Candy girl Sandy (vh Klaudia, Edit) - Antwerpen OPLICHTING

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts no Lilian Flower is not Edith.
She is a new girl.
She looks very different.
Bareboy

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Foto's lijken me eerder van haar dochter (of zoiets) te zijn... :eek:

Ontvangt die ook, of krijgt ze een percentje... :lol:

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ik zit momenteel in haar straat te wachten na mijn eerste ontmoeting(sorry voor het langere verhaal), en ben overtuigd dat ik me heb laten oplichten, hoewel ik sowiezo wel wist dat het zever was.

Telefoonnummer eindigt op 663, vlot op whatsapp meteen details doorgekregen.

Nzc: geen probleem
Binnenin klaarkomen: geen probleem.
Anaal: volgens haar geen probleem, maar kweeget ni.

Dus ik kom binnen, tijdje wachten op de kamer, ze babbelt duidelijk met iemand in de keuken.
Als we beginnen(1 uur afgesproken, met anaal), vertelt ze me dat er een klant is die haar 💩 wilt eten. Dat ik 10 minuten met haar mijn gang mocht gaan, dan naar buiten dat die andere klant kan komen en zijn ding doen.

En daarna mocht ik voor een volledig uur weer terugkomen. Ik mocht ook anaal voor die 10min, maar enkel terwijl ze op haar rug lag, want ze moest haar stoelgang ophouden.
Ze is niet echt voorzien op anaal(geen glijmiddel, een zo goed als lege bus creme/bodymelk), en probeert me in te brengen(teewijl ze dus op haar rug ligt.
Ik merk dat ze zegt dat ik in haar kont zit, dat ik toch in haar poes ben terechtgekomen. Dan herpositioneert ze me gedwee. Het voelde wel strakker aan, maar door mijn buik kon ik niet zien of ik daar nu wel in zat.
Toch er uitgegleden en dan even verder gegaan in de poes. Snel klaarkomen lukt me niet, dus zonder orgasme na 10 min toch moeten staken.

Ik vertrouwde het langs geen kanten en had meteen mijn geld moeten terugvragen toen ze het zei van in het begin, maar als de kleren reeds uit zijn en reeds betaald is het moeilijk terug te gaan.

Dus nu zit ik hier al 20min buiten(max 10 min had ze me beloofd). Net proberen te bellen en neemt ze niet op. Indien verder nieuws vul ik mijn post aan.

Edit: oh ja, het is de dame die besproken wordt hier, 100% zeker, maar wel valse foto's op haar profiel. Niet die van "de dochter".

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Update

Sorry, was te moe en had even geen zin gisteren verder verhaal te doen.

Dus ik wachtte een hele tijd in de straat en wist dat ik gechareld werd, maar ik werd soms even hoopvol. Ze stuurde me naar een ander adres anderhalve kilometer verder, ze ging daar naar me toe komen. Nu wist ik wel dat het zever was, maar ik had de deur niet in het oog gehouden, en had gewoon geen zin.

Was wel weer dichter bij Antwerpen Centraal Station(ben met de trein/te voet). Wandeling gedaan, en ik kreeg gewoon een hele tijd geen contact met haar. En dan toch later berichten waar ik weinig van snapte. Ik zei dat ik aan het adres was, maar ze liet me niets weten(was ondertussen bijna 20h00, 2 uren nadat ze me voor "10 minuten" had buitengezet. Dan zei ze dat ze er wel was, maar ik niet?

En ik zag dat ze wel ondertussen haar advertenties updatet, maar ze nam nooit op wanneer ik belde. Ook niet vlak nadat ze een whatsapp bericht antwoordde.

Dan wou ze dat ik om 22h00 terugkwam????
Dat gong gewoon niet, mijn telefoonbatterij was op, mijn lichaam was op van het wandelen, de zin was er niet meer.

