Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
En het zijn solden ook. 100 euro voor een half uur. Dat terwijl ze gestart is aan 200 euro voor dezelfde tijd. Maar toch laat ik de kelk aan me voorbijgaan wegens teveel neveneffecten.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ik ben er al een aantal keer geweest. Ze ontvangt vlakbij oprit in een proper appt met een goed bed.
In het begin een leuke wip maar ze degenereert.
Eerste keer top, tweede keer ruikt ze naar zweet en normaal is dat wel geil maar zij stonk, derde keer kwam er een walm uit haar kut. Ik heb er ook al een aantal keer voor de deur gestaan met afspraak en ineens was ze niet thuis, dringend weggeroepen, gaan werken, kindje op de spoed,...
Ik denk dat ze geen historie bijhoudt van klanten want elke keer terug vragen naar dezelfde dingen bij afspraak maken. Ze blijft ook maar doorbabbelen over van alles en nog wat terwijl je haar neukt, positief is wel dat ze mooi is en alles strak zit en niks hangt. Je mag of kan haar stevig doorneuken, ze laat zich alles welgevallen terwijl ze maar doorlult. Moest ze een beetje meer meeneuken en op de juiste moment een kreun of zucht of dirty talk, dan kwam elke man binnen de minuut klaar in haar strakke kut.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Dat komt overeen met wat ik al eerder over haar schreef. Toen zij pas begonnen was met deze job, deed ze nog geen nzc. Nochtans was zij toen echt top: een mooi jong meisje, niet te duur en lekkere seks.

Na enkele dates veranderde ze zienderogen. Te veel succes en totaal geen verstand van afspraken maken en haar klanten leren kennen. Ze wordt gepooierd door haar ouders en tijdens de dates is haar kleine in het appartement aanwezig. Ook de Turkse buur zit mee in het verhaal. Wees je dus ervan bewust dat ze niet vrij handelt.

Haar ouders stonden ook niet vooraan toen het verstand uitgedeeld werd, net als zijzelf trouwens. Redelijk marginaal volk, dat jaren op een illegale camping gewoond heeft niet ver van Mechelen. Niet aggressief of zo, maar gewoon domme mensen en dus ook te lomp om op een deftige manier die afspraken bij te houden. Ze neukt zonder condoom omdat zij veilig is: ze heeft een spiraaltje. Dit soort onzin wordt dus verteld door haar en haar bazen.

Zodra Gloria met nzc begon, werd dit allemaal exponentieel erger van dag tot dag. Ze had geld geroken. De prijzen gingen op en af, en wie een afspraak maakte, moest meteen kiezen 'met of zonder condoom'. Wie 'met' koos, moest soms dagen wachten tot de 'zonder condoom' klanten weer eens afgewerkt waren. Dat brengt meer geld op. Je raadt al dat er drukte onstond, en wees realistisch: als zij de ene na de andere zonder condoom neukt, moet je toch niet verwonderd zijn dat er 'een walm uit haar kut kwam' zoals ik hier lees. Reken maar dat de kans op een soa intussen behoorlijk groot is. ik ga er zelf al lang niet meer, maar het staat iedereen natuurlijk vrij om er zijn ding te gaan doen en iets op te lopen.

Na klachten denkt ze met een andere naam 'weg te komen'. Waar ik haar in het begin dus een stevige aanrader vond, kan ik nu stellen: wegblijven daar.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik ben er 1x binnen geraakt in de tijd dat ze nog Gloria noemde. Na 10x vruchteloos er een afspraak mee gemaakt te hebben.
Toen ik haar wat begin te vingeren zat ze rustig in haar neus te peuteren en dan ben ik haar beginnen te beffen en die haar poes stonk echt naar de pis.

Dan vroeg ik haar of ze het zo leuk vond om zo met mijn voeten te hebben gespeeld de afgelopen tijd nee zei ze, ik vroeg haar om daar toch dan is iets voor in de plaatst te mogen doen ik antwoorden wat denk je zelf? Geen idee zei ze maar ik ga niet tongzoenen want daar voel ik me niet happy bij waarop ik zei nee maar pijpen zonder condoom mag je wel en plots begon ze te wenen.
Ze heeft me dan gepijpt zonder condoom, ik was 5min kreeg ik dreigsmsjes dat ze klacht ging indienen bij de politie voor mij omdat ik haar verkracht had en dat ze alles op camera had. Heb haar is ferm uitgelachen en gezegd van ma meisje toch wat je doet mag ook niet hoor Jawel zei ze want ik heb aan de politie gevraagd en het mag en heb zelfs een btw nr.

Daarna nog verschillende keren getracht om er een afspraak bij vast te krijgen wat nooit meer is gelukt. Ze maakte me zelfs als vuile pedo uit.

Voormij is ze met haar stinkende kut niet voor herhaling vatbaar. Bah als ik er nog aan denk moet ik bijna kokhalzen.

En ja bij mijn bezoek was de mama in de living op de kleine aan het passen.

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
indien ze effectief begon te wenen,en het geen krokkedillentranen waren,waarom bleef je dan nog seks hebben met haar?
Daar kan je toch niet opgewonden van geraken?
Die meid doet dat duidelijk tegen haar wil,indien ik het hier zo lees waar is
Zij is lang niet de enigste maar zonder de moraalridder uit te willen hangen vind ik dat niet goed om naar meiden te gaan die dit gedwongen moeten doen

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Beste Noname, technisch gezien heeft Gloria/Clara gelijk: als ze duidelijk aangeeft iets niet te willen doen en jij dwingt haar (fysiek of psychisch) dan is dat verkrachting. Het is niet omdat ze er voor kiest om tegen vergoeding sex te hebben dat ze niet zelf haar grenzen mag aangeven. Eigenlijk vind ik wat jij daar deed walgelijker dan de geur van haar kut.

Het wordt stilaan tijd dat "de politie" daar een keer polshoogte gaat nemen. Ik wil niet hypocriet doen en zal zeker ook al grotjes gewit hebben van meisjes die dit niet vrijwillig laten doen. Maar wanneer ik dit zeker weet of wanneer dit overduidelijk is trek ik daar voor mezelf absoluut de grens.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Deket zei:
indien ze effectief begon te wenen,en het geen krokkedillentranen waren,waarom bleef je dan nog seks hebben met haar?
Daar kan je toch niet opgewonden van geraken?
Die meid doet dat duidelijk tegen haar wil,indien ik het hier zo lees waar is
Zij is lang niet de enigste maar zonder de moraalridder uit te willen hangen vind ik dat niet goed om naar meiden te gaan die dit gedwongen moeten doen

Dat ze "gedwongen" wordt wist ik toen ook niet. Het was de 1x dat ik er ging toen enkel om mijn ding even te doen.

Als ze begon te wenen was inderdaad de goesting over en heb haar gezegd als je niet wilt zeg het dan, dan stopt het maar wil ik mijn geld wel terug, waarop ze zei neenee ik zal je wel pijpen zonder condoom.

Daarna nog enkele malen willen mee afspreken maar ze speelt zo met je voeten en telkens excussens zoeken om de afspraak af te zeggen dat mijn goesting in haar zoek is en nu zeker omdat ik weet hoe de vork aan de steel zit.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Kan je aub normaal en duidelijk Nederlands typen. Eerst zit ze je te pijpen en vijf min later krjjg je dreig smsjes binnen.
Komt erg wazig over

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Onze collega zijn verhaal komt wat mij betreft helemaal niet wazig over. Het is erg duidelijk, en het sluit aan bij wat ik er zelf over schreef. Zij is 'netjes' begonnen als jong meisje dat seks tegen betaling aanbod, in een net gebouw. Niets marginaals op het eerste gezicht. Op dat moment wist ik ook nog niet wat ik naderhand te weten kwam.

Na enkele weken veranderde de toestand ingrijpend. Het aanbieden van neuken zonder condoom, met als veiligheidsargument dat haar pa haar wijs gemaakt heeft dat ze nu veilig is met een spiraaltje, spreekt boekdelen. Haar kleine is een ongelukske. Maar nu is ze veilig. SOA's ? Wat is dat??? Geen wonder dat haar doos stinkt, nu ze bij voorkeur zonder rubber neukt omdat dit meer opbrengt. Als ze iedereen in haar flamoes laat spuiten en ze kent evenveel van hygiëne als van bescherming tegen ziektes, dan moet ik bij die geur geen tekeningetje maken denk ik he.

