Bare in sexbios (Gangbang / 1op1)

13 mei 2015
1.163
462
bare-ie zei:
Als ik haar filmkes zo bekijk dan krijg ik niet de indruk dat ze er met veel goesting er tegenaan gaat........... of heb ik het verkeerd?

Toch wel hoor, al is ze meer gehoorzaam aan haar 'vriend' die regelmatig 'instructies' geeft! :lol:

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
Is zalig om haar bekje vol te pompen , of te zien vol pompen :D
Is echt een sletje om gebruikt te worden, weet niet op ze zich ook anaal laat afrijden?
zou wel leuk zijn om haar ster eens vol te pompen, :D

13 mei 2015
1.163
462
tigerke 64 zei:
Is echt een sletje om gebruikt te worden, weet niet op ze zich ook anaal laat afrijden?

In het verleden heb ik haar al eens anaal gebruikt, zelfs in een DP. (zie foto)
Het kan/kon, maar dan wel in de juiste omstandigheden.

Mvg
Ypp

P5250122.JPG

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
Ypp zei:
tigerke 64 zei:

In het verleden heb ik haar al eens anaal gebruikt, zelfs in een DP. (zie foto)
Het kan/kon, maar dan wel in de juiste omstandigheden.

Mvg
Ypp

P5250122.JPG

Ja als de stront uit haar kont is dan kan je haar anaal volspuiten

A

Anonymous

Guest
Op 16 september geeft ze een mini gangbang vanaf 18u in les hortensia in roosbeek boutersem. Zie ook deze link: 16 september.

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Zijn er mensen hier die ervaring(en) hebben in sexbios?

Als je verhalen leest, gebeurd in sexbios toch ook veel bare... stelletjes waarvan de dames zich gewillig door vreemden bare laten afneuken en volspuiten. We hebben hier geen ervaring mee maar zijn benieuwd naar ervaringen van anderen.
Het is wel een soort van fantasie om sexbios bare te willen proberen.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
in uden bij de vorst heb ik het 2 keer meegemaakt dat er een stel was waarvan de vrouw zich gewillig liet volspuiten. waarvan 1 zelfs door meerdere achter elkaar

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik heb het 1 keer meegemaakt in de blind date in Rotterdam. Kwam een oude man met een jonge Thaise meid binnen, en terwijl hij toekeek en fanatiek zat te trekken werd zij door vrijwel iedere bezoeker bare genomen. Erg geile ervaring!

martin18+

Snuffelaar
15 jan 2017
10
1
Mijn ervaringen zijn heel verschillend, er zijn vrouwtjes die zich laten volspuiten door iedereen, maar ook vrouwtjes die niet eens een vreemde pik aan willen raken zonder condoom. De kunst is om deze vrouwtjes toch over hun angst heen te krjgen zodat er meer mogelijk is.
Bijvoorbeeld was ik ooit eens in de erotic cinema in Amersfoort, waar er een paartje aanwezig was. De aanwezige mannen mochten wel haar vingeren enzovoorts, maar pijpen wou ze alleen met condoom. Daar viel niet over te praten! Toen ze pauze gingen nemen ben ik gezellig meegegaan onder de douche, en daarna gezellig een beetje zitten praten. Op een bepaald moment voorgesteld aan de vrouw om naar elkaar te kijken terwijl we allebei zouden masturberen. Tijdens het masturberen kwam zij naar mij toe en begon me te pijpen zonder condoom, iets wat een half uurtje daarvoor nog onbespreekbaar was.

Mijn boodschap: Heb geduld, probeer niets te forceren, dan is er vaak veel meer mogelijk dan wanneer je je zin wilt doorzetten....

Misschien zouden de vrouwtjes die hier vertoeven forumberichtjes kunnen maken wannneer ze riochting een sexbios vertrekken ;)

peka36

Snuffelaar
7 jan 2017
6
0
Dit gebeurt inderdaad nog wel eens.
Ik heb zo zelf al een paar maal dames van een koppel begeleidt naar een sexcinema waar zij zich dan bare liet nemen lerwijl haar man op een afstand enkel toekeek. ik leidde dan beetje zo alles in goede banen zodat het ook vaar haar leuk bleef zonder dat er gelijk 10 man bovenop zat. Ook kom je toch met redelijke regelmaat wel koppels tegen in de cinema die het gewoon graag bare doen. Is soms gewoon op het juiste moment aanwezig zijn en hangt ook nog wel beetje van sexbios tot sexbios af.
Ik heb er alleszins fijne en positieve ervaringen mee :D .
xx P

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Ik wil Loverkesara binnenkort ook graag volspuiten, ik heb kamagra in huis, dus hop naar herentals en leegpompen mn zak... vanavond eerst nog even een andere vrouw bare gangbangen...

A

Anonymous

Guest
Lijkt me spannend om dat ook keer met me vriendin mee te maken.
Mooi dat er iemand is met mooie ervaringen

13 mei 2015
1.163
462
Ik heb Saraloverke al een paar keer meegemaakt tijdens een bare gangbang in een sexbios. Zie deze topic.
Er staan hier zelfs ook al een paar foto's van haar.

Het blijft een lekkere gegeven om een lekker vrouwtje te kunnen bare neuken in zo'n omgeving.

Geile groeten,
Ypp

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Ze is op vrijdag 28/4 om 17 uur in de SEPRO sexbios in Sint Truiden. Allen daarheen en laat het er stomend heet worden en laat al haar gaatjes overlopen.

A

Anonymous

Guest
Heb je een linkje hiervan? Op Ishotmyself.nl zijn ze al lang niet meer actief en dus ook geen aankondiging daar en op hun club is het nog stiller....

Thx

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
wat ik minder vind is dat ze fotot men daar toch maken en filmen en waar je dan achteraf dan toch herkenbaar op bent

13 mei 2015
1.163
462
Afgelopen vrijdag was Saraloverke weer present in de sexbios.
Met 17 mannen en 1 oud koppel werd het weer een spermafeest.
Zoals steeds is Sara constant bezig om alle pikken in haar op te nemen en alle zakken te legen.

Daarna zijn ze nog met ene paar mannen naar een daghotel gegaan om de avond af te sluiten!

peka36

Snuffelaar
7 jan 2017
6
0
Klinkt heerlijk. Moet toch ook eens afkomen bij Sarah. Tot op heden nog niet van gekomen.

Ik was verleden week wel zelf in Hulst op een avond. Zat weinig volk in de cinema. Na 1/ uurtje kwam een wat ouder stel binnen. Zij sexy gekleed met mooie nylons, rokje en bloes en hieronder BH met open cup. Haar ventje maakte al snel haar bloes los en zij spreidde gewillig haar beentjes waardoor een slipje met open kruis en heerlijk nat kutje zichtbaar werden. Ze liet zich uitvoerig vingeren en likken en pijpte de aangeboden pikken tot het einde leeg . Heerlijk om haar dan aansluitend even te tongen de smaak van sperma te proeven. Na tijdje zijn we verhuisd naar een matrasje in de zaal. Terwijl ze een andere man pijpte spreidde ze haar kutje wijd en nodigde haar man mij uit haar bare te neuken. Heerlijk was dit. Na dit ik in haar was klaargekomen heeft zij mijn pik nog lekker schoongelikt terwijl haar ventje zich ondertussen ook in haar volgespoten kut uitleefde. Kort daarna vertrokken ze weer. Bij het buitengaan kreeg ik nog een diepe tongzoen en liet ze me nog even voelen hoe het sperma langzaam uit haar kut langs haar benen droop. Heerlijk geil was dit.

Terug
Naar boven