Candy girl Sandy (vh Klaudia, Edit) - Antwerpen OPLICHTING

A

Anonymous

Guest
Heb je 2 keer kunnen afwerken ? En 1 uur is 1 volledig uur ?

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
ik had half uurtje, beetje snel omdat ze zich moest "voorbereiden" voor de volgende klant,
maar ze beloofde dat ik volgende keer een uur kreeg :)
volgens mij moet 4x op een uur lukken ;)

A

Anonymous

Guest
Ja, ben langsgeweest , heb haar volgespoten maar ze is idd veel ouder dan de foto's
.... wel vriendelijk maar ga niet meer terug .. zoek eigenlijk ook een jongere dame die ook slikt !

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Ik heb net nog even op Redlights gekeken en er staan een paar nieuwe foto's bij.

Is deze recentelijk?

Busboy.

Bijlagen

• Screenshot_20200918-134742_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200918-134742_Samsung Internet.jpg
    855,8 KB · Weergaven: 568
A

Anonymous

Guest
Nee, ik denk zelfs dat het haar dochter zou kunnen zijn.

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik had vandaag een afspraak maar na de meldingen hier over haar leeftijd maar afgezegd. Zelf zij ze dat ze 25 is nadat ik vertelde over dat er mannen die bij haar geweest waren haar 30-35 schatten. Ik ben er verder maar niet op ingegaan.

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
deze forum (of eender welke) vermelden bij een dvp is meestal geen goed idee ...
gebruik de info die we verschaffen maar blijf discreet ...
leeftijd is moeilijk in te schatten en ligt gevoelig bij dames,
laat ons het erbij houden dat ze 25 is, iets ouder dan RL zegt, maar dat is bij 90% van de dames zo

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Waar heb ik geschreven dat ik dit forum aan haar heb laten zien?
Ik heb haar enkel verteld wat er over haar geschreven werd zonder er bij te vertellen waar ik dit vandaan had.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zelfs dat moet je NOOIT zeggen dat er over haar geschreven wordt.
Zeg dan iets in de trant van. Kennis/Vriend is bij je geweest en vind je eerder 30 - 35 jaar.
Desnoods maak je er van dat je info uit een app groep op Telegram of weet ik veel waar heb.

Je moet nog een hoop leren wat dit aan gaat.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Wat doet het ertoe als ze er wat ouder is als op de foto's , als de dame er nog goed uitziet voor haar leeftijd is er toch al minder een probleem om iemand bare te neuken , maar sommige hier op het forum vallen voor jonge dames en zeggen dan de afspraak af omdat de leeftijd hun niet aanstaat .

Wat mijn persoonlijke ervaring is dan dames die al een zekere leeftijd hebben , deze meestal een goede service aanbieden , ik ben ook ooit bij jongere dames geweest waarvan ik achteraf veel spijt had dat ik er naartoe gegaan ben .

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Het belangrijkste is idd dat ze er goed uitziet. Maar waarom dan nepfoto's? Nepleeftijd? Foto's van 15 jaar geleden. Ze mag dan alles beloven, daar knak ik op af. Als ze 35 is en er goed uitziet en echte foto gebruikt, zal ik ook wel afspreken ze

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
dewit zei:
Is ouder dan op de foto's.. pijpt zeer goe.gewillig in posities.leuke date

Wil vandaag eens langsgaan...ziet ze er ondanks de oudere leeftijd toch nog goed uit?

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Gisteren afspraak gemaakt voor 22h ...was ok voor haar. Tijdens de dag nog iets gestuurd, maar geen reactie meer. Al plan B voorzien...om 23h15 krijg ik bericht van haar : tomorrow please. 🤔

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
Vandaag Klaudia bezocht. Ze ontvangt in een appartement in Borgerhout, vlakbij het Stuivenberg ziekenhuis. Het is niet het meisje van de foto's en ze is ook zeker geen 21 jaar. Ik schat haar rond de 40. Ze is klein, slank en ziet er goed uit. Ze is vriendelijk en haar Engels is niet zo slecht. Daarnaast nog enig Nederlands. Ze doet wat ze belooft en ik vond het helemaal niet onaardig voor 100 euro.

Terug
Naar boven