag in mijn hoofd afspeelde en mezelf beloofde zeer binnenkort naar dit paradijs terug te keren.

Laatst bewerkt:

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Afgelopen vrijdag heb ik weer een geweldige dag gehad in Babylon. En ik stel vast dat deze club steeds interessanter wordt voor wat betreft de ecologische diensten .... beloofde zeer binnenkort naar dit paradijs terug te keren.
Wat moet je extra betalen ?

Terug
Naar boven