Club LaLuna - (FKK) Moers

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgelopen weekend en 3 weken terug nog eens La Luna geweest. Voor mij is het een stuk korter bij dan de RTC clubs en ze zijn ook wat later open.

3 weken terug was ik voor Miruna gegaan. Sinds ze terug is verschillende keren met haar gekamerd op een relatief korte periode en telkens zeer goed, nu zat er 2 maanden tussen. 3 weken terug ging ik naast haar zitten, maar ze zei geen woord waarna ze in het Roemeens tegen een andere dame pratte die mij kwam vertellen dat Miruna zich niet goed voelde. Ik herkende terug de miruna van in 2015 die toen ook zeer wispelturig was. Had het liever gehad dat ze mij meteen aansprak dan via een andere dame, dit voelt niet prettig aan. Dan maar voor Rami gekozen maar dit was ook een afknapper, gaf niet dezelfde service als normaal. Was koeltjes en wou zich er snel van afmaken.

Vorige zondag avond was er weinig slechts 2 dames. Nu dat had ik wel verwacht. Maar wou deze keer eens voor Jasmin gaan. Destijds in 2015 het topjaar van La Luna moest ik haar niet zo, was nogal opdringerig vind ik althans toch bij mij terwijl ik voor andere dames kwam. Kwa uiterlijk is er niets mis mee, voor mij is wat groot maar voor de rest is haar lichaam best lekker maar ik hou meer van kleinere tengere dames genre Miruna en Rami. Maar Jasmin geeft wel een hele goede service alles erop en er aan

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Gisteren hier geweest. Met Jasmin en Rami naar de kamer geweest. Met allebei lekker en zc

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Laatst nog een keer op de site van laluna gekeken en daar stond Anna op, een nieuw meisje met best flinke borsten. En omdat ik gisteren toevallig in de buurt moest zijn, dacht ik mooi eens testen hoe Anna is.
Toen ik aankwam was het leeg in laluna, het was rond 5 uur smiddags en geen heren binnen en qua dames was het ook niet erg druk. Ik zag alleen Rami en Anna zitten.
Dus snel naast Anna plaats genomen, ze praat slecht duits maar haar engels is beter. Er komt alleen niet veel uit qua gesprek, nou ja, daar komen we natuurlijk niet voor dus ik hoopte dat ze op de kamer wat losser kwam.

Helaas was het daar ook een dode boel. Geen initiatief, ze wil niet gevingerd worden. Gelukkig wel PZC & NZC met intern doneren.
Ze zegt dat ze het pas 3 weken doet maar ik heb het idee dat ze dacht dat dit een simpele manier was om geld te verdienen maar dat ze er totaal geen zin heeft. Ik vroeg ook of ze van plan is om een tijdje te blijven maar daar kwam heel snel een overtuigende NO uit.

Zoals je waarschijnlijk wel uit mijn ervaring kan opmaken, totaal geen herhalingsgevaar en ik denk dat ik Laluna voortaan maar gewoon links laat liggen (Ok, als ik naar huis rij, laat ik het rechts liggen :lol: )

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Twee weken geleden was ik bij La Luna en alleen Jasmin zat op de bank.
Tijdens het verkleden bleek er nog iemand bij de douche te zijn: Emma. Ze is klein, superslank met AA- tietjes.
Ik houd daar wel van, maar bij Emma was het wel heel klein en dun.
Toch maar voor haar gekozen en was daar achteraf zeer blij mee.
Emma gaat er 100% voor. Zoenen, pijpen, beffen: top
Eigenlijk was een beetje glijmiddel wel beter geweest want het kostte wel moeite om hem in haar kutje te krijgen.
Maar uiteindelijk haar lekker lang geneukt in allerlei standjes met cip.
Aanrader!

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Is dat wel dezelfde Emma die nu op de lijst staat?
Ik had elders over Emma gelezen als zijnde blonde breinaald, en van anderen dat die Emma maar een paar dagen gewerkt had en toen weer verdwenen, die dame zou blond geweest zijn.

Nu staat er een donkere Emma genoemd met confectie maat 36. Dat is niet zo groot maar zou ik ook zeker niet "breinaald"of "superslank" noemen, dat zou forser zijn dan Rami of Melissa.
Kan best dat ze opeens een andere dame hebben die ze dezelfde naam gegeven hebben, dat deden geloof ik ook me Georgiana.

@Robbie, CIP is er nooit bij het basisatrief inbegrepen

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Hoe is het met de orale creampie gesteld bij de dames van La Luna? Klaarkomen in hun mondje en eventueel slikken, of nog beter, een spermatongzoen. Iemand hier ervaring mee bij La Luna?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Recensie:

Ik heb vandaag weer wat meer Duits geleerd: "daß unser Club in der Zeit vom 16.Dezember bis 10.Januar geschlossen bleibt." is dus niet "gesloten vanaf" maar "per 16 december, met ingang van 16 december" .

Einde recensie.

Zal het ook we "tot en met de 10e" gesloten zijn

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
"Gesloten vanaf 16 december" is bij mij exact hetzelfde als "Gesloten per 16 december".
Het zou toch raar zijn dat 16 December als eerste datum wordt genoemd, maar dat ze dan toch nog op die dag open zouden zijn?

Voor wat betreft de einddatum is het minder evident; is het "tot en met 10 januari", of slechts "tot 10 januari"?
Gemakshalve ga ik uit van het eerste en dat de tent vanaf 11 januari dus weer open is.

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Wilde er net weer eens gaan kijken binnenkort maar het is tot nader order gesloten

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ook net ontdekt. Vorige week nog even geweest met als absolute aanrader Emma, nog geen Kathi maar de trip meer dan waard.

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Jasmin is er mee gestopt zei ze. Van de andere dames geen idee

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven