Chanel - Aalst

Tsjoepeneis

Snuffelaar
2 jan 2017
14
0
Het laatste wat ik van Chanel heb gehoord is dat ze siliconenborsten heeft laten steken. Ze was niet meer tevreden met haar borsten, ze hingen wat. Ik vond dit geen bezwaar, zij evenwel wel ! :( Niet vergeten dat Chanel eerst zeer grote naturelle borsten had en een borstverkleining had ondergaan. Dat zie je trouwens op een van haar foto's ! Ik heb wel nooit een foto gezien van haar in haar volle glorie met de naturelle grote borsten :(

pathy

Snuffelaar
8 feb 2016
3
0
Chanel doet nog nzc. Ze vraagt er wel 50€ extra voor. Woensdag bij haar geweest in Geraadsbergen en ze is nog altijd even lekker en laat zich gewillig volspuiten. Haar borsten op de foto's zijn van een jaar geleden ze zijn nu flink gezakt en de zwellingen zijn weg. Er zitten geen siliconen in want je kunt er lekker in knijpen tijdens de sex. Nog steeds één van mijn favorieters.

A

Anonymous

Guest
De link verwijst niet naar de Chanel waarover in dit item sprake.

Dit meisje maakt deel uit van een aantal ebony's die ontvangen in Erembodegem op de Termurenlaan. Althans volgens deze advertentie.
Je moet er eens contact mee opnemen, alles kan en aan schappelijke prijs. Er zijn dus meerdere dames daar aanwezig en er zijn er die nzc accepteren.
Ik ben er zelf nooit geweest omdat ik het niet vertrouw. Ik heb de indruk dat die dames deel uitmaken van een netwerk waarbij ze regelmatig van gemeente veranderen en steeds op dezelfde manier adverteren en dikwijls dezelfde foto's gebruiken, voor dezelfde dame of voor andere dames. Moeilijk te zeggen omdat de namen ook steeds veranderen. Ook een indicatie dat het louche is.

Dave30

Toogplakker
14 aug 2017
39
2
Foto's zijn inderdaad niet van de Chanel uit dit onderwerp. Zij zit voor zover ik weet in Geraardsbergen nu maar komt miss af en toe nog eens naar aalst. Dit zou goed zijn voor mij want Geraardsbergen is moeilijke verplaatsing voor mij. Ik ben vaak bij haar langsgeweest. Zij was altijd correct, lief vriendelijk en lekker in bed. Zou zeer graag nog eens met haar afspreken :)

Gizmoke

Toogplakker
12 apr 2015
31
1
Dave30 zei:
Foto's zijn inderdaad niet van de Chanel uit dit onderwerp. Zij zit voor zover ik weet in Geraardsbergen nu maar komt miss af en toe nog eens naar aalst. Dit zou goed zijn voor mij want Geraardsbergen is moeilijke verplaatsing voor mij. Ik ben vaak bij haar langsgeweest. Zij was altijd correct, lief vriendelijk en lekker in bed. Zou zeer graag nog eens met haar afspreken :)

Ze zit al ff niet meer in geraardsbergen. Ze zat de voorbije weken op vrijdag en zaterdag terug in oudegem waar ze 2-3 jaar geleden zat. Op redlights de advertenties in de gaten houden. Ze adverteert ook niet meer als chanel en ze is ook dringend op zoek naar een vaste plaats om weer te ontvangen.

Dave30

Toogplakker
14 aug 2017
39
2
Gizmoke zei:
Dave30 zei:

Ze zit al ff niet meer in geraardsbergen. Ze zat de voorbije weken op vrijdag en zaterdag terug in oudegem waar ze 2-3 jaar geleden zat. Op redlights de advertenties in de gaten houden. Ze adverteert ook niet meer als chanel en ze is ook dringend op zoek naar een vaste plaats om weer te ontvangen.

Bedankt gizmoke voor de goeie raad, zal inderdaad redlights in de gaten houden waar en wanneer ze nog eens ontvangt, ik heb een nr of 3 van haar maar bij veranderen van naam en nr en plaats moeilijk bij te houden ;-) wil haar wel nog eens graag bezoeken.

Dave30

Toogplakker
14 aug 2017
39
2
Heeft er iemand toevallig de laatste gekende gsm nr van Chanel? Heb haar vandaag op redlights zien staan maar er stond geen nr bij dus is moeilijk dan om af te spreken :) en ik heb nog 2 nummers van haar maar werken beide niet meer

Terug
Naar boven