Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Als zij zover gaat, is het misschien goed dat je een en ander eens op papier zet. Gewoon op computer, en afprinten. Papiertje in een omslag steken en op een rustig momentje eens naamloos maar met de nota 'anonieme melding misdrijf' 'deponeren' bij het politiebureau in de Merodestraat in Mechelen. De rest loopt dan vanzelf. Dit soort meisjes kunnen we missen als kiespijn en, naast het gegeven dat zij al met talloze mannen met hun voeten gespeeld heeft door niet nagekomen afspraken, gaan er ook slachtoffers vallen onder die mannen, als er eens een inval is of als er eens echt ambras ontstaat tijdens hun date. Je bent daar als klant alleen in dat kamertje he, terwijl er met zekerheid een vader, meestal ook een moeder, en een paar vriendelijke buren enkele meter van jou verwijderd zitten.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Jullie zien allemaal even zielig.....
Verwerpelijk is jullie reactie....
Als jullie er niet gelukkig mee eijn blijf er weg ...
Kous af

Likkt mij dat jullie al even buiten de cellen in jullie ballen al even weinig grijze cellen .... daar van boven hebben

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
albert indepoes zei:
Als zij zover gaat, is het misschien goed dat je een en ander eens op papier zet. Gewoon op computer, en afprinten. Papiertje in een omslag steken en op een rustig momentje eens naamloos maar met de nota 'anonieme melding misdrijf' 'deponeren' bij het politiebureau in de Merodestraat in Mechelen. De rest loopt dan vanzelf. Dit soort meisjes kunnen we missen als kiespijn en, naast het gegeven dat zij al met talloze mannen met hun voeten gespeeld heeft door niet nagekomen afspraken, gaan er ook slachtoffers vallen onder die mannen, als er eens een inval is of als er eens echt ambras ontstaat tijdens hun date. Je bent daar als klant alleen in dat kamertje he, terwijl er met zekerheid een vader, meestal ook een moeder, en een paar vriendelijke buren enkele meter van jou verwijderd zitten.

Ze is ook effectief naar de politie geweest maar ze had nog geen klacht ingediend. Wel werd ik erop gewezen om te stoppen nog met haar contact op te nemen. Al haar nr's zijn dan ook vanaf heden geblokkeerd bij mij.
Ook had ze tegenover die politieagent beweerd dat ik haar aanzetten om in de prostitutie te stappen. Het moet niet gekker meer worden hoor.

Zelf heb ik klacht tegen haar willen indienen voor sekswerk, ik had de printscreens mee van de advertenties van de afgelopen maand. Daar gaan ze niets mee doen, want iedereen kan dat op internet plaatsen zei de politie van Mechelen. Hoe het met het sekswerk zat nu met de coronamaatregelen wisten ze mij te vertellen, wisten ze ook niet hoe de regels juist zijn dus daar wordt niets mee gedaan.

Met de valse politie oproep in de namiddag dat vermoedelijk haar vader is doen ze ook niks mee want ze zitten met een onbekende dader.

Ze hebben even in de computer gekeken wie er daar geregistreerd is op dat adres ze hebben 1 iemand laten zien maar dat was ze zeker en vast niet.
Als ze tijd hadden gingen ze het eens verder onderzoeken en als er effectief iets is daar zouden ze mij nog contacteren.

Mijn raad : BLIJF ER WEG.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
ZIZI zei:
Jullie zien allemaal even zielig.....
Verwerpelijk is jullie reactie....
Als jullie er niet gelukkig mee eijn blijf er weg ...
Kous af

Likkt mij dat jullie al even buiten de cellen in jullie ballen al even weinig grijze cellen .... daar van boven hebben

Het zou je sieren als je niet zou reageren op iets waar je geen weet van hebt.

Als jij het dit zielig vindt, terwijl je niet eens deftig kan schrijven, ben je misschien een betrokken partij??? Het gaat over regelrechte bedreigingen, poging tot intimidatie, pooierschap (mensenhandel in officiële termen), de aanwezigheid van een minderjarig kind op de plaats van de prostitutie, het uitoefenen van een niet-vergunde activiteit in dat huurappartement, zwartwerk en 4,5 maanden schending van de coronaregels. Ik val niet over alles, want alleen al voor zwartwerk kan je haast heel het boeltje op redlights oppakken, en ook niet over de coronaregels. Maar een aantal punten zijn wél van die aard om een actie te ondernemen.

Wie dit niet snapt of niet wil snappen, spoort niet goed. Compleet gaga.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Wel albert indepoes ga het eens zeggen waar ik ben geweest. Blijkbaar zien ze er geen graten in.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Die onozel flikken kennen niets van prostitutie

Ben ervaringsdeskundige, kan erv150 pagina's over schrijven... :x Van bovenstaande geloofvik geen reet. Ik weet zwart op wit welke inspecteurs door die hookies gratis afgeneukt worden. Vooral in Brussel :x

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Rumba zei:
Die onozel flikken kennen niets van prostitutie

Ben ervaringsdeskundige, kan erv150 pagina's over schrijven... :x Van bovenstaande geloofvik geen reet. Ik weet zwart op wit welke inspecteurs door die hookies gratis afgeneukt worden. Vooral in Brussel :x

Tja wat ik zeg is anders toch wel hoe het gisteren is gebeurd.
En het is in Mechelen te doen niet in Brussel.
Geloof me als je bij deze meid gaat zal je goesting snel over zijn ze ligt zo stijf als een plank, zit in haar neus te peuteren als een klein kind en als je er beneden aan likt bah bah bah bah je likt pis zonder zeveren. Er komt geen enkel kreuntje uit die haar mond en pijpen kan ze ook al niet.

