Bare in Clubs

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Hoe was het meester?

Zat zaterdag met een vriendin in mystique maar die is niet van bare met andere mannen

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of er vrouwen zijn die parenclub begeleiding (bare) aanbieden hier voor een of meerdere mannen?

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Mannen, het was wel lekker maar het leek of de mannen meer schrik hadden gekregen om bare te neuken. 😬.
We hebben toch een stuk of 7, 8 denk ik kunnen laten spuiten in haar kut. Ze ging er gewoon opzitten als ze lekke stijf gepijpt waren. Ook een paar in haar mondje laten spuiten waarbij ze gewillig slikte. En ik als meester… ik vond het zalig! Ik moedigde de mannen aan haar goed te gebruiken en vol te spuiten. Zalig!

Nu eerst weer een systematische controle plannen en dan gaan we weer eens naar Amai voor hopelijk veel sperma.
Ook nog eens een bare gangbang met minstens een man of 10 willen we doen. 😋

We zullen hier een berichtje plaatsen als we weer naar Amai gaan.
Groeten, Meester en latex sperma slet

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Het valt ons idd ook op dat er minder snel bare word gegaan.
Vanavond Mystique maar 1 heer, de rest alles met

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Moet je eens einde gang die donkere passage door lopen, wedden dat er meer "heren" bare gaan :mrgreen:
Hoe zit dat trouwens in de clubs met die Q-koorts code? Zit ik niet zo op te wachten die hype…..

barelan

Toogplakker
7 aug 2019
35
2
Mijn jongeheer hunkert er anders om zonder jasje naar buiten te mogen hoor.

Dromer2 zei:
Het valt ons idd ook op dat er minder snel bare word gegaan.
Vanavond Mystique maar 1 heer, de rest alles met

barelan

Toogplakker
7 aug 2019
35
2
Over die GB, daar moeten we het eens over hebben.
Contacteer me maar gerust

SletENmeester zei:
Mannen, het was wel lekker maar het leek of de mannen meer schrik hadden gekregen om bare te neuken. 😬.
We hebben toch een stuk of 7, 8 denk ik kunnen laten spuiten in haar kut. Ze ging er gewoon opzitten als ze lekke stijf gepijpt waren. Ook een paar in haar mondje laten spuiten waarbij ze gewillig slikte. En ik als meester… ik vond het zalig! Ik moedigde de mannen aan haar goed te gebruiken en vol te spuiten. Zalig!

Nu eerst weer een systematische controle plannen en dan gaan we weer eens naar Amai voor hopelijk veel sperma.
Ook nog eens een bare gangbang met minstens een man of 10 willen we doen. 😋

We zullen hier een berichtje plaatsen als we weer naar Amai gaan.
Groeten, Meester en latex sperma slet

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Kom wel is id mystique op zaterdag en was er ook vrijdag en ja gewone drukte. Ff scannen en klaar. Kom er met een vriendin, die is niet echt voor bare met andere heren helaas. Alleen dat vroege sluiten vind ik wat gek, om 1u is de tent helaas toe. Enig idee wanneer dat gaat veranderen.

Welke clubs hebben eigenlijk goede darkrooms? Wij zijn wel fan van die in mystique. Wat we wel doen in mystique is dat ik haar volspuit en dan die darkroom in, als gasten haar dan vingeren :D

libertijner76

Toogplakker
4 nov 2019
33
2
In club amai zijn er steeds wel dames die bare doen.
Lees er het gastenboek op na en dan weet je wanneer er dames daar zijn die bare doen.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Ik was vrijdagavond in Amai, ben er niet zo lang gebleven maar geen bare gezien, heb wel intiem met een vrouw gestoeid maar moest met rubbertje! Ik kon uiteraard niet overal tegelijk zijn, mogelijk hadden anderen meer geluk? Het blijft wel een mooie en aangename club, nog ruimer dan Goesting met hetzelfde concept.

libertijner76

Toogplakker
4 nov 2019
33
2
Ik ben woensdag en zaterdag in Amai geweest.
Woensdag met 3 dames bare gegaan.
1ste dame matrassen richting sauna een dame was er openlijk bare aan het neuken, toen het mijn beurt was er gewoon zo ingeploft.
2 de dame was in donkere ruimte aan cinema, ze stond krom met pik langs kutje en ze stopte hem er zelf in.
3de dame was in een kamer telkens een man een condoom aantrok zei ze nee dat is niet nodig neuk me toch gewoon.
Zaterdag met 4 dames bare gegaan en er waren er nog meer die ik bare bezig gezien heb.
1ste dame zat er iemand in de gloryhole kamer, snel gekeken en gevoeld en ja het was een slanke dame, pik door het gat 4x met haar mond op en neer en plots schuift ze hem in haar kut en kreunt ze spuit mijn kutje vol.
2de dame lag in 69 met haar man op matras in een kamer, zij pijpte mij terwijl een andere haar neukte toen hij klaar was zei ze neuk me, ik deed teken met een condoom in mijn handen en vroeg haar met condoom? Ze zei pomp mij vol......, later op de avond deze dame ook nog eens in de donkere ruimte bare genomen haar kut sopte enorm.
3de dame was met haar man bezig in het duister gedeelte tussen een kamer en de gloryhole terwijl ik aan mijn pik trok, na een tijdje duwde hij haar achterwaarts met haar kont naar mij ik deed teken met een condoom in mijn hand en hij schudde met zijn hoofd nee snel mijn pik blank tegen haar kut ze nam hem vast en liet hem zo naar binnen glijden.
4de dame in de donkere ruimte aan de cinema liet zich door meerdere mannen rechtstaand langs achter neuken, toen het mijn beurt was liet ik mijn pik blank tegen haar kut schuiven, ze nam hem vast en duwde hem er zelf snel zo in.
Verder heb ik nog 2 dames in de jaqusie bezig gezien met verschillende mannen en nog 1 aan de cinema die vlot zich bare lieten bedienen.

Als je het wat in de gaten houd en zelf probeert of de vraag stelt dan lukt het vlot zonder rubber is mijn ervaring, zeker op de plaatsen waar het wat duister en donker is als je daar je pik blank langs een kutje laat gaan dan stopt de dame hem er meestal zelf snel in.
Uiteraard zal het ook wel afhangen van avond tot avond.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Hebben de aanwezige hier ervaring met Duitse clubs, heb zo'n vermoeden dat ze de clubs hier willen sluiten en wil wel nog op stap over de grens desnoods.

Terug
Naar boven