Club LaLuna - (FKK) Moers

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Hmm, zie ook berichten van 6 augustus 2021. Ik heb na die datum "geen problemen" ondervonden maar misschien controle? Ik zal wel blijven gaan want mijn ervarings is dat veel dames daar "met" (ruime ervaring aldaar voordat ik zonder durfde) veel beter zijn dan menig dame die zonder doet.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Ik ook niet maar werd echt resoluut de deur gewezen

Ik zat zelfs al op een kamer toen het verteld werd

Maar niet getreurd
De villa was top

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zou me verbazen. Ze trekken nu al verschillende jaren niet meer zo veel volk, tegenover hun gouden periode rond 2015. En als het dan enkel nog met is dan zal het niet beteren.

Kan altijd dat er recent iets gebeurd is waardoor ze nu voorzichtig zijn met klanten die ze niet zo goed kennen. En dat ze misschien daarom even de boot afhouden.

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Onzin: laatste 3 weken 3 keer geweest, op Jasmin na met alle dames gekamerd, alles zonder, geen woord over condooms, ook Melissa niet.

Veel plezier!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dames zijn vreemde wezens. Bij de een kan alles zonder en bij de ander gebeurt dat niet. Heb een dame gehad die ik de eerste keer gewoon kon volspuiten en de keer daarop moest het met rubber want het zou risicovol zijn en op Duitse forum gewoon lezen dat ze zonder condoom neukt.
Logica dus ver te zoeken maar dames zijn niet altijd voorspelbaar in hun doen en laten.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik weet het niet maar het is natuurlijk mogelijk dat een vd dames iets heeft opgelopen en om te voorkomen dat terugkerende klanten andere dames zouden besmetten, er even een tijdelijke stop op zc is of dat de dames het even niet aandurfden. Puur speculatie maar lijkt me niet ondenkbaar.

Hooked

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Nieuwe dame aanwezig... Miruna, een heel knappe dame en een prachtig lichaam. :shock: Schijnt er al eerder gewerkt te hebben.
https://www.clublaluna.de/team/sedcard-miruna-12978.html
Op een Duitstalig forum lees ik verschillende berichten van verschillende bezoekers die allen melden dat NZC bij geen van de dames nog mogelijk is.

Maar zelfs dan ga ik misschien wel eens een kijkje nemen bij Miruna. :mrgreen:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Dit zijn fotos van toen ze hier eerder werkte. Maar in die zeven jaar schint ze niet veel veranderd te zijn. Misschien wat ouder maar sommige vrouwen worden er mooier op. Service was goed, en dat zal niet veranderd zijn.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Die miruna is een Roemeense die vroeger ook in pt dorsten gewerkt heeft. In de winter woonde ze destijds in allicante Spain. Heb haar vroeger haar daar eens opgezocht. Lol. Ben blij dat ik haar weer in het vizier heb
Ga volgende week haar wel opzoeken .

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Als het dezelfde Miruna is van 2014-2015 dat was toen een toppertje. Was toen maar 18 a 19 jaar. Kleine dame wat babyvet maar nog slank, kleine borsten maar ging er altijd wel voor

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik heb Miruna niet gezien op mijn bezoek, ook Tanya was afwezig geloof ik. gezien heb ik Patricia, waarvan ik niet het idee heb dat het de patricia is van de foto's. Knapper gezicht maar euhh, hoe zeg ik het netjes, veel zwaarder aan de onderkant en de tattoos van de fotos zijn me niet opgevallen.
Niet mee gekamerd. Ook niet met Jasmin.

Afgetrapt met Melissa maar waar dames na hun vakantie meestal vol wellust ten aanval gaan vond ik het tegen vallen.
Eigenlijk mijn eerste sex sinds lange tijd, en mijn eerste sinds ik Covid had. Pijpen was erg goed vond ik en al snel kon ik me, na lange stilstand, niet inhouden en bam, daar ging mijn eerste lading sinds lange tijd. Althans in een dame, mijn rechterhand had al wel wat gezien.
Plan vooraf was massage en daarna keihard zelf in de aanval et gaan, want masseren dat kon ze wel vond ik de vorige keren. Nu was het wat geaai en na een paar tellen gaf ze aan moe te zijn en stelde ze voor de kamergang te stoppen. Ik nog even "goed, even bijkomen, straks weer verder" en toen zei ze, "of je kunt een collega van me proberen". Dat leek me na de lamlendige beurt, want dat idee had ik wel zo gekregen, ondanks het pijpen, wel een idee.

