Chinese Massage Mönchengladbach - Rheydter Strass 156

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik ben aantal keer daar geweest. Het ziet allemaal goed uit, leuke dames. De laatste keer wou 2 dames mij masseren voor 150,- , maar ik had 100,- bij me.
Een dames gekozen, de naam ben ik vergeten. Zij heeft mij lekker gemasseerd en uiteindelijk wou zij mij neuken. We hebben geneukt, wel met cd. Ik kwam heerlijk klaar en we hadden nog tijd over, heeft zij mij nog de laatste 15 minuten lekker gemasseerd. Tevreden naar huis gegaan en ik kom nog een keertje terug.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Een paar honderd meter verderop kan je gratis parkeren, de dames waar ik mee heb afgesproken heeft behaard poesje, wel lekker dikke tieten!

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Ik ben er al sinds de oprichting vaste klant. Krijg steeds meer gedaan.. Wel veel verloop qua dvp's.. Soms goed en andere niet zo. Je kan er overigens ook goed gemasseerd worden. Top

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Wel veel verloop in deze salon. Was er gisteren met luxi. Grote Borsten en kale kut.. Goede massage en daarna kroop ze over me heen. Tongzoenen, pijpen en daarna zowaar 69..toen werd ze helemaal gek en liet zich totaal gaan.. Top
Jammer dat ze alleen chinese praat

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Ben er net geweest. Weer nieuwe masseuse.
Mia. Heb gekozen voor uur massage met btb. 80 euro.
Tijdens de btb de vraag of ik wilde neuken. Voor 50 extra. Haar binnenkamer gewit en daarna nog de voeten gemasseerd.
Helemaal voldaan nog gezellig kopje koffie gedronken met Luxi en Mia..

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Volgens app contact xou deze dame Luxi zijn

Bijlagen

• 8d63a230-77eb-426d-a5e7-e8a231f27294.jpeg
    8d63a230-77eb-426d-a5e7-e8a231f27294.jpeg
    31,1 KB · Weergaven: 404

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Ziet in het echt mooier uit dan op de foto. Heeft een mooi figuur en een lief gezicht met brede smile.
Behandel haar met respect en je krijgt veel terug.

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
@wooley4766 even een vraagje: hebben ze daar een bed? zoals op de foto te zien is? Het ziet er heel schoon uit daar, klopt dat?

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Gisteren voor het werk in de buurt van Mönchengladbach, dus een bezoekje aan deze salon gebracht. Uit nieuwsgierigheid door de vorige recensies en omdat m'n bezoek aan VV afgelopen vrijdag door autopech door de neus werd geboord......

Zonder afspraak naar binnen. Hartelijke ontvangst en al snel werd gevraagd of ik meer dan een massage wilde. Uiteindelijk 45 minuten pzc en nzc voor 110.
Van de dames was Mia beschikbaar. Al tijdens de ontvangst werd ik al door Mia en 'mamasan' goed betast. 😃

Op de kamer eerst massage, was niet heel bijzonder. De seks met haar was wel goed, ze deed goed mee. Na wat pijpwerk zij kort bovenop, daarna in missio m'n zaad diep in haar gespoten. 😁

Nette, verzorgde salon. Voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd naar de andere masseuses.

KRISTOF53

Toogplakker
18 sep 2018
52
30
Donderdag avond heb ik om 20u00 aangebeld bij het massagesalon, zonder afspraak. Ik werd ontvangen door een kleine Chinese dame welke de mamasan was. Ze vroeg of ik een btb massage wou met pijpen en neuken zonder condoom. Ik zei direct van ja. Ze stelde mij een mooie dame voor genaamd Linda. Na mijn adamscostuum aangetrokken te hebben wou ik mij eerst nog eens douchen. Linda nam mij mee naar de douche. Bij het terugkeren naar de kamer kwam mamasan bij mij en zij voelde een eens duchtig aan mijn klokkenspel. Op de kamer gekomen kreeg ik van Linda een goede btb massage. Op het einde van de massage begon zij mij heel goed te rimmen. Na het rimmen moest ik op mijn rug gaan liggen en werd ik door Linda heftig gepijpt. Na het pijpen ging zij over naar een pussy sliding waarna mijn pik zachtjes in haar nat en behaarde kutje verdween. Zij heeft mij dan als een wilde cowgirl bereden. Na deze wilde ervaring vroeg zij mij of ik haar in missio wou nemen. Ik heb dan haar kinderkamer volledig gewit. Wat een leuke ervaring met deze lieve en vriendelijke Linda. Dit wordt zeker herhaald.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Klinkt als een interessant adresje... :p
Als het goed heb gelezen dus ca. € 130,- voor een uurtje inclusief NZC?

Terug
Naar boven