Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deket zei:indien ze effectief begon te wenen,en het geen krokkedillentranen waren,waarom bleef je dan nog seks hebben met haar?
Daar kan je toch niet opgewonden van geraken?
Die meid doet dat duidelijk tegen haar wil,indien ik het hier zo lees waar is
Zij is lang niet de enigste maar zonder de moraalridder uit te willen hangen vind ik dat niet goed om naar meiden te gaan die dit gedwongen moeten doen
Ik bedoel de Turkse buren van het appartement naast dat waar zij ontvangt. Curieuzeneuzen kunnen trouwens beneden in de inkom wel aflezen welke namen er daar staan op de bussen. Heel in het begin wist (toen nog) Gloria te vertellen dat ze 'op de hulp van die buren kon rekenen, mocht er een iets mislopen met een klant'. Ik laat het aan de forumleden zelf over om een conclusie te trekken.noname zei:Ik weet niet welke Turkse buren jij bedoeld,
Ook in dit genre van seksdates geldt: wie zoekt, die vindt. En er wordt vaak zonder daar ruchtbaarheid aan te geven veel meer zc geneukt dan men zou vermoeden, ook door meisjes die het volgens hun advertentie niet doen, maar wel de ETIDO.ziekte hebben: Euro Tekens In De Ogen.noname zei:Ik snap btw niet hoe er hier trouwens zijn die bij een meisje tot nzc komen. Heb het al is enkele keren gevraagd bij meisjes op redlights en steeds is dat neen.
Hotboy8001 zei:Ik heb op haar fotos al paar keer scherm volgespoten en na wat ik hier lees zal het daar dan ook bij blijven. Ik ben gewaarschuwd!!!
Ik weet het: zij beweert dat haar ouders op de kleine komen babaysitten terwijl zij ontvangt. Dat vertelde zij me al bij mijn allereerste bezoekje aan haar, toen ze nog maar pas bezig was met ontvangst op dat appartementje. Ik vond dat toen al heel erg speciaal Welke ouders gaan er nu babysitten op hun kleinkind, in hetzelfde appartement als waar hun dochter achter de deur zich ligt te prostitueren... Ik heb bij een volgend bezoek, waar ik wat te vroeg aan de deur stond (je kon beneden gewoon binnenlopen en de trap nemen) ook wel dingen horen roepen achter die deur, die me sterken in de overtuiging dat de vader haar op zijn zachtst gezegd 'aanzet' tot prostitutie.noname zei:Zij beweerd althans dat haar ouders geen pooiers zijn en dat ze haar buren niet kent . Maar ze weet wel dat het geen Turken zijn maar Marokkanen.
En van illegaal op een camping gewoond is niks van aan zegt ze.
Zelf heb ik lange tijd in die regio gewoond en ik weet dat er daar 2 campings waren. De ene is sinds enkele jaren gesloten omdat hun vergunning was vervallen en de andere is al veel jaren gesloten en daar kan je als ik mij niet vergis nu gaan paintballen.
Ik vrees dat het met ons Gloria/Clarake binnenkort slecht zal aflopen![]()