bobbeltje2
Ervaringsdeskundige
- 21 jul 2017
- 370
- 100
OP Freiercafe nog berichten van vorige week met de "extra's", misschien wordt er in de buurt nu gecontroleerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cornholio24 zei:Even douchen en opfrissen en op de bank naast Jasmin (had inmiddels niet veel tijd meer. Na het praatje pot naar de kamer. Uitgekleed zei dat blasen ohne was, en de rest mit gummi. Ik zei Ik nog in mijn onschuld - dat snap ik - ik ben bereid extra te betalen. Maar dat werd van tafel geveegd alsof het nooit bestaan heeft. Hier gebeurde intiem altijd met, zei ze. Mn broek ws al uit maar zakte nogmaals af. Hoedan?! Er werd keihard beweert (en later ook door de theke) dat er geen ao / bare (meer?) gedaan werd.
[/url]
De anti slipmatten in de douche waren weg :shock:bobbeltje2 zei:Topnieuws.
Ze hebben nu anti slip matten in de douche gelegd!!!!!
Ik heb haar verleden week ook gehad, inderdaad een aanrader !rickske123 zei:...
Georgina is een lekker meisje wat zeer veel toelaat eens ze ontdooit is .
Kathi is met grote voorsprong de beste DVP die ik ooit gehad heb. Onvermoeidbaar in bed, heel actief. Zalig lichaam, GFE, mooi snoetje en schattig gebrabbel in het Roemeens waar ik geen jota van begrepen heb. Ik heb regelmatig de verre verplaatsing (2x 3 uur rijden) gemaakt, enkel voor haar, als ik zeker wist dat ze er was. En combineerde dit dan meestal met de Vulkanstrasse in Duisburg. Ik zal dit topic verder volgen maar zolang ze er niet terug op zal duiken zal ik er misschien niet/nooit meer komen.bollywood zei:... Ik vroeg de dames naar Kati en die schijnt volgens hun gestopt te zijn. Een groot verlies voor menig bezoeker van de club, was mijn favoriet.