Dat ze weent en stilaan onstabieler wordt dan ze al was, moet ook niemand verwonderen. Ze laat de ene na de andere in haar poes klaarkomen. Ik wil het woord gepooierd niet vouit gebruiken, maar zeg dan maar 'gestimuleerd' door haar ouders en met de vriendelijke medewerking van de Turkse buren. Denk hier het jouwe van.

De manier waarop zij afspraken maakt, getuigt van een marginaal brein dat steeds meer ontredderd geraakt. Ze heeft helemaal geen btw nummer (ze weet denkelijk niet eens wat dat is, btw) en iemand die dagelijks online reclame maakt voor neuken zonder condoom, zal bij aangifte van een verkrachting ook sterke argumenten moeten bovenhalen om geloofwaardig over te komen.

De politie zou daar inderdaad beter eens een kijkje gaan nemen. Ik kan haar morgen laten oppakken. Zwartwerk en overtreding van de coronamaatregelen gedurende zoveel dagen. Mensenhandel (de officële naam van pooierschap in een dossier) en commerciële erotische activiteiten die in dat pand niet vergund zijn. Dat kost haar een bom geld en haar pa vliegt de nor in. Maar het is een zo zielige toestand, dat ik zelf dat initiatief niet wil nemen. Het helpt toch niet bij dat soort volk. Pak die op en zodra die weer vrij komen, herbeginnen die onder een andere naam op een andere plaats. De beste remedie is: gewoon wegblijven daar.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Toen ik ging noemde ze haar zelf nog Gloria en zag ze er wreed onschuldig uit en was er van neuken zonder condoom nog geen sprake.

En ze is 1 beginnen wenen en 5min later heeft ze mij gepijpt waar ik totaal niet heb van genoten.

Ik weet niet welke Turkse buren jij bedoeld, maar ik weet wel dat ik dreigberichten ervoor kreeg, voor ik haar de 1x is bezocht had, dat ik het meisje moest met rust laten want dat hij mij zou vermoorden. De persoon in kwestie had mij 1 gebeld, maar van wat hij mij trachten te zeggen verstond ik de ballen.

Spijtig dat dit jong meisje haar leven zo vergooid om het te zeggen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
noname zei:
Ik weet niet welke Turkse buren jij bedoeld,
Ik bedoel de Turkse buren van het appartement naast dat waar zij ontvangt. Curieuzeneuzen kunnen trouwens beneden in de inkom wel aflezen welke namen er daar staan op de bussen. Heel in het begin wist (toen nog) Gloria te vertellen dat ze 'op de hulp van die buren kon rekenen, mocht er een iets mislopen met een klant'. Ik laat het aan de forumleden zelf over om een conclusie te trekken.

Dreigberichteh heb ik zelf niet gehad. In dat geval zou ik trouwens wél ingegrepen hebben. Ik raad je dan ook aan om die bedreigingen, desnoods anoniem, over te maken aan de politie van Mechelen.

Voor wie het nu nog niet duidelijk zou zijn: er is met dat meisje en haar omgeving iets aan de hand, waar je als brave wandelaar liever niet mee te maken krijgt. Bedreigingen kunnen escaleren en uitmonden in geweld. Er zijn ook al heel wat ontevreden klanten (waarvan hier toch al enkele verslagen gelezen kunnen worden) en de kans is reëel dat ze 'miserie' krijgt bv met de politie net op het moment dat je er bent. Dat maak je liever niet mee. Zij is ook onstabiel geworden, getuige daarvan is het feit dat ze wel eens begint te wenen, wat hier een paar keer vermeld werd. Met marginale meisjes weet je nooit tot wat dit kan leiden, zeker als je bedenkt dat er een papa-pooier in huis zit en enkele vriendelijke Turken. Bovendien is zij nu al een hele tijd werkelijk de ene na de andere bare aan het doen, wat de kans op leuke soa's heel groot maakt want van hygiëne heeft ze niet veel verstand.

