Bare in sexbios (Gangbang / 1op1)

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Moderator kunnen we hier enkele van die kwieten zoals buffallo en gbgek uitgooien zodat dit terug een leefbaar forum word......

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
buffalo zei:
Heb bij haar een SOA opgedaan..GONOROE , ik blijf daar weg

Je hebt 4 berichten waar er 3 van zijn dat je een soa hebt opgelopen. wat een ongeluk heb jij zeg.
Totaal ongeloofwaardig dus.
Dus aub hou je aan de waarheid he.
Anders kan je inderdaad beter een forum als wandelaars ofzo opzoeken daar zijn ze gewend aan leugenaars!

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
cedric78 zei:
Ik kan sommigen hun standpunt begrijpen, maar dit is wel nuttige informatie. Met je gezondheid speel je niet ! Als iemand meld dat ie een SOA heeft opgelopen, neem dit dan au serieux...of anders, draag er de gevolgen van ...

Hier gaan we weer... De persoon die beweert dat hij een SOA heeft, heeft alleen maar posts over SOA's.

Iedere keer als hij niet tevreden is over een dame, schrijft hij waarschijnlijk dat hij een SOA heeft.

Als je werkelijk een SOA hebt, dan vermeld je het aan de dame, en ga je samen aan de antibiotica. Pas dan mag je, wat mij betreft het op dit forum vermelden. Op dit forum zijn er mensen die het op deze manier doen, en dat werkt gewoon.

buffalo

Snuffelaar
17 feb 2016
6
0
cedric78 zei:

Toch iemand die het begrijpt en zijn gezond gebruikt

buffalo

Snuffelaar
17 feb 2016
6
0
loper zei:
cedric78 zei:

Hier gaan we weer... De persoon die beweert dat hij een SOA heeft, heeft alleen maar posts over SOA's.

Iedere keer als hij niet tevreden is over een dame, schrijft hij waarschijnlijk dat hij een SOA heeft.

Als je werkelijk een SOA hebt, dan vermeld je het aan de dame, en ga je samen aan de antibiotica. Pas dan mag je, wat mij betreft het op dit forum vermelden. Op dit forum zijn er mensen die het op deze manier doen, en dat werkt gewoon.

Antibiotica werkt niet bij HIV de dame heb ik inderdaad verwittigd maar deed of er niets aan de hand was.. jammer dan

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
buffalo zei:
loper zei:
cedric78 zei:

Antibiotica werkt niet bij HIV de dame heb ik inderdaad verwittigd maar deed of er niets aan de hand was.. jammer dan

Oke nu vertel je dus dat de dame hiv heeft?
Ik HOOP uit de grond van men hart voor iedereen die haar neukt dat je ongelijk hebt.
En ik hoop voor jou uit de grond van mijn hart dat je gelijk hebt, want de dame leest hier mee op het forum en als ze dit leest en het is neit zo en ze dient klacht in bij de politie dan zou ik echt niet graag in jou schoenen staan!

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
De parketten hebben heus wel iets anders te doen dan zulke klachten te vervolgen.
Zoiets wordt tegenwoordig direct geseponeerd.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
buffalo zei:
Heb bij haar een SOA opgedaan..GONOROE , ik blijf daar weg

Bij elk bezoek waar hij het over heeft loopt Buffalo een SOA op.
Misschien toch beter langs de dokter gaan en eens laten checken of je zélf geen SOA bent.

Sukkel :lol:

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Wat een idioot. Eerst heeft hij zogenaamd gonorroe, en als ik antibiotica vermeld, beweert hij opeens dat hij HIV heeft.

A

Anonymous

Guest
Sara geeft 15 april 17u tot 20u sexbioscoop cupido te herentals, hikstraat weer een treffen.

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
ok heb haar foto s gezien is niet moeders mooiste, maar wat een slet zeg.
weet iemand ongeveer haar prijsjes? dit is nu wat ze noemen een gebruiks sletje.

wvrkn

Snuffelaar
5 mei 2015
8
0
Voor de gangbang betaal je enkel de ingang van de bioscoop.... Maar geen of weinig faciliteiten om je voor en na op te frissen....

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
bij saraloverke , kom je niet voor gfe, de meeste komen hier gewoon hun ding doen.
er komen er oar een blikol veel om zich gewoonte laten leeg pijpen.hup broek naar beneden.haar bekje in , zaad in haar keel pompen en weg wezen.onlangs was 1 klant haar aan het neuken terwijl ze een andere tegelijk pijpte.ik denk dat ze op een gegeven moment
wel in een uur tijd wel 8 a 10 pikken in haar keel gehad heeft,wat ze allemaal door slikte.
toen ik even naast haar in de zetel zat , keek ze me aan en dook terug tussen mijn benen.en begon terug te pijpen.er komen bij haar geen woorden aan te pas ,kijk haar aan en geef aar een blik, in de richting en ze weet genoeg.
terug dat zaad bekje in en vol spuiten.en dat weet ze.
hier ga je niet voor gfe , hier ga je voor het hardere werk!!!
om haar te gebruiken, in de ware zin van het woord.

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
In het vervolg graag melden wanneer er een link geplaatst word naar een betaalsite zoals "ishotmyself". ik heb mij aangemeld en heb in 1 dag tijd 20 berichtjes gekregen. ik wil dit niet, maar als ik mijn profiel wil aanpassen of verwijderen moet ik betalen. Hoe kan ik op de site komen zonder te betalen? bvd.

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
ik krijg dan dit scherm, en ik kan dus niet inloggen. hoort niet bij Sara maar wel bij de link op dit draadje.Screenshot_2016-05-14-19-44-23.png

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Sara kondigt haar gb's altijd aan op ishotmyself.nl waar ook talloze foto's en filmpjes ervan staan.

A

Anonymous

Guest
Op 22 juli houdt ze weer een gangbang. Zie: 22 juli.. Ik kan er zelf helaas niet bij zijn omdat ik op vakantie ben.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Als ik haar filmkes zo bekijk dan krijg ik niet de indruk dat ze er met veel goesting er tegenaan gaat........... of heb ik het verkeerd?

Terug
Naar boven