Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren eens gaan kijken naar Club Goesting. Ben er 5 minuten binnen geweest en mijn goesting was over... allemaal buiten de kwaliteitsnormen. Never again.
Ja , de ene avond is de andere niet, dat weten we allemaal. Maar waarschijnlijk zijn je verwachtingen heel hoog en dan ga je beter niet naar clubs. In clubs kun je alles tegenkomen, maar niets komt vanzelf. Iedere type persoon kom je tegen, jong en oud, mooi en lelijk.
Ik zal het anders zeggen, wie kent een betere club dan de Goesting om makkelijk bare contact te hebben? Laat het gerust weten, we zoeken dat steeds.
Ik ben er al veel mannen van deze chat tegengekomen, en al met veel lekker zonder condoom geneukt. Wie kent er betere plaatsen of cliubs?
Op donderdagavond 4 juli om 20u ga ik weer met mijn skinny neuksletje naar Club Goesting. Ze kickt erop om lekker volgespoten te worden door veel mannen, zodat ik het zaad uit haar strak kutje kan likken.
Meestal wel, maar een garantie heb je niet. Veel doen het wel met, dus je moet wel even de juiste weten te vinden. Al is dit wel een club waar bare meer gebruikelijk is.
Zou er deze maandagnamiddag in Club Goesting kans zijn om onze favoriete hobby uit te oefenen ?
Ik ben er twee weken geleden op een donderdagnamiddag even binnengewipt, maar mij niet bare kunnen uitleven. Weinig koppels aanwezig. Tiental mannen. Zeer rustig. Eén koppeltje gevonden en met een paar mannen dame bedient, maar niet meer dan pzc en tongzoenen. Vingeren mocht maar bare penetreren niet. Het was nochtans eens hete dame, maar de wensen dienen gerespecteerd te worden van de dame.
Wel nog andere koppels bezig gezien, in de jacuzzi met name. Niet kunnen deelnemen, wel lekker betasten terwijl zij aan het neuken waren met hun partner. Niet kunnen schieten die dag, pech.
Dus als iemand mij kan informeren of er nu maandag koppeltjes zullen zijn waarvan de vrouwen graag bare worden genomen, dat hoor ik het graag Dank op voorhand !
Maandagnamiddag is de drukste dag en heb je misschien meer kans op bare. Maar je mag nooit met die ingesteldheid naar de club gaan in de veronderstelling dat je zeker bare gaat kunnen neuken.
@fideliocpl ja de zusterclub amai dus. Daar komt het wel is voor.
Zoals voorgangers ook zeggen, bare is eerder uitzondering dan regel. Ga ervan uit dat de meeste koppels het niet willen. Altijd een extra als het toch wel kan.
Samen met een vriendin naar Amai geweest, recent op een zaterdagavond/nacht. Vriendin wil niet bare in clubs. Geen bare gezien en we vonden het zelfs vrij kalm, redelijk wat aanwezige koppels, ook single mannen en een gezonde verhouding tussen de twee maar weinig actie. Ander aanwezig koppel verklaarde dat het meestal actiever is ... dus een momentopname en vertekend beeld zeker ...?
Afgelopen donderdag nog eens naar Club Amai geweest.
Er had een dame haar bezoek aangekondigd en dat ze een gevulde kut wou. Het was een Hollandse vrouw, klein, kort wit haar. Was meteen actief en dook direct dark room in. Heb haar daar heerlijk gevuld, ze heeft trouwens gans de avond actief geweest en zei altijd zonder condoom. Was nog een tweede vrouw, deel van koppel, met brilletje die haar in de cinema bare liet vullen.
In die club tot nu toe altijd al kunnen bare neuken
Wie gaat er morgen naar kinky fetish night in club amai? Een jongedame van koppel in het gastenboek wilt bare. Ikzelf ook. Ben een trav slet van 35j. 1m74 zonder high heels. 72 kilo. Lang blond haar. Overal lekker glad. Zeer popper en zaadgeil
Zeer recent op maandagnamiddag eens naar Club Amai geweest, veel koppels, singles ook goed vertegenwoordigd met veel actie tot gevolg. Snel een bekend koppel gezien dat alleen bare wil en blijkbaar bij deze houding gebleven is. Mogelijk nog koppels met gelijkaardige voorkeur. Ook knappe dames die pijpen tot het einde aanwezig. Volgens mijn zijn in clubs zoals Goesting en Amai vooral maandag- en donderdagnamiddag koppels die liefst zonder doen en in mindere mate 's avonds. Maar mijn ervaring is beperkt natuurlijk omdat ik niet zoveel naar clubs ga.
Het lukt niet in elke club, en ook niet elke keer maar afgelopen zaterdag in Mystique 1 Deense dame in de darkroom nzc, niet klaargekomen, was net binnen, 1 Belgische dame mc maar omdat we zo geil waren zc doggie afgeneukt en 2 uur later een Belgische dame verteld dat het regenjasje niet nodig was. Lekker volgespoten. M'n partner was de pijp koningin
Vanavond weer kinky night in club amai. De vrouw van Jong koppel in het gastenboek laat zich bare vol spuiten. Heb haar vorige maand ook volgespoten. En een andere dame ook. En ik ga er ook zijn. Blonde gewillige t girl. Dus zeker komen wie kan.