Neuken zonder condoom is erg prettig. Een jong meisje nzc is nog prettiger. Maar wat er hier bij deze Gloria achter steekt, is van die aard om misschien toch wat verder te zoeken en een andere te nemen. Ik wacht echt op de eerste die hier komt janken dat hij bij een inval opgepakt werd, of dat hij een brief kreeg om te komen getuigen bij de politie (gsm verkeer wordt gecheckt, wees je daarvan bewust) of dat hij 'ambras' kreeg met enkele niet zo zachte individuen. Het is het niet waard. Er zijn meisjes genoeg die sekswerk doen.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik ga er ook niet meer naartoe en stuur er ook niks meer naar. Dit is een hopeloos geval die meid.

Toen ik de 1x was geweest en dus ook de enigste keer stuurde ze mij iets later een sms waarom ik haar onder druk had gezet om te pijpen zonder condoom en dat er camerabeelden van waren en ze stuurde zelfs een MMS met een camera die in een stuk karton stond en waar een gat uitgesneden was. Ze ging ermee verder gaan ze had de politie opgebeld en haar vader zou mij wel weten te vinden stuurde ze en zou mij een kopje kleinder maken. Heb er is ferm mee gelachen en haar gezegd dat de politie haar graag zal zien komen in deze coronatijden.
Ze stuurde ik mag dit doen ik heb het op papier staan van de politie en heb een btwnr etc....

Toen ik er ging was er ook nog geen spraken van nzc maar toch stonk het tussen haar benen naar de zeik zoveel is zeker. Heb er nog een paar uur de degoutante smaak van in men mond gehad toen.

Ik snap btw niet hoe er hier trouwens zijn die bij een meisje tot nzc komen. Heb het al is enkele keren gevraagd bij meisjes op redlights en steeds is dat neen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
noname zei:
Ik snap btw niet hoe er hier trouwens zijn die bij een meisje tot nzc komen. Heb het al is enkele keren gevraagd bij meisjes op redlights en steeds is dat neen.
Ook in dit genre van seksdates geldt: wie zoekt, die vindt. En er wordt vaak zonder daar ruchtbaarheid aan te geven veel meer zc geneukt dan men zou vermoeden, ook door meisjes die het volgens hun advertentie niet doen, maar wel de ETIDO.ziekte hebben: Euro Tekens In De Ogen.

Bij Gloria/Clara is het heel eenvoudig gegaan: haar vader heeft haar overtuigd dat ze met een spiraaltje veilig is, na het ongelukje waar ze een kleine van overgehouden heeft, en dus is zij maar met nzc begonnen omdat dan de prijs kon opgetrokken worden. Dit is geen grap, maar de logica van marginale mensen die jarenlang als illegale vaste bewoner op een camping verbleven en nu in de grootgeworden dochter een legkip denken ontdekt te hebben.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Zij beweerd althans dat haar ouders geen pooiers zijn en dat ze haar buren niet kent . Maar ze weet wel dat het geen Turken zijn maar Marokkanen.
En van illegaal op een camping gewoond is niks van aan zegt ze.

Zelf heb ik lange tijd in die regio gewoond en ik weet dat er daar 2 campings waren. De ene is sinds enkele jaren gesloten omdat hun vergunning was vervallen en de andere is al veel jaren gesloten en daar kan je als ik mij niet vergis nu gaan paintballen.

Ik vrees dat het met ons Gloria/Clarake binnenkort slecht zal aflopen 😉

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik heb op haar fotos al paar keer scherm volgespoten en na wat ik hier lees zal het daar dan ook bij blijven. Ik ben gewaarschuwd!!!

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Hotboy8001 zei:
Ik heb op haar fotos al paar keer scherm volgespoten en na wat ik hier lees zal het daar dan ook bij blijven. Ik ben gewaarschuwd!!!

Das een wijze beslissing. Als je haar hoofd ziet dan heb je geen goesting meer en zeker niet als je aan die pis poes komt bah....

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
noname zei:
Zij beweerd althans dat haar ouders geen pooiers zijn en dat ze haar buren niet kent . Maar ze weet wel dat het geen Turken zijn maar Marokkanen.
En van illegaal op een camping gewoond is niks van aan zegt ze.

Zelf heb ik lange tijd in die regio gewoond en ik weet dat er daar 2 campings waren. De ene is sinds enkele jaren gesloten omdat hun vergunning was vervallen en de andere is al veel jaren gesloten en daar kan je als ik mij niet vergis nu gaan paintballen.

