Chat op NZC?

Voormalig lid 39039

Snuffelaar
8 aug 2023
6
1
Ik vind dit een goed idee , dan kan je je verhalen met de andere delen en over alles en nog wat praten zo spam je niet bepaalde onderwerpen in de forum

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Hou op, schei uit. Echt onnodig.

Edit. Zie dat dit topic uit 2021 stamt. Zal vragen om een slotje. Niet relevant voor het forum.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Prachtig idee. MAAR....hou het absoluut op de achtergrond.
Ik vind zefs dat deze forumnaam anders mag zijn. "Pruimen plukken" 🤣

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Duidelijk alweer .... waar ShortDNick er niets van wil weten vinden Wxc en DonSmithers het een goed idee.
Het lijkt wel politiek :giggle: .

Wie maakt er een POL aan, zodat de stemmen duidelijkheid geven?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Om mijn standpunt iets te verduidelijken: vol spammen is inderdaad een probleem in sommige topics, maar gaat echt niet stoppen met een chat functie.

Het is misschien leuk in het begin, maar ik vermoed dat het relatief snel zal verwateren en niet/nauwelijks gebruikt gaat worden. En mocht dat niet het geval zijn, dan verwacht ik dat het op zijn minst tot versplintering van informatie zal leiden waarmee ik bedoel dat informatie OF in de chat OF in het topic staat. Mensen zijn van nature lui en gaan dingen niet twee keer vermelden.

PS de moderator was het niet eens met mijn argumenten voor een slotje. Jullie kunnen dus naar hartelust doorkletsen in dit topic. Ik zal het met bescheiden interesse blijven volgen. En wellicht wordt ik op aangename wijze verrast, mocht er (ooit) een chat opgezet worden.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Maar er wel een NIET-commerciele chat van he.
Anders is de fun er ook af.
Die Redlights-chat is echt niet leuk. Niks dan bla bla. Als je over onze hobby begint dan ga je echt naar de hel🙄

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Maar dan wel een Telegram groep, zoals eerder gesteld! Zoiets als deze, van Girlsreview lijkt mij prima te doen. I'm 💦 in dat geval.

13 mei 2015
1.163
462
Beperkte interesse, maar wel het proberen waard, dus zal ik dit eens opzetten en kijken hoe het verloopt: kijk hier!
Als er daarop echter evenveel gezeverd wordt en 'persoonlijke aanvallen' zullen voorkomen zoals hier op het forum, dan zal het proper zijn! :confused:
Om dat in goede banen te houden is een fulltime moderator nodig, vrees ik.

Geile groeten,
Ypp

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Zonder moeite dan kijk je verkeerd gap. De Telegram van GR is nog steeds online. Zie screenshot zo'n 5 minuten geleden, bijna 550 leden.
Screenshot_2023-08-17-16-21-30-19_948cd9899890cbd5c2798760b2b95377.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Ik maak straks een telegramgroep aan voor onze events, gloryholes,GB en prive momentjes… wie er mee in wilt? :)

Terug
Naar boven