Club Goesting - De Klinge

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Zijn er mannen die zin hebben om 1 april mijn rijpe vrouw te komen verwennen en volspuiten in club goesting.

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Wij gaan niet heel vaak naar een cub. Vrouw is eind 40 en is wat mollig.

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Hoe zie je eruit en wat is je leeftijd?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Zijn er collega's met ervaring met deze club? Ik wil een keer op de maandag middag naar de huisvrouwen gangbang, en vraag me af of dit de moeite waard is.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Club Goesting heeft hetzelfde concept als Club Amai. Aanvankelijk waren het dezelfde uitbaters. Concept is gebleven maar Goesting lijkt wel tegen bare seks als je het gastenboek leest. Bij Amai wordt meer openlijk vermeld door koppels dat ze zonder doen en gebeurt dat ook meer denk ik. Voor alle duidelijkheid wordt het door beide clubuitbaters niet aangeprezen zonder te doen. Amai is ook een grotere club en wanneer er meer bezoekers zijn is er ook meer kans op ... maar je kan in elke club geluk hebben ... of een mindere dag ...

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Ken beide clubs, in Amai is altijd wel zonder mogelijk. Let ook op het gastenboek.
Heb zelf ervaring met de bbw gangbang en daar gaat veel zonder condoom.
Elke maand op de 3e woensdag is er een bbw gb.

Wil je een keer op de 3e woensdag naar Amai geef dan een pb. Heb een wat oudere super geile bbw, die zich door iedereen vol laat spuiten.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

@jan willem Hoeveel bbw komen er gemiddeld naar de bbw gangbang avond?

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ok, wat mag men dan zoal verwachten van een bbw avond in club Amai? Is er genoeg aanbod tussen 50+ jarige bbw? Wat is zoal het gemiddelde aantal vrouwen dat hierop afkomt? Dit zou mijn eerste keer zijn in club Amai.

Terug
Naar boven