Ik vrees dat het met ons Gloria/Clarake binnenkort slecht zal aflopen 😉
Ik weet het: zij beweert dat haar ouders op de kleine komen babaysitten terwijl zij ontvangt. Dat vertelde zij me al bij mijn allereerste bezoekje aan haar, toen ze nog maar pas bezig was met ontvangst op dat appartementje. Ik vond dat toen al heel erg speciaal Welke ouders gaan er nu babysitten op hun kleinkind, in hetzelfde appartement als waar hun dochter achter de deur zich ligt te prostitueren... Ik heb bij een volgend bezoek, waar ik wat te vroeg aan de deur stond (je kon beneden gewoon binnenlopen en de trap nemen) ook wel dingen horen roepen achter die deur, die me sterken in de overtuiging dat de vader haar op zijn zachtst gezegd 'aanzet' tot prostitutie.

Die mensen hun verleden als illegale campingbewoners doet hier misschien op het eerste gezicht niets te zake, maar het schetst wel het milieu waaruit ze komen. Ook hier gaat het over beweringen die dit meisje zelf deed tijdens mijn eerste bezoek aan haar, en de details die ze vertelde, kon zij enkel weten als zij de waarheid sprak. Ik heb wel zo mijn kanalen waarmee ik dat kon checken. Het gaat inderdaad over een van die beide campings die intussen na veel geharrewar door de gemeente gesloten werden. Op een van die beide campings stonden overigens regelmatig hele nederzettingen van Fransen, die vooral oudere mensen wisten op te lichten met ongevraagde dakwerken en gepeperde facturen. Je kan daar nu idd gaan paintballen, wellicht iets meer legaal.

De vrees dat het wel eens slecht zou kunnen aflopen met dit kind, deel ik volledig.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik kan IEDEREEEN maar aanraden om er bij weg te blijven. Helaas zullen er vele die op dit forum niet actief zijn dat niet lezen. Ik steek hem nog liever tussen de deur dan bij haar in die stinkende piskut.

Als ze door heeft dat je haar doorhebt, dan begint ze je te bedreigen en ik kan er van. Mee praten. Zo heeft ze nog enkele weken terug gestuurd : je laat mijne kleine er buiten en mijn ouders ook. Ik wordt niet aangezet om dit te doen, mijn ouders zijn geen pooiers en mijn kind gaan ze niet afnemen dat doen ze enkel als het in gevaar is, en dat is het niet bij mij. En pas maar op want als ik je is ergens tegenkom sla ik al je tanden uit je mond dat je ze 1 voor 1 kan oprapen.

Ik dacht in mijn eigen yeah right U vader zeker.

Tijdens mijn 1ste bezoek kwam ze na betaling en als ze het geld ging wegdoen al lachend terug de kamer in en ik vroeg haar wat er was en ze zei : Nikske mijn mama is op de kleine aan het passen.

Want na mijn 1ste en tevens laatste bezoek stuurde ze mij ook nog : mijn vader is je aan het achtervolgen en je zal straks goed worden bijgewerkt door hem. Nooit niks van gekomen . Veel blabla die meid en dat is het.

Je hoort ook aan haar praat dat ze afkomstig is van de kanten van Brussel. Enfin dat vind ik.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Willen jullie nu is het grappig weten?

Zonet telefoon gehad zogezegd van de politie van Mechelen. De persoon die me heeft gebeld maakte zijn eigen zelfs als agent niet kenbaar met zijn naam. Ons Clarake heeft wel pech want het is zeer duidelijk dat het iemand is uit haar omgeving want ze hebben beide het brusselse accent.
Zogezegd is tegen mij klacht ingediend wegens : Stalkingn bedreigingen, verkrachting en laster en eerroof.

Zelf heeft ze me ook vandaag gebeld( ben ze tot de limiet aan het drijven eerlijk gezegd ;)) en gezegd van : Laat mijn familie en kind hierbuiten, en mijn kind zullen ze niet afnemen want daarvoor moet het in gevaar zijn en dat is het niet. Als je hen niet gerust laat zal ik je tanden is uit je bakkes kloppen en kan je ze 1 voor 1 terug oprapen.

Ze wordt met de dag grappiger :lol: :lol: :lol: :lol: .

Terug
Naar boven