Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind dit een goed idee , dan kan je je verhalen met de andere delen en over alles en nog wat praten zo spam je niet bepaalde onderwerpen in de forum
Om mijn standpunt iets te verduidelijken: vol spammen is inderdaad een probleem in sommige topics, maar gaat echt niet stoppen met een chat functie.
Het is misschien leuk in het begin, maar ik vermoed dat het relatief snel zal verwateren en niet/nauwelijks gebruikt gaat worden. En mocht dat niet het geval zijn, dan verwacht ik dat het op zijn minst tot versplintering van informatie zal leiden waarmee ik bedoel dat informatie OF in de chat OF in het topic staat. Mensen zijn van nature lui en gaan dingen niet twee keer vermelden.
PS de moderator was het niet eens met mijn argumenten voor een slotje. Jullie kunnen dus naar hartelust doorkletsen in dit topic. Ik zal het met bescheiden interesse blijven volgen. En wellicht wordt ik op aangename wijze verrast, mocht er (ooit) een chat opgezet worden.
Maar er wel een NIET-commerciele chat van he.
Anders is de fun er ook af.
Die Redlights-chat is echt niet leuk. Niks dan bla bla. Als je over onze hobby begint dan ga je echt naar de hel
Beperkte interesse, maar wel het proberen waard, dus zal ik dit eens opzetten en kijken hoe het verloopt: kijk hier!
Als er daarop echter evenveel gezeverd wordt en 'persoonlijke aanvallen' zullen voorkomen zoals hier op het forum, dan zal het proper zijn!
Om dat in goede banen te houden is een fulltime moderator nodig, vrees ik.