Cream-Partys / Schlampenbal in Gelschenkirchen

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Bekijk bijlage 18960

Had er heen willen gaan (Gelsenkirchen, 24-11-24) maar zie nu dat LauraXite verdwenen is en daarvoor in de plaats DirtySarah welke voor mij niet aantrekkelijk is. Er werd al gezegd dat LauraXite niet meer voor CreamPartys zou werken vandaar wellicht deze verandering?
Ik was ook erg nieuwsgierig naar LauraXite, helaas.
Anderhalve maand geleden was de eerste keer dat ik DirtySarah trof bij CreamPartys. Ik vind haar ontzettend leuk overkomen en ze geniet er erg van (of speelt heel goed toneel). Ik had haar die middag al een paar keer geneukt, maar was nog niet in haar klaargekomen. In de laatste ronde zei ik dat ik wel lekker in haar wilde spuiten. Dat was prima en ik neukte haar nog even, maar merkte dat ik wat extra handwerk nodig had. Ik trok even terug om mij af te trekken. Zij hield uitnodigend haar geile kutje open en niet veel later voelde ik een orgasme opkomen. Snel stopte ik mijn pik terug en enkele slagen later spoot ik al mijn sperma diep in haar geile kutje. Zij leek er heel blij mee en vingerde haar natte kutje nog even nadat ik teruggetrokken had. Als ik weer ga, hoop ik dat zij er ook is!

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Altijd fijn als de vraag is wie er komt dat dan de mensen die niet komen zich melden. Topic vulling zullen we maar zeggen.
Of gewoon niet begrijpend lezen.

Mits het weer etc meezit zal ik zondag aanwezig zijn

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Altijd fijn als de vraag is wie er komt dat dan de mensen die niet komen zich melden. Topic vulling zullen we maar zeggen.
Of gewoon niet begrijpend lezen.

Mits het weer etc meezit zal ik zondag aanwezig zijn
Maar als je dat niet wil lezen, dan skip je dat toch gewoon? Bovendien stond er meer. Over begrijpend lezen gesproken... Laten we gewoon even lekker knuffelen en het fijn vinden *met* elkaar.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
begrijpend lezen?
Er staat in jou bericht dat je je jammer genoeg niet kunt en dat je het een lekkere vrouw vind. Tja als we hier in dit forum bij elk topic waar we niet heen kunnen of iemand een lekkere vrouw vinden moet reageren dan krijgt elke topic minimaal 100 pagina's waar geen mens meer uitkomt wat de vraag is. Vraag was toch heel duidelijk hier? Wie komt er zondag? Anders hadden ze wel gevraagd: Wie komt er NIET zondag
Niet meer en niet minder. Dus niet wie er niet kan zondag
Als we allemaal zo reageren als jou dan blijven we scrollen en skippen.

Misschien kun je topic aanmaken voor gangbangs, party's en vrouwen waar je niet heen gaat

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was een leuk feestje in Gelsenkirchen.

Niet erg druk -- de dames merkten het nog op onder elkaar, dat het minder druk was dan gewoonlijk -- en veel koppels (ik telde er 7).

Mijn vrouwtje is 35x geneukt en kon voldaan naar huis. Wie haar kent, weet dat dat betekent dat het de moeite geweest is 😛 Er waren dus niet zo gek veel mannen, maar verschillende mannen hebben haar 2 of 3 keer geneukt en volgespoten. Ik neukte haar tussendoor en ze had steeds veel natuurlijk glijmiddel in haar kutje.

Wij kwamen dus niet voor de geafficheerde dames, maar ik moet zeggen dat vooral Sophia ons bevallen is.

Terwijl ik Sophia doggy neukte, stelde zij mijn vrouwtje voor om intiem te kussen en me terwijl allebei ondeugend in de ogen te kijken, heerlijk. Ik vond Sophia ook een stuk mooier dan op haar foto's.

Ik heb zelf ook nog een paar leuke Duitse bbwtjes geneukt en van vers zaad voorzien.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Helaas kunnen we er woensdag en de 27ste niet bij zijn. Morgen zijn we wel in Freilingen en zo dadelijk gaan we nog eens naar de Eroxx.

Jan Enschede

Snuffelaar
13 feb 2022
7
7
Ik kwam om 12.30u aan en zag een rij tot om de hoek, geschat 50 man. Ben toen ergens anders gaan kijken. Foutje beslissing dus. Volgende keer al op 15 januari.

• Like
Waarderingen: mzc

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nog mensen naar het feestje morgen in Gelsenkirchen met Carmen Joy, Naomi, Marie Skyler en Chantal en iemand die wat kan zeggen over deze dames met hopelijk veel en mooie koppels?

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Ik ben geweest gisteren. Redelijk druk en naast de professionele dames heb ik 2 koppels gezien waarvan 1 forse vrouw heel actief was en de andere alleen gelikt wilde worden. Beide vrouwen geen schoonheden. Carmen Joy blijft de topper qua looks, inzet, geilheid en vriendelijkheid. Persoonlijk heb ik wel betere feestjes meegemaakt.

Terug
Naar boven