Bijkomen, kopje koffie en daarna naast Rami gezeten, die zat al de hele tijd te lonken. Dit was wel een aardige sessie, bij het pijpen werd ook de rest van daaronder goed meegenomen maar ik voeld alles weer snel opkomen dus toch maar geopteerd voor mit gummi om de pret niet te snel te laten komen na zo een lange tijd. Jazeker ze vroeg gewoon mit oder ohne maar niet na uitvoerig gevraagd te hebben of ik een trouw gast was (Melissa ging
overgens gewoon op me zitten om hem er in te duwen maar daar vond ik het op dat moment nog te vroeg voor). Het ging een beetje onbeholpen vanwege een taalprobleem maar dat heeft ook wel zijn charme. Wat overigens ook wel meespeelde bij "mit gummi"was dat ik de indruk had dat Rami na ieder beurt meteen weer in haar setje dook en op de bank ging zitten zonder even te verfrissen. Ze heeft het ook best druk en ziet er, op wat ontbrekende tanden na, ook leuk uit. En lijkt ook niet op de foto vond ik.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Nog wat belangrijks vergeten, de kamergangen zijn een tientje duurder geworden.

op de terugweg nog de tank afgevuld in Moers maar zag vanmorgen dat het hier in Nederland bij de ene pomp maar 5 en bij de andere zelfs maar 4 cent duurder is dan in Moers dus het is mooi meegenomen maar geen excuus meer om die 120 kilometer heen en weer terug te rijden voor een volle tank. (Ik woon zelf wel in de grenstreek en hier zijn de prijzen wat lager, €2,069 tegen € 2,029 in Moers)

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Of hij nodig is weet ik niet, officieel, maar hij is niet gevraagd.
Bji het tanken keurig mijn fffp2 masker opgedaan bij afrekenenen, maar van de Duitsers droeg de helft niks en de andere helft een gewoon blauw ding. Op straat droeg niemand iets,

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben zaterdag geweest en heb een uur met Miruna gekamerd. Het is haar return na bijna 7 jaar afwezigheid. Haar vorige periode was van in de loop van 2014 tot ongeveer einde 2015 als ik me dat nog goed herinner. In 2015 zat ik heel vaak in Laluna, het was toen de eerste Duitse saunaclub waar ik geweest was en in die periode ook de enige waar ik naar toe ging. Miruna ziet er nog ongeveer hetzelfde uit, je ziet natuurlijk dat ze wat ouder is geworden maar het is naar mening nog altijd een leuke dame van uiterlijk. Met prima service. Vroeger was ze soms wat onvoorspelbaar en grillig. Nu was ze poeslief, ze herkende mij nog van vroeger.

Maar laluna blijft spijtig genoeg een beetje vergane glorie. Periode 2015 waren er vele mooie dames, bezetting minstens het dubbel kwa aantallen waardoor je een goede keuze had. De laatste jaren magere bezetting in laluna naar mijn mening.

Prijzen zijn inderdaad gestegen. Ik heb ook meer betaald dan vroeger. Voor 1 uur 100 euro dat was vroeger 90 euro. Tel daarbij ook nog 20 euro inkom.

Prijs voor een half uur is dan nu normaal 70 euro. Als je het met doet is het 20 euro goedkoper, althans dat was vroeger zo maar ik doe altijd zonder indien mogelijk(niet zeker of dat nu nog zo is, hangt volgens mij ook niet meer op).

@ Bobbeltje ben je zondag of maandag geweest? Toen was Miruna niet aan het werk. Ik was haar laatste kamergang zaterdag en ze gaf al aan er zondag & maandag niet te zijn (weet niet of dat elke week zo is). Tanya heb ik er ook niet gezien op zaterdag.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren la Luna geweest. De slanke Rami zowat zigeuners type erg jong ziet er voor mij knap uit. Tenminste als je dat zeer slechte gebit weg denkt. Service van Rami was goed, echter wou ze enkel alles met. Nochtans zou ze het ook zonder doen. Ze vroeg me bij ontmoeting of ik nieuw was. Maar het mis moeilijk communiceren met haar

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Jammer dit club een vergane glorie is aan het worden. Kathi zonder terwijl beste tijd daar. Club is transparent en what you see is what you get(foto's zijn wel outdated nu). Kathi was gestopt omdat een tijdje problemen bij de belastingdienst en wou tweede huis aanschaffen. Hoor van een andere Hollandse ijsbeer wie haar alle laatste dagen hadden bezocht: ze is nu bezig met afronden van haar opleiding op Uni. Ze gaat misschien club laluna overnemen/partner worden geloof ik.
En iemand iedee heeft hoe Muruna nu eruit ziet? Als ik asr foto's kijken is een lekker ding

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Miruna ziet er nog steeds goed uit en de foto's kloppen op een paar kilo na aardig. Ben er afgelopen week nog geweest en gekamerd met Jamin en Tania.

Terug
Naar boven