- Ban
king007 zei:Advertentie is al verdwenen :?
bedoel je deze?
https://www.redlights.be/prive-ontv...0eur-en-vluggertje-op-zijn-hondjes-30eur.html
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
king007 zei:Advertentie is al verdwenen :?
Dave30 zei:Foto's zijn inderdaad niet van de Chanel uit dit onderwerp. Zij zit voor zover ik weet in Geraardsbergen nu maar komt miss af en toe nog eens naar aalst. Dit zou goed zijn voor mij want Geraardsbergen is moeilijke verplaatsing voor mij. Ik ben vaak bij haar langsgeweest. Zij was altijd correct, lief vriendelijk en lekker in bed. Zou zeer graag nog eens met haar afspreken![]()
Gizmoke zei:Dave30 zei:Foto's zijn inderdaad niet van de Chanel uit dit onderwerp. Zij zit voor zover ik weet in Geraardsbergen nu maar komt miss af en toe nog eens naar aalst. Dit zou goed zijn voor mij want Geraardsbergen is moeilijke verplaatsing voor mij. Ik ben vaak bij haar langsgeweest. Zij was altijd correct, lief vriendelijk en lekker in bed. Zou zeer graag nog eens met haar afspreken![]()
Ze zit al ff niet meer in geraardsbergen. Ze zat de voorbije weken op vrijdag en zaterdag terug in oudegem waar ze 2-3 jaar geleden zat. Op redlights de advertenties in de gaten houden. Ze adverteert ook niet meer als chanel en ze is ook dringend op zoek naar een vaste plaats om weer te ontvangen.
Heb ik gedaanPetergust zei:Op redlights kan u haar ook een berichtje sturen, is beter dan niets.