En pas op want ze heeft een camera in de kamer staan en ze neemt iedere klant op die binnenkomt. Helaas heb ik de foto niet meer maar ik geloofde het ook niet en ze heeft het toen getoond via Whatsapp.

Zelfs de politiezone waar ik woon, die hebben dus totaal niks met Mechelen te maken, die zeide zelf ook hier met die printscreens ben je niets dat ik geen bewijslast tegen haar en sekswerken in huidige coronamaatregelen we weten zelf niet hoe en wat allemaal dus we grijpen er ook niet tegen in.

Hoeren die mogen blijven werken met ander woorden, maar Ola als je een feestje geeft met 5 man dan noemen ze dat een Lockdown party en krijgt iedereen een boete. Ze werken echt met 2 maten en 2 gewichten bij de politie. Voor het ene knijpen ze een oogje toe en voor het andere grijpen ze kordaat in.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Wat Rumba zegt over Brussel kan ik niet controleren want ik zit daar niet in de sekswereld. Maar hij heeft gelijk dat agenten ook een fluit hebben en hoertjes weten dat die fluit zowel stijf kan worden als bij een gewone burger. Een tekeningske moet ik daar niet bij maken, denk ik he. Wie de kut heeft, regeert de wereld. Wat niet wegneemt dat zulke beerputten bedekt zouden moeten blijven.

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
Dat kan, maar ik weet van een aantal meiden,ook vaak Belgische destijds, die privé ontvingen in de buurt van het stadspark en in de jodenbuurtvan Antwerpen,,dat de flikken er gratis kwamen neuken

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Dat die mannen een fluit hebben dat ze ook is een kut duwen dat weet ik ook wel die flikken ;).

Vindt het wel heel straf iemand dat anoniem belt naar mij daar kunnen ze niks tegen doen. Ik heb is ene zwart gemaakt op internet terecht dan nog trouwens met een VPN en die kerel wist eigenlijk ook wel dat het van ons kwam had slecht werk bij men ouders geleverd, wel de flikken hebben mij gevonden.

Die kerel was de moment van de werken en de klacht indienen geschrapt van ambtswege en toch kon perfect klacht indienen bij de flikken. Straf he? Maar dat me door hen gezocht werd omdat hij beschadigingen bij men ouders had aangebracht als ze hem aangetekend in gebreke hadden gesteld en dat hij was komen kijken in een dronken bui en hij de brievenbus op straat gesjot had dat was allemaal geen probleem en deden ze niks meer.

Ik kwam toen bij een vrouwelijke flik terecht. Ik heb mij daar enorm kwaad gemaakt, als ik uit dat kantoor kwam stonden er daar 3 mannelijke flikken aan de deur te wachten. Wat dacht dat mens dat ik op hare smoel ofzo zou gaan kloppen?

Randoll

Snuffelaar
8 okt 2019
16
1
Zijn we hier aan het afwijken van het onderwerp ? of zie ik het verkeerd ?

Gezond verstand gebruiken is mijn conclusie . ;)

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Al heeeeeel lang :lol: Als er dan nog zinnige dingen verkondigd werden.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Allez Albert kruip nog maar eens in uw pen om hier te verduidelijken wat zinnig is of niet :lol:

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
De post die ik vanmorgen heb gedaan moest een pb zijn naar iemand. Maar ik wordt hier altijd uitgelogd als ik iets wil sturen naar iemand waardoor ik dus opnieuw moet inloggen en ik zie nu dus dat het gekomen is waar het niet moet 😡.

Wat ik tot op heden van Gloria/Clara heb geschreven is niks afwijken van het onderwerp en is de pure WAARHEID.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Iemand hier nog geweest? Ik zie dat E nog steeds adverteert.

4fun

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik kan jullie zeggen : Blijf er weg! Ben er zelf ook gespot gisteren doordat ik nog eens was gaan neuzen hoe haar echte naam is.
En eens je de inkomhal betreed schiet er een camera in gang die je filmt. Hoe legaal het is weet ik niet, maar de camera hangt er wel.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Dan ken je politie niet... Vrouwen mogen nu éénmaal meer bij mannen omdat ze zoals Clara het omschrijft een strak kutje heeft!

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
noname zei:
Ik kan jullie zeggen : Blijf er weg! Ben er zelf ook gespot gisteren doordat ik nog eens was gaan neuzen hoe haar echte naam is.
En eens je de inkomhal betreed schiet er een camera in gang die je filmt. Hoe legaal het is weet ik niet, maar de camera hangt er wel.

Vraagje : waarom wil je haar echte naam kennen ?

Terug
Naar boven