Een oplichtster eerste klas. Biedt wel nzc aan, maar liegen en bedriegen als ze iemand vind waar ze op in kan praten.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Sorry maar ik het wel vrij naïef om hierin zo slaafs mee te gaan....zeker na alles wat hier over haar is geschreven. Maar soit ...dat is mij mening natuurlijk.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als een man zijn stokje volgt, val zijn brein meestal stil.
Ben meestal nochtans vrij hard, bijvoorbeeld niet de vrouw van de foto.... Dan saluut en de kost.
Langer dan 15 minuten wacht ik niet, andere en betere.
Toch ben ik ook een paar keer in de val der geilhijd gevallen.
En ens gaan lopen.voor meneer de bruine pooier ook, maar die heeft wel de flikken op zijn dak gehad.
Zeker in Antwerpen klacht neerleggen en juiste info geven, ook al ben je getrouwd of heb je een vriendin.
Ze zijn zeer discreet daar.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Opgepast voor deze dame :

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/candy-girl-6.html .

Enkele weken terug er geweest. Aangekomen op het adres dat ze had opgegeven 10min aan de deur haar liggen sms'en en bellen zonder succes. Als ik zei dat ik terug weg was belde ze en zei ze sorry was nog even met een andere klant bezig die is nu weg. Maar ik stond nog aan de deur en niemand zien buitenkomen. Ja zei ze ik open de deur en het is het 2de verdiep. Dus ik naar binnen en niemand naar beneden zien gaan van mannen. Dus die zogezegde klant was fake. Dus ik moest al doorhebben dat het niet juist was.

Na betaald te hebben zijn we dan begonnen, ik was nog geen 5 min bezig en het was : Ja u tijd zit er op ( had betaald voor een vluggertje dus 15 min ). Ik zeg in het gebrekkig Engels nee nee niks van ik ben hier nog geen 5 min binnen ik wil men geld terug. Nee dat zal niet zijn zei ze. Maar ik ben zenuwachtig er komt al een volgende klant aan en die wilt dat ik zijn kakaka op eet. Ga anders naar buiten en wacht op straat en als je ziet dat er terug een man buitengaat kom je maar terug en geef ik je terug een kwartier.

Dus.ik hup kleren aan en buiten. 10 min daar aan de deur staan wachten en geen andere man naar binnen zien gaan. Dus ik haar zitten sms'en en bellen niks meer. Daags erna een sms van haar ja sorry ben in slaap gevallen ik maak het goed ik zal vanavond naar jou komen om het goed te maken blijf ik een ganse nacht. Omdat ik het niet vertrouwde had ik ze enkel mijn straatnaam gegeven en gemeente waar ik woon. Jullie kunnen. Al raden madam is nooit geweest.

Op foto ziet ze er jonger uit maar in werkelijkheid zeg ik minstens 20j ouder.

Ze heeft nog een vriendin https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/egzotik-girl-3.html die volgens mij ook zo handeld. Ze ontvangt op hetzelfde adres ( weet de straatnaam niet meer maar alleziens in de buurt van Borgerhout, je hebt daarover een soort van woonzorgcentrum van Stad Antwerpen en er is een ziekenhuis in de buurt en de Turnhoutsebaan ).
Had haar gezegd na de slechte ervaring met Candy girl / Sandy ik leg het geld in de kamer en we doen ons ding en als we klaar zijn neem je het. Nee zei ze 1 betalen dan fucky
fucky. Ging ik niet mee akkoord dus zij reageerde niet meer.

Wees gewaarschuwd voor deze dames wandelaars. Je bent financieel wat lichter maar ergens anders zit je nog vol als jullie begrijpen wat ik bedoel?

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Davidov zei:
Niet mijn gewoonte van hier reviews te schrijven maar deze moet me toch even van het hart. Omdat deze madam het écht wel bont maakt en ik medewandelaars liever op voorhand waarschuw.

Allereerst : vergeet de foto's. Die stammen uit de tijd dat we nog betaalden met franken.

Nadat we 'er aan begonnen waren' (ik had gelukkig betaald voor een HALF uur) kwam na welgeteld vijf minuten het niet zo vriendelijk verzoek om er een eind aan te breien ("Hop, spritzen!" klonk het letterlijk) omdat (hou je vast) "I have to shit and someone is waiting because he wants me to shit on him". Toen ik niet meteen aanstalten maakte om weer in m'n kleren te schieten en ik hoogstverbaasd inbracht dat ik toch betaald had voor een half uur probeerde ze me te sussen met de mededeling dat ik op een later moment terug mocht komen om de andere vijfentwintig (betaalde!) minuten in te halen. Dat zou zeker geen probleem zijn. Verbouwereerd werd ik naar de deur gewerkt met opnieuw de sussende mededeling dat ik gratis mocht terugkomen.

De dagen erna ontspon zich een hele Whatsapp-correspondentie waarin ik probeerde af te spreken om de beloofde tijd in te halen.Het eindigde er uiteindelijk mee dat ik een dreigend spraakberichtje vond op Whatsapp : dat ze mijn vriendinnetje niet ben, dat dit business is, dat ik uiteindelijk was klaargekomen (klopt dus niet).

Een soortgelijke ervaring gehad. Ik had voor 15-20min 50€ betaald en na 5 min de same shit.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Davidov zei:
Niet mijn gewoonte van hier reviews te schrijven maar deze moet me toch even van het hart. Omdat deze madam het écht wel bont maakt en ik medewandelaars liever op voorhand waarschuw.

Allereerst : vergeet de foto's. Die stammen uit de tijd dat we nog betaalden met franken.

Nadat we 'er aan begonnen waren' (ik had gelukkig betaald voor een HALF uur) kwam na welgeteld vijf minuten het niet zo vriendelijk verzoek om er een eind aan te breien ("Hop, spritzen!" klonk het letterlijk) omdat (hou je vast) "I have to shit and someone is waiting because he wants me to shit on him". Toen ik niet meteen aanstalten maakte om weer in m'n kleren te schieten en ik hoogstverbaasd inbracht dat ik toch betaald had voor een half uur probeerde ze me te sussen met de mededeling dat ik op een later moment terug mocht komen om de andere vijfentwintig (betaalde!) minuten in te halen. Dat zou zeker geen probleem zijn. Verbouwereerd werd ik naar de deur gewerkt met opnieuw de sussende mededeling dat ik gratis mocht terugkomen.

De dagen erna ontspon zich een hele Whatsapp-correspondentie waarin ik probeerde af te spreken om de beloofde tijd in te halen.Het eindigde er uiteindelijk mee dat ik een dreigend spraakberichtje vond op Whatsapp : dat ze mijn vriendinnetje niet ben, dat dit business is, dat ik uiteindelijk was klaargekomen (klopt dus niet).

Een soortgelijke ervaring gehad. Ik had voor 15-20min 50€ betaald en na 5 min de same shit.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
slikkenofstikken zei:
Weeral nieuw profiel... foto's niet van haar !! Deze vrouw zou levenslang van RL geband moeten worden !!
https://www.redlights.be/profiel/elizabeth-55/

Ik heb nadat ik dus ook in haar val getrapt was en dat ik mijn geld niet terug kreeg RL een mail gestuurd dit kreeg ik als antwoord :

Hallo,

Hartelijk dank voor uw melding.
Bij deze werd het account dat gelinkt kon worden aan dit telefoonnummer afgesloten.

Nog een prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Redlights Helpdesk
Dat was op 4 april. Ondertussen bleven er advertenties van haar verschijnen en nu nog met dat gsmnr en al verschillende keren een melding gedaan bij RL dat ze mensen oplicht. Die reageren niet meer en ze blokkeren haar hoegenaamd ook niet.

Terug
Naar boven