Babylon - (FKK) Elsdorf

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Sedert vandaag staat Aicha terug op de aanwezigheidslijst. Deze doet het zonder voor 50 euro extra.
Voor de rest weet ik niet wie het nog zonder zou doen. Misschien Dorothea ?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
In Babylon met Dorethea naar de kamer geweest, haar pas op de kamer toen we bezig waren gevraagd of ik zonder mocht, maar helaas was niet mogelijk ook niet met 50 of 100 euro extra bijbetalen. Wel een lekker potje liggen neuken met haar en na het neuken haar mond volgespoten zonder rubber.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Wacht maar tot de theke met wodka begint te strooien, dat is een wonder middel voor hen die meer zoeken :cool:

Ja hiermee beweer ik dat er zeker dames zijn die het doen bij Babylon, alleen moet je wat geluk hebben en zal het zeker met de externe verzorging en de hoeveelheid poen van doen hebben. Ik heb beloofd de dames niet te "verlinken" en hou me aan deze afspraak, maar kan jullie aanmoedigen lief voor de dames te zijn en voorzichtig te blijven vragen :mrgreen:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Tina, werkt er nu niet meer zie ik, geen aanwezigheid meer :cry:
Heb haar na vele bezoeken zo ver gekregen om zonder te gaan..... was haar eerste keer gaf ze aan... en zeker toen ik haar vol spoot, had ze nog nooit meegemaakt :lol:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
ahaa, ze is weer terug. mooi dan ga ik haar snel weer verrassen. kijk er nu al naar uit om haar poesje vol te spuiten :p

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vanavond veel Nederlanders in Babylon las ik op een ander forum dus probeer er ook even heen te gaan, altijd gezellig met landgenoten om tussen het neuken door ook wat te buurten aan de bar. Verslag volgt snel (wie nog namen weet van dames die AO doen) graag doorgeven mag ook als persoonlijk bericht. Alvast bedankt.

gr. Peter

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vanavond mijn auto maar weer eens wat zuidelijker laten afbuigen en richting Elsdorf gereden. Was na de verbouwing niet meer geweest. Vond het eten en de dames altijd heel goed, was alleen veel te klein, vervelende mij er vaak tussen de kamers door. Maar moet zeggen de verbouwing is aardig gelukt, is mooi geworden! Nog altijd niet super groot, maar beter, dus ze gaan me er weer vaker zien. Alleen nog altijd hetzelfde op het menu, toch bizar na een jaar, maar we mogen niet klagen. De kok heeft misschien weinig inspiratie, het eten is daarin tegen wel goed. Hij heeft alle tijd en mogelijkheden gehad om het te perfectioneren zullen we maar zeggen :p .

Ik had mijn zinnen deze avond op Tina gezet. Deze mooie roemeense kende ik nog en wist dat het bij haar zeker prijs schieten zou zijn. En dat werd het, een stomend uur waarbij ik haar zonder condoom 2x heb volgespoten. Daarna liet ze het eruit lopen over mijn borst een speelde er nog wat mee. Deze topper blijft mijn favoriete in Babylon. Toch ook nog even met Alice op de kamer geweest, was ook top. Zij is echt een pijpkanon, zo kwam het dat ik vlak voor het naar huis gaan hoor mondje nog heb afgevuld, waarbij ze mij uit wraak een tongzoenen gaf, bah.... huh nee lekker :lol:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
iamnaughty zei:
Enig recent nieuws?

Nog altijd een prima club. Twee weken geleden geweest en heerlijk zonder geweest met een prachtige roemeense. Maar die hou ik voorlopig lekker voor mijzelf. Gewoon te lekker :twisted: . Maar wat houdt je tegen, ga heen en schrijf eens een mooie verslag ;)

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zondag weer in Babylon geweest, rond de 15 dames aanwezig maar geen dames meer die NZC toe lieten. Ik heb het echt meerdere keren gevraagd aan de dames maar niemand had er zin in. Jammer want er waren wel erg lekkere dames die ik zonder zou willen doen. Uiteindelijk met Sonja en Jeanette op de kamer geweest. Bij Jeanette dacht ik nog even dit gaat wel lukken op de kamer om zonder te neuken maar helaas niet. Het was ondanks neuken met condoom toch een mooie zondag.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
dan doe je toch iets niet goed of is Elli niet je smaak..... zij valt echt wel zonder te nemen, mits je maar lief voor haar bent en haar respecteert en haar goed geil weet te maken.....dus niet vooraf vragen maar haar heerlijk verwennen en ........ tja wat zal ik zeggen, je moet misschien wel haar type zijn? :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vorige week weer eens naar mijn toch wel favoriete club geweest. Omdat ik niet heel veel tijd had maar 1 keer naar de kamer geweest met Russische Mila, mooi blonde meid met een paar lekkere tieten die volgens mij wel wat meer toe zou laten. Op de kamer was het eerst wat tongzoenen en met mijn pik lekker tegen haar poes liggen droogneuken wat ze lekker toe liet daarna begon ze lekker zonder te pijpen en haar zelf te vingeren, toen ik mijn pik uit haar mond haalde en hem vastpakte mocht ik hem al lekker met de hand door haar kutje wrijven waarbij mijn eikel al tussen haar lippen zat. Toen ik hem daarna helemaal naar binnen wilde duwen zei ze dat dat niet mocht op de vraag of het voor een beetje extra geld ook niet mocht werd ook meteen nee gezegd. Na nog een paar keer toch te proberen om er zonder in te komen toch maar rubber laten monteren en haar zo geneukt. Toen ik bijna kwam gevraagd of ik dan wel over haar kutje heen mocht spuiten en dat was geen enkel probleem, toen ik klaar kwam over haar kutje trok ze zelf haar lippen zo ver uit elkaar dat alles in haar kut naar binnen liep, waarom ik dan niet zonder mocht neuken weet ik ook niet maar het was een flinke klodder die naar binnen ging omdat ik al een dag of 4 gespaard had. Daarna afgerekend 50 euro en naar huis gegaan met een lekker voldaan gevoel.

Als andere van jullie ook ervaring hebben schrijf dat dan eens wat vaker, ik heb net als sommige collega's het idee dat iedereen wil lezen maar niets wil delen door te schrijven!!!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
en sluitpik....is het gelukt Mandy te veroveren en haar zonder te nemen en het witte goud te geven :D

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Helaas GGD ze vond het niet goed, maar wel een erg lekker wijfie en erg geil maar helaas niet zonder rubber te nemen. Wel lekker heel haar koppie vol gespoten toen ik kwam ze had er zelfs een rood oog van waar ik in gespoten had, was niet expres maar wel een volle klodder in haar oog.

Terug
Naar boven