Chinese Massage Mönchengladbach - Rheydter Strass 156

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Afgelopen weekend de stoute schoenen (of waren het toch de Geile Gympen?) aangetrokken en naar MG gereden. Auto aan de andere kant van het spoor geparkeerd (Viktoriastraße) en een klein stukje naar de Rheydter Straße gelopen.

Aangebeld en welkom geheten door een leuke dame (shit, weer eens naam vergeten te vragen). Ze pakte mijn hand en bracht me naar het kamertje helemaal achteraan. Ze vroeg me hoelang ik wilde blijven (Uurtje), of ik zin had in BtB (Uiteraard) en eventueel meer. Ik vroeg om het VOLLprogram zonder condoom waarop ze aangaf dat het 130 zou gaan kosten (Geen probleem) en dat zij zou beginnen met masseren en daarna afgelost zou worden voor het rubberloos genot. Had alleen 140 bij me dus dat gegeven, ze liep even weg en kwam met 10 euro terug. Aangegeven dat ze die mocht houden, waarop ze breed glimlachte en me een kusje gaf.

Eerste halve uurtje door haar gemasseerd waarbij ze opmerkelijk vaak tegen mijn handen bewoog (die leg ik altijd naast mijn hoofd in plaats van langs mijn lichaam). Ze liet zich goed betasten maar helaas bleven haar kleren aan.. Ben benieuwd of bij haar eventueel meer mogelijk is, desnoods dan maar met Pirelli.

Ze werd voor het tweede halve uurtje afgelost door Mia en daar was zo'n beetje alles mee mogelijk wat ik dan ook met veel plezier heb gedaan (alleen geen idee of anaal mogelijk is, daar ben ik geen liefhebber van).

Dus heren, bedankt voor dit adres. Zal er denk ik wel vaker heen gaan.....

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Hoeveel dames zijn er aanwezig dagelijks? Werk volgende week in de buurt effe langs gaan kijken wat ze te bieden hebben.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Gisteren ook hier geweest voor de 2de maal. De kleine eigenares vroeg of ik b2b wilde met sex.
Uiteraard zei ik ja "vollrogram" voor 1 uur.
Ze vroeg een betaling van 110,- .Zij vroeg nog met of zonder condoom waarop ik zonder antwoorde.
De dame die ik kreeg was Amy en zei herkende mij nog van mijn vorig bezoek bij haar.
Toen was er niet veel mogelijk maar zij beloofde mij verbetering omdat zij grieperig was.
Nu dus waren mijn verwachtingen hoog gespannen , maar het was het helaas niet.
Geen tongzoenen en niet zonder condoom geneukt. Nauwelijks B2B. Vingeren in het begin niet later wel.
Kortom de volgende keer een andere dame.
Overigens kan Amy wel goed masseren en doet ze op haar manier wel haar best.
Maar voor mij geldt , dat er in MG veel meer te krijgen is voor misschien iets meer kosten.
Zelf vind ik de mammasan wel aantrekkelijk omdat zij zo klein is. Dat vind ik heerlijk als zo'n klein donderstraaltje over mij heen kronkelt en mij gek maakt. Zijn er collega's hier die ervaring met haar hebben? Zo ja laat mij uw ervaring weten eventueel in DM.

Groeten van Krullebol.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Was er vorige week. Nieuwe dame lilly.
Op de kamer wou ze 130 voor een uurtje. Niet over cd gepraat. Na 45 minuten massage begon ze te pijpen en kontlikken..?? Daarna zakte ze er zo over en reedt zichzelf klaar. Waarop ik haar vol spoot. Daarna nog rustig gelegen en beenmassage gehad.top

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Deze week nieuwe dame getroffen Nana.
vroeg tijdens massage of ik Btb wou,Ja dus.Niet over geld gepraat
Na goede massage
tongzoenen als een malle (ala Yoyo wuppertal)
Daarna haar in 69 gelikt,en daarna zo erop gezet en gewit.
Naderhand nog goede beenmassaage.
Dame vertelde dat ze binnenkort weggaat.te weinig verdiensten.
In de woonkamer 100 euro aan pepe gegeven en die kwam met 20 terug,beide dames wat fooi gegeven.
Daarna door de 2 gemasseerd en koffie gedronken. top

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Mimi geile donder. 130€ betaalt voor 1 uur. Massage, sex. Interne donatie. Echt tongzoenen. Pijpen. Alles mogelijk. Geile dame.

Bijlagen

• IMG-20251027-WA0008.jpg
    IMG-20251027-WA0008.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 290

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ze is in het echt mooier. En ze heeft een mooi welgevormd lichaam. Geen mollige Chinees maar slanke dame. En 130€ per uur is een hele mooie prijs.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben er onlangs geweest bij ene Lily.
Ze wou absoluut geen nzc. Tis maar dat je weet dat niet iedereen daar zonder doet

Terug